B.Sc. v masové komunikaci
Gulf University
Klíčová informace
Umístění kampusu
Sanad, Bahrajn
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
130 hodin
Tempo
Plný úvazek
Školné
BHD 100 / per credit
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Bakalářský mediální program v oboru Gulf University je navržen tak, aby rozvíjel mediální kompetence u studentů, kteří chtějí pracovat v mediálních oblastech, rozvíjením svých znalostí a odborných dovedností. Program se také zaměřuje na studenty s nějakou předchozí zkušeností v médiích.
Odůvodněním programu je poskytnout studentům požadované znalosti v oblasti médií, rozhlasu a televize, žurnalistiky a public relations pomocí multidisciplinárního přístupu a profesionálních postupů, které dodržují řádný sled modulů. Tyto moduly umožňují rozvíjet znalosti a porozumění studentů zaměřením na komunikační teorie, historii, lingvistiku, komunikační technologie, sociální vědy, žurnalistiku, média, vztahy s veřejností a výzkum. Dovednosti studenta budou zdokonaleny studiem celé řady kurzů, které vyvažují znalosti, aplikace, specializované dovednosti, kritické a kreativní myšlení, obecné dovednosti a absolventské projekty.
Program kvalifikuje absolventy pro různé profese v mediálních oblastech, jako je rozhlas a televize, žurnalistika, vztahy s veřejností, soukromý a veřejný sektor místní správy, ministerstva, žurnalistika, marketing a komunikace, průmyslová odvětví související s médii. Kromě toho zakládají své soukromé projekty ve stejné oblasti médií. Program také umožňuje studentům dokončit postgraduální studium.
Studium v mediálním programu se rozprostírá na čtyři akademické roky rozdělené do osmi semestrů. Každý semestr obsahuje 15 studijních jednotek, takže celkový počet toho, co student studuje, aby získal bakalářský titul v médiích, dosáhl 130 kreditních hodin. Mediální program v Gulf University má důvěru od Úřadu pro kvalitu vzdělávání a odborné přípravy (QQA). Cílem je v budoucnu být mezinárodně akreditován Radou pro akreditaci vzdělávání v žurnalistice a masových komunikacích (ACEJMC), aby byla zajištěna schopnost absolventa konkurovat na mediálním trhu práce, ať už na místní, regionální nebo mezinárodní úrovni.
Cíle
Mediální program v Gulf University zaměřuje na následující:
- Poskytnout studentům porozumění teoretickým a aplikovaným mediálním tématům, jako jsou komunikační systémy, teorie, historie, lingvistika, komunikační technologie, humanitní vědy, sociální vědy, ekonomie, management a výzkumné metody.
- Posílení postavení studentů technickými dovednostmi specializovanými na média a multimédia.
- Rozvoj kritického myšlení, kreativity, nezávislosti a dovedností celoživotního učení studentů požadovaných pro mediální obory. Také správně psát všechny formy vhodné pro masové komunikační profese.
- Podpora kreativity v oblasti médií k přesvědčení cílového publika. Dále navrhování různých typů masových komunikačních produktů.
- Stanovení etických, právních a profesních zásad pro sledování pravdy, přesnosti, spravedlnosti, rozmanitosti a odpovědnosti vůči společnostem.
- Školení studentů v přesných dovednostech psaní médií prostřednictvím formulářů slouží k účelům hromadné komunikace.
Programem zamýšlené výsledky učení
- Znalostní praktická aplikace (K-PA)
- Znalostní teoretické porozumění (K-TU)
Po úspěšném absolvování programu bude student schopen:
- LO6: K-PA) Procvičte si dovednosti v oblasti úpravy a publikování elektronických médií pomocí různých platforem digitálních médií.
- (LO7: K-PA) Používejte různé dovednosti, od základních dovedností, jako je analýza dat až po webovou technologii a digitální multimediální dovednosti.
- (LO8: K-PA) Produkujte mediální práci, která se spoléhá na efektivní zacházení s jednou nebo více technologiemi zvuku, videa a písemného slova, s přihlédnutím k příslušným průmyslovým standardům a způsobu, jak jich dosáhnout.
- (LO9: K-PA) Přeložte texty médií do angličtiny.
- (LO10: K-PA) Aplikujte právní, etické a další regulační rámce týkající se médií, kulturní produkce, distribuce, oběhu a přijímání zpráv.
Dovednosti (řešení problémů- S-PS) (analytické- SA)
Po úspěšném absolvování programu bude student schopen:
- (LO11: SA) Analyzujte shromážděné důkazy, které pomáhají při hledání pravdy a řešení komunikačních problémů.
- (LO12: SA) Interpretujte informace, abyste přesvědčivě formulovali argumenty a efektivně je vyjádřili v jejich písemné, ústní nebo jiné formě.
- (LO13: S-PS) Vyberte si nejvhodnější přístupy při psaní výzkumu, článků a projektů na základě přesvědčivých argumentů pro cílové publikum.
- (LO14: S-PS) Rozvíjejte kreativní nápady v mediálních oblastech souvisejících s vytvářením obsahu, distribucí, oběhem a přijímáním.
- (LO15: S-PS) Vyhodnoťte mediální a komunikační formy s ohledem na akademické a profesní dohody, problémy a diskuse.
Dovednosti (komunikace- SC)
Po úspěšném absolvování programu bude student schopen:
- LO16: SC Komunikujte efektivně ústně, písemně a vizuálně s ostatními.
Kompetence (Autonomy- CA) (Responsibility- CR) (Context- CC)
Po úspěšném absolvování programu bude student schopen:
- (LO17: CA) Převezměte odpovědnost za vlastní učení, prokázání schopnosti celoživotního učení, provádění výzkumu a přizpůsobení se multikulturní společnosti.
- (LO18: CC) Účastněte se skupiny nebo týmu a předvádějte různé schopnosti v různých situacích, jako je naslouchání, účast a efektivní vedení.
- (LO19: CC) Převezměte iniciativu při plnění úkolů, které mu byly přiděleny, ve stanoveném čase.
- (LO20: ČR) Dodržujte etická a profesní pravidla, abyste se během mediálních praktik úspěšně zapojili do sociálního rozvoje.
Kritéria pro přijetí
- Student musí mít středoškolský diplom nebo jeho ekvivalent a musí být uznán ministerstvem školství v Bahrajnském království. Kumulativní GPA by neměla být menší než 60%. V opačném případě bude student zapsán do přípravného programu, který zahrnuje několik kurzů.
- Student musí mít přijatelné skóre v kterémkoli z následujících bodů: TOEFL (500 PBT / 61 IBT), IELTS (5,5), FCE (60%) nebo ekvivalent. V opačném případě musí absolvovat test umístění na Gulf University .
- Pro studenty, kteří nesplňují požadavky anglického jazyka, musí úspěšně absolvovat kurzy angličtiny.
- Student musí absolvovat následující předmětové testy: Počítačové dovednosti, arabský jazyk a jinak se musí zaregistrovat a složit související přípravné kurzy.
- Student musí absolvovat osobní pohovor před přijímací komisí.
Pracovní příležitosti
Cílem programu je poskytnout absolventovi potřebné znalosti v oblasti médií, aby vyhovovaly potřebám trhu práce národních kádrů v Bahrajnu a zemích Rady pro spolupráci v Perském zálivu v různých oblastech médií, zejména v následujících oblastech:
- Vládní a soukromé společnosti a rozhlasové a televizní instituce (programátor - scenárista - redaktor zpravodajství - ředitel - televizní kameraman - producent krátkých filmů - střihač - moderátor - reportér)
- Tiskové instituce (redaktor zpravodajství - tiskový reportér - fotožurnalista - tiskový ředitel).
- Oddělení public relations ve veřejných a soukromých institucích (pracovník pro styk s veřejností - specialista na řízení firemní komunikace - organizátor akce).
- Mediální weby.
- Zpravodajské agentury.
- Reklamní společnosti.
- Specialista na správu platforem sociálních médií.
- A další profese obnovitelných médií a public relations.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Bakalářský titul v marketingové komunikaci
- Community of Madrid, Španělsko
Bakalář vědy v informačních a komunikačních technologiích
- Middelburg, Nizozemsko
- Velp, Nizozemsko
BS ve strategické komunikaci
- Melbourne, Spojené státy americké