BA (Hons) Reklama & Design
AAS College
Klíčová informace
Umístění kampusu
Thessaloniki, Řecko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Smíšené, Na kampusu
Doba trvání
3 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 6 800 / per year
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
„ Reklama je schopnost pociťovat, interpretovat…, aby srdce pulzovalo do podnikání, papíru a inkoustu“ Leo Burnett
Kurz připravuje studenty na kariéru v kreativní reklamě a podporuje také kreativní myšlení.
Studenti jsou vyučováni týmem reklamních praktiků a akademických teoretiků a jsou vybaveni současnými znalostmi, aby byli schopni porozumět teoretickým a praktickým aspektům každé úrovně reklamního průmyslu od plánování po kreativní výstup a prezentaci.
Studie se opírají o kontextové studie - teorii designu a živé kalhotky z oboru, jakož i soutěž studentských soutěží spolu s individuálním studiem studentských samočinných kalhotek. Jsou výzvou pro širokou škálu médií, jako jsou tisk, TV, okolní, partyzánské, webové, virové a sociální sítě, jako jsou Twitter a Facebook.
V prvním ročníku začíná program nápadů / projektů generování konceptů, na konci semestru jsou představeny konkrétní reklamní sliby. V semestru se dva projekty rozšířily o typografii, rozložení a počítačové dovednosti.
Ve druhém roce studenti chápou, že „myšlenka“ je králem a důraz se klade na vývoj zdravých reklamních strategií, které jsou základem těchto myšlenek. Významnou součástí výuky je copywriting a grafický design pro reklamu. Studenti mají také možnost získat fotografické, video a zvukové úpravy.
Reklama je a vždy byla jednou z nejdynamičtějších a nejzajímavějších kariérních tvůrčích studentů, kteří si mohou vybírat a při výbuchu nových médií, jako je internet, průmysl potřebuje talentované a angažované lidi jako nikdy předtím.
Vstupní požadavky
- Diplom a přepis ze střední školy
- Doklad o schopnosti studenta v anglickém jazyce (IELTS 6.0 nebo jeho ekvivalent). Pokud bylo předchozí vzdělání v angličtině, není třeba žádný test, pouze certifikát, kde je potvrzen
- Portfolio
- Cestovní pas
- Formulář žádosti AAS
Kurz na první pohled
Rok 1
- Úvod do reklamy 1 a 2
- Úvod do digitálního zobrazování
- Vizuální komunikace
- Teorie designu 1
- Úvod do pohybové grafiky
Rok 2
- Integrované kampaně
- Branding a identita
- Kniha
- Grafická komunikace
- Teorie designu 2
- Grafika pohybu 2
Rok 3
- Kampaně kreativního týmu
- Výzkumný projekt
- Kniha
- Konečný hlavní projekt
Důležitá data a informace
- Doba trvání: 36 měsíců (3 roky)
- Vzdělávací formulář: vyučován
- Varianty vzdělávání: na plný úvazek
- Jazyk: angličtina
- Uzávěrka přihlášek: 20. 07. 2020
- Třídy Datum zahájení: 28. 09. 2020
- Ocenění: Univerzita Sunderland - Velká Británie
- Britský titul: bakalář umění s čestným
Přijímací řízení
Osnovy
Studenti jsou vyučováni týmem reklamních praktiků a akademických teoretiků a jsou vybaveni současnými znalostmi, aby byli schopni porozumět teoretickým a praktickým aspektům každé úrovně reklamního průmyslu od plánování po kreativní výstup a prezentaci.
Studie jsou podloženy kontextovými studiemi – teorií designu a živými briefy z oboru, stejně jako studentskými soutěžními příspěvky spolu s individuálním studiem studentských slipů z vlastní iniciativy. Jsou napadány v široké škále médií, jako je tisk, TV, ambient, guerilla, web, virové a sociální sítě, jako je Twitter a Facebook.
V prvním roce kurz začíná programem projektů generování nápadů/konceptů, konkrétní reklamní briefy jsou představeny na konci prvního semestru. V semestru byly dva projekty rozšířeny o typografii, layout a počítačové dovednosti.
Ve druhém ročníku studenti chápou, že 'nápad' je král a důraz se přesouvá na rozvoj zdravých reklamních strategií, které jsou základem těchto nápadů. Copywriting a grafický design pro reklamu tvoří významnou část výuky. Studenti mají také možnost získat dovednosti v oblasti úpravy fotografií, videa a zvuku.
Reklama je a vždy byla jednou z nejdynamičtějších a nejzajímavějších kariérních tvůrčích studentů, kteří si mohou vybírat a při výbuchu nových médií, jako je internet, průmysl potřebuje talentované a angažované lidi jako nikdy předtím.
Kurz na první pohled
Rok 1
- Úvod do reklamy 1 a 2
- Úvod do digitálního zobrazování
- Vizuální komunikace
- Teorie designu 1
- Úvod do pohybové grafiky
Rok 2
- Integrované kampaně
- Branding a identita
- Kniha
- Zkušenosti s kreativním průmyslem
- Teorie designu 2
- Grafika pohybu 2
Rok 3
- Kampaně kreativního týmu
- Výzkumný projekt
- Kniha
- Konečný hlavní projekt
Důležitá data a informace
- Délka: 36 měsíců (3 roky)
- Vzdělávací forma: vyučovaná
- Varianty vzdělávání: prezenční
- Jazyk angličtina
- Uzávěrka přihlášek: 30. června 2024
- Datum zahájení kurzu: 7. října 2024
- Ocenění: Univerzita Sunderlandu - Spojené království
- Britský titul: Bakalář umění se ctí
Galerie
Kariérní možnosti
Kurz připravuje studenty na kariéru v kreativní reklamě a podporuje také kreativní myšlení.