BA (Hons) v oboru Business Management - Specializace digitálního vedení
Asia Pacific University of Technology & Innovation (APU)
Klíčová informace
Umístění kampusu
Kuala Lumpur, Malajsie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
3 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
USD 22 615 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* celkem pro malajské studenty: 87 000 RM | celkem pro zahraniční studenty: 88 200 RM/22 615 USD
Úvod
APU-Duální studijní program DMU
Studenti, kteří jsou v bakalářském studijním programu, budou mít možnost přihlásit se do programu APU -DMU Dual Degree Scheme. V rámci tohoto programu studenti po absolvování obdrží 2 diplomy a přepisy: 1 z Asijsko-pacifické univerzity ( APU ), Malajsie a 1 z De Montfort University (DMU), Velká Británie.
Více než jen titul obchodního managementu
APUBakalářský titul BA (Hons) v oboru Business Management se specializací na titul Digital Leadership je navržen tak, aby vám poskytl výhodu nejnovějších technologií, které jsou v souladu s průmyslovou revolucí 4.0.
Přijímací řízení
Osnovy
Obrys programu
Tento program je speciálně navržen tak, aby studentům poskytoval:
Široká škála digitálních technologií, znalost, a dovednosti pro transformaci digitálního podnikání a podporu digitálních lídrů nebo elektronických podnikatelů pro budoucí ekonomiku.
Nezbytné znalosti a obsah nejžádanějších dovedností v oblasti digitálního vedení, konkrétně digitální transformace, digitální marketing, digitální realizace, digitální finance.
Stupeň úrovně 1
Studenti získají základní znalosti o kontextu, v němž podnikatelská činnost působí - management, právo, účetnictví, ekonomika, podnikání a marketing. Vystavíme je také dovednostem obchodní& komunikace, výpočetní& IT dovednosti, kvantitativní dovednosti, a nezávislé učení. Všechny programy Business Management mají společný první rok, takže získají solidní základ v teoriích a postupech řízení podniku.
Společné moduly
- Úvod do managementu
- Digitální myšlení a inovace
- Kvantitativní dovednosti
- Obchodní a komunikační dovednosti
- Základy podnikání
- Vedení lidí
- Účetní dovednosti
- Marketingová
- Obchodní právo
- Podniková ekonomika
Stupeň úrovně 2
Studenti budou vystaveni pokročilejší úrovni učebních osnov, ve kterém studenti získají hluboký přehled a dovednosti o tom, jak digitální technologie a obchodní modely radikálně mění konkurenční dynamiku napříč průmyslovými odvětvími. Bude také rozvíjeno důkladné pochopení funkčního řízení v různých oblastech. Získají další porozumění klíčovým podnikovým procesům prostřednictvím špičkového softwaru podporovaného SAP. Budeme dále rozvíjet jejich nezávislé učení, abychom je připravili na budoucí digitální pracoviště.
Společné moduly
- Behaviorální věda v organizaci
- Podnikatelská etika a správa
- Řízení operací
- Metody podnikových výzkumů
- Plánování podnikových zdrojů s platformou SAP
Specializované moduly
- Řízení elektronického podnikání
- Přední transformace digitálního podnikání
- Digitální marketing
- Kritické myšlení v managementu
- E-Commerce
Volitelné moduly (zvolte 2)
- Řízení financí nebo finančního řízení
- Obchodní právo nebo právo obchodních společností
Stáž (16 týdnů)
Studenti absolvují stáž/průmyslové školení po dobu minimálně 16 týdnů, aby je připravili na hladký přechod z učebny do pracovního prostředí.
Stupeň úrovně 3
Studenti využijí svých předchozích studií a průmyslových zkušeností k rozšíření své znalosti při řešení praktických i aktuálních problémů digitalizace v podnikatelském světě. Studenti získají solidní znalosti o současných fenoménech digitalizace, mechanismech pro analýzu důsledků digitalizace a řešení řešení změn v komplexním prostředí. Projekt závěrečného roku vyžaduje, aby jednotlivě prozkoumali téma, ve kterém budou demonstrovat akademické a praktické aspekty své schopnosti ve zvolené oblasti studia.
Společné moduly
- Strategické řízení
- Asijská ekonomie
Specializované moduly
- Podnikání
- Současný management
- Digitální finance
- Digitální strategie a analytika
- Vyšetřování v digitálním vedení
- Digitální provedení
- Projekt digitálního vedení
Volitelné moduly (zvolte 2)
- Firemní finance NEBO budování vztahů se zákazníky
- Strategické marketingové plánování nebo inovace
- Management a vývoj nových produktů
MQA povinné předměty*
- Etnické vztahy (M'sian studenti)
- &Islámská asijská civilizace (M'sian studenti)
- Malaysian Studies (Int'l studenti)
- Malajský komunikační jazyk (Int'l studenti)
- Pracoviště Profesionální komunikační dovednosti
- Trendy& zaměstnanosti zaměstnanců
- Společné osnovy
(*Všichni studenti jsou povinni úspěšně dokončit tyto moduly, jak stanoví malajská kvalifikační agentura.)
Poznámka: Specializace se objeví pouze v akademickém přepisu.
Poplatek za studium programu
Kariérní možnosti
Možnosti kariéry
- Digitální olovo
- Business IT analytik
- Správce digitální transformace
- Digitální stratég
- Konzultant pro digitální technologie
- Digitální Designer
- E-podnikatel
- Vedoucí digitálních řešení
- Specialista na digitální média
- Správce digitální strategie
- Digitální stratég
- Digitální ředitel
APU - Přední digitální transformace v podnikání,& marketing managementu
Budoucnost je technologie - každý podnik potřebuje digitální talenty připravené na budoucnost pro digitální ekonomiku
Jako 4. průmyslová revoluce (IR4.0) přebírá svět, vidíme vzestupný trend sloučení digitální technologie s obchodem. Jak podniky naplňují digitální technologii do svých operací, Digital Transformation zvyšuje zákaznickou zkušenost, a transformuje obchodní modely a provozní modely v rámci organizace.
Aby podniky zůstaly odolné a konkurenceschopné, potřebují inovovat, přijmout digitální produkty, Digitální řešení, mít strategii digitálního růstu, používat technologii pro expanzi a růst, a také vybavit své pracovní síly potřebnými sadami dovedností, aby přijaly rozsáhlou transformaci a digitální revoluci v tomto digitálním věku. Role „technologie v podnikání“ je zásadní a technologie zpochybnila a změnila všechny aspekty způsobu, jakým podniky fungují rychlým tempem. Rychlá globalizace byla možná díky technologii. Kdokoli nyní může podnikat kdekoli na světě s využitím vysokorychlostního internetu, připojení, a přítomnost dobře propojených sociálních médií. Technologie podpořila rozvoj elektronického podnikání,& digitálního marketingu elektronického obchodu a přinesla novou dynamiku globalizace podniků.
Vzestup elektronického obchodu — nákup a prodej bez hranic
Jak globální pandemie narušila svět, internetové nákupní platformy se staly dominantním kanálem pro spotřebitele k nakupování základního zboží a služeb. Předpokládá se, že elektronický obchod a elektronický obchod udrží tento vzestupný trend a budou nadále růst. Jako budoucí profesionálové v oblasti elektronického podnikání, budete vyškoleni k řízení podnikání za tradičními hranicemi, formovat vás v profesionály, kteří jsou schopni čelit budoucím obchodním výzvám.