Bachelor of Arts (Honors) in Early Childhood Studies - Birmingham City University, UK
Asian International College
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Singapore, Singapur
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
24 - 36 měsíce
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Uděluje Birmingham City University
Bakalář umění (Vyznamenání) Studie raného dětství (BA ECS) je navržen tak, aby umožnil a vybavil studenty, aby se stali sebevědomými, kompetentními a reflexními praktiky v oblasti raného roku. Je důležité, aby studenti prostřednictvím pečlivě sestaveného programu získali hloubku porozumění ranému dětství a faktorům, které ovlivňují a ovlivňují život malých dětí a jejich rodin. Je to prostřednictvím budování porozumění tomu, jak se děti vyvíjejí a učí; rozvoj dovedností pro práci s rodinami; vhled do důležitosti multiagenturní práce spolu se znalostí teorií, které jsou základem práce s malými dětmi, a toho, jak se tyto praktiky promítají do praxe, že studenti budou připraveni na profesionální práci s malými dětmi.
Program navíc poskytuje příležitost k rozvoji klíčových dovedností zaměstnatelnosti oceňovaných zaměstnavateli; dovednosti týmové práce, samostatná práce, prezentace, hraní rolí a schopnost efektivně artikulovat v různých kontextech.
Program však přesahuje přípravu studentů na pracovní sílu v raných letech; věříme, že by studenti měli prozkoumat širší problémy týkající se holistické povahy studií raného dětství, včetně zdraví a dobrých životních podmínek malých dětí. Program zajišťuje, aby studenti získali a posílili přenositelné akademické dovednosti, které je zavedou jako reflexní, kritické a analytické absolventy, kteří jsou připraveni přistupovat a přispívat k vědeckým diskurzům v oblasti raných let.
O univerzitě v Birminghamu, Velká Británie
Univerzita Birmingham City University byla zřízena podle zákona o dalším a vyšším vzdělávání z roku 1992 jako University of Central England v Birminghamu schváleného radou záchodů 16. června 1992. Univerzita byla dne 1. října 2007 přejmenována na Birmingham City University.
V The Guardian University Guide, prominentní tabulce národní ligy, je Birmingham City University zařazena na 29. místo ze 77 institucí v oblasti vzdělávání.
Univerzita má velký počet partnerských partnerství v zámoří především v následujících zemích - Číně, Malajsii, Indii, na Středním východě, na Srí Lance a v Hongkongu.
Další žebříčky, akreditace a členství:
- Zařazen Top 90 v tabulce Guardian University League (2016)
- Člen AACSB (The Association to Advance Collegiate Schools of Business)
- Člen Chartered Association of Business Schools (CABS)
- Člen Evropské nadace pro rozvoj managementu (EFMD)
- Člen univerzit Spojeného království (UUK)
- Člen Asociace univerzit společenství (ACU)
- Akreditováno Chartered Institute of Marketing (CIM) pro program související s marketingem
- Zařazeno Centrum podle CIPD poskytovat studijní program související s řízením lidských zdrojů
- Schválený institut společnou radou akademické etapy nabízející kvalifikační právo
- Uznáno indickou advokátní komorou
- Autorizovaný poskytovatel kurzů právní praxe u regulačního úřadu pro právní zástupce (SRA)
Požadavek na ocenění
Udělení bakalářského titulu s vyznamenáním bude provedeno, pokud splníte požadavky na ocenění. Ocenění se řídí standardními pregraduálními předpisy (SUAR) a k dosažení titulu vyznamenání musíte získat 360 kreditů. Každý modul nese stanovený počet kreditů a kurz je navržen tak, aby vám poskytl 120 kreditů na každém stupni studia.
Konečné ocenění je klasifikováno následovně:
- První třída s průměrnou známkou 70% nebo vyšší
- Druhá třída Division 1 průměrná známka 60% nebo vyšší, ale nižší než 70%
- Druhá třída Division 2 průměrná známka 50% nebo vyšší, ale nižší než 60%
- Třetí třída průměrná známka 40% nebo vyšší, ale nižší než 50%
Cena BA ve studiích raného dětství bude udělena, pokud získáte minimálně 300 kreditů s minimálně 60 na úrovni 6.
Tento kurz není akreditován Agenturou pro rozvoj raného dětství (ECDA). Absolventi, kteří chtějí pracovat v místním sektoru předškolního věku, budou muset podat žádost na ECDA o registraci učitelů prostřednictvím předškolního zařízení. Schválení agenturou ECDA bude podmíněno tím, aby žadatel splnil požadavky na registraci učitele.
Režim doručení a hodnocení
Kurz je veden prostřednictvím různých poutavých, interaktivních a praktických režimů, které zahrnují osobní setkání, diskuse v malých skupinách, řízené úkoly/individuální studium.
V celém kurzu bude zdůrazněna úzká vazba mezi výukou, učením a hodnocením. Rozvoj různých hodnotících úkolů integrovaných s programem učení a výuky zajistí, že budete dostávat relevantní a smysluplné činnosti se specifickými výsledky. Mnoho vašich hodnocení bude očekávat, že budete čerpat ze svých zkušeností a práce v rámci umístění.
Mezi příklady hodnocení patří:
- e-portfolia
- Reflexní účty
- Skupinové plakátové prezentace
- Pozorovací poznámky
- Případové studie
- Prezentace semináře
- Eseje
- Digitální prezentace
Studentům bude umožněn přístup univerzity do virtuálního výukového prostředí Moodle. Studenti budou mít přístup k široké škále elektronických knih a časopisů.
Poznámka: Všechny učební materiály a zdroje budou k dispozici online pouze ve studijním zdroji studentského portálu.
Výsledek programu
Cíle programu jsou:
- Umožnit studentům, aby se stali sebevědomými, vzdělanými a přemýšlivými odborníky v raném věku s dovednostmi reagovat na vývoj v oblasti raného dětství;
- Rozvíjet intelektuální schopnosti studenta specificky související s raným dětstvím;
- Umožnit rozvoj kritického uvažování a analytických dovedností ve vztahu k filozofickým, sociologickým, historickým, kulturním a psychologickým konceptům v kontextu raného dětství;
- Vybavit studenty dovednostmi, znalostmi a porozuměním tomu, jak teorie týkající se vývoje a učení dítěte ovlivňuje a informuje současnou péči v raném věku;
- Začlenit teoretické principy a znalosti vedení, spolupráce s dalšími odborníky; práce s rodinami při naplňování potřeb malých dětí;
- Připravte studenty na jejich profesní rozvoj a volbu postgraduální kariéry.
Na konci kurzu budou studenti schopni:
- Identifikovat a uvažovat o tom, jak se malé děti vyvíjejí a učí, a být schopen formulovat teoretické koncepty, které jsou základem a ovlivňují rozhodnutí týkající se péče o malé děti a jejich rodiny; z nichž studenti mohou formulovat a formulovat svou vlastní osobní, profesní filozofii;
- Buďte si vědomi a vyhodnocujte faktory, které ovlivňují a ovlivňují děti a jejich rodiny v dnešní multikulturní společnosti;
- Zhodnotit a analyzovat současné problémy raného věku na národní i mezinárodní úrovni;
- Rozpoznat a prokázat dovednosti potřebné pro práci samostatně i jako součást týmu v osobním a profesním kontextu; ocenění práce jiných odborníků v oboru prvních let.
Přijímací řízení
Osnovy
Rok 1 (UK-NQF úroveň 4):
Principiální modul
- Představení odborné praxe
Jádro 1
- Úvod do vývoje dítěte
Jádro 2
- Dětská hra
Konkrétní možnosti:
- a) Vzdělávací prostředí dítěte
- b) Principy inkluze
- c) Děti a dětství
120 kreditů
Rok 2 (UK-NQF úroveň 5):
Principiální modul
- Rozvoj profesionální praxe
Jádro 1
- Další vývoj dítěte
Jádro 2
- Ochrana dětí
Jádro 3
- Výzkum raného dětství
Konkrétní možnosti:
- a) Dítě jako kreativní žák 15
- b) Rozvoj inkluze prostřednictvím komunikace
- c) Děti a jejich rodiny
120 kreditů
3. ročník (UK-NQF úroveň 6):
Principiální modul
- Zkoumání odborné praxe
Jádro 1
- Správa přechodů
Jádro 2
- Současné perspektivy dětství
Jádro 3
- Směrem k zaměstnanosti
Konkrétní možnosti:
- a) Mezinárodní perspektivy vzdělávání dětí
- b) Politika inkluze
- c) Děti a jejich světy
120 kreditů
Ohlasy studentů
Galerie
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
BA (Hons) Early Years and Childhood Studies
- Manchester, Spojené království
Childhood Studies BA
- Colchester, Spojené království
Bakalář umění v raném dětství a speciální pedagogika
- Greenville, Spojené státy americké