Bakalářský titul ve výuce nadační fáze
University of Johannesburg
Klíčová informace
Umístění kampusu
Johannesburg, Jihoafrická republika
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
4 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
ZAR 41 661 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Odhad školného za rok Odhad ubytování: 2500 USD ročně
Úvod
Účelem kvalifikace je poskytnout profesionálně kvalifikované začátečníky učitele ve fázi založení. Toho se dosahuje tím, že studentům učitelů poskytujeme dobře oblé vzdělání, které je vybavuje požadovanou znalostní základnou obsahu předmětu, učitelskou kompetencí, spolehlivým a jemným porozuměním integrované povaze teorie a praxe ve vzdělávání a kontextu učitelské profese v Jižní Afrika. Program se zaměřuje konkrétně na vývoj dítěte, gramotnost, matematiku a znalosti, které jsou základem životních dovedností.
Přijímací řízení
Stipendia a financování
Jaká finanční podpora je k dispozici?
Funza Lushaka Bursary Program pro učitele umožňuje studentům s vysokým akademickým potenciálem a odhodláním absolvovat přípravné učitelské vzdělávání a po získání kvalifikace vstoupit do služeb provinčních ministerstev školství. Stipendia jsou navržena tak, aby pomohla splnit celostátní potřebu vysoce kvalitních učitelů v prioritních oblastech.
Více informací naleznete na www.funzalushaka.doe.gov.za.
National Student Financial Aid Scheme (NSFAS) lze kontaktovat na
011 559 3642/3906 v Auckland Park Kingsway Campus (APK) a
011 559 5507/5509 v areálu Soweto (SWC).
E-mail: [email protected]
www.bursaries.co.za
Výsledek programu
Studenti, kteří absolvují tento program, budou schopni:
- Učit základní osnovy osnovy (počítání, gramotnost a životní dovednosti)
- K výuce používejte pokročilé dovednosti v oblasti gramotnosti
- Podpora a podpora učení a rozvoje v různých vzdělávacích kontextech.
- Identifikovat a řešit překážky učení v prvních letech školní docházky
- Učit gramotnost v angličtině a Sotho nebo IsiZulu (jako první jazyk a další jazyk).
- Formulovat osobní filozofii výuky a kriticky přemýšlet o jejich filozofii výuky a o tom, jak souvisí s vyučovacím chováním.