Prodejní design, VM, UX a elektronický obchod
VIAMODA University
Klíčová informace
Umístění kampusu
Warsaw, Polsko
Jazyky
Polština
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
Vyžádejte si informace
Tempo
Vyžádejte si informace
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Oct 2023
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Měnící se svět, střetávající se s místními a globálními trendy, rychlá versus pomalá móda, komercializace sbírek narůstajícího povědomí o nadměrném konzumu, nutí značky zavádět inovativní řešení prodeje. Personalizace produktů, mobilní technologie, doručování objednávek ve stejný den, používání technologie simulace 3D oděvů, skenování zákazníků (skenery), virtuální vybavení pokojů, techniky VR (virtuální realita) a AR (rozšířená realita) jsou oblasti činností, které mění vzorce a prodejní kanály pro módní výrobky. Oděvní průmysl hledá nové kompetence zaměřené na navrhování pokročilých prodejních procesů a vytváření zkušeností zákazníků v různých distribučních kanálech.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Bakalář věd v informačních systémech - koncentrace elektronického obchodu
- Greenville, Spojené státy americké
Evropský bakalářský elektronický obchod
- France Online, Francie
Titul Marketing
- Valencia, Španělsko