Tříletý kurz módního návrhářství
Raffles Milan - International Fashion and Design School
Klíčová informace
Umístění kampusu
Milan, Itálie
Jazyky
Angličtina, Italština
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
3 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 21 000 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Studenti z Evropské unie a EFTA mohou být zváženi pro úpravu jejich školného, pokud doloží své příjmy
Úvod
Učení praxí je princip, který je základem tříletých kurzů v Raffles Milano, školení, které strukturuje mysl, poskytuje solidní technický základ a uvolňuje touhu rozšířit si životní obzory.
Proč?
Módní systém je obrovské, členité a někdy nepředvídatelné území, kde smysl pro klasiku dokáže najít společnou řeč s extrémy experimentování. Neexistuje žádný spolehlivý recept na úspěch: vyžaduje to ochotu tvrdě pracovat spolu se zvědavostí učit se a měřit se s okolním světem a jeho tisíci kulturami: haute couture, pop, etnické atd. opravdu bystré oko – to se musí trénovat – schopné postřehnout ten nejjemnější detail. Oko, které zná tradiční krejčovské metody, ale není příliš pohrdavé, aby naznačovalo drzou eleganci.
Lektoři designu
Jsou to fundovaní profesionálové, autoři projektů, které se prosadily, a s mnohaletou pedagogickou praxí. Mají širokou a skutečně mezinárodní vizi.
Jsou součástí soudržné a produktivní skupiny a rádi diskutují o průběhu kurzů, příležitostech, které se naskýtají na útěku, a o výkonu jednotlivých studentů.
Společnosti a značky
Za téměř třicet let práce si Raffles Group vybudovala rozsáhlou síť partnerů, kteří se účastní našich tříletých a magisterských kurzů. Pověst těchto firem a kvalita vztahů, které jsme si s nimi vybudovali, jsou zárukou rozhodně plodného setkání mezi vzděláváním a obchodem.
Adidas, Aigner, B&O – Bang & Olufsen, Boucheron, Brother, Bulgari, Burberry, C&A, Cartier, Chanel, Chloé, Design Business Chamber Singapore, Diesel, Dior, Dolce & Gabbana, Dunhill, Elle, Fendi, Fujifilm, Furniture Design Award Singapur, Giorgio Armani, H&M, Heinz, Hermes, Hogan, HP Technology, HSBC – Hong Kong and Shanghai Banking Corporation, IKEA, InterContinental Hotels & Resorts, Kohler, Lear Corporation, Lego, Li & Fung, L'Oréal, Louis Vuitton, LVMH, Mahogany, Max Mara, MediaCorp, Metro, Michael Kors, Microsoft, Nippon Paint, Nokia, Orchard Road Business Association, Pepsi, Philips, Prada, Puma, Ralph Lauren, Redworks, Richemont, Richmond, Rolex, Saatchi & Saatchi, Saint Laurent Paris, Samsung, Shiseido, Siemens, Singapore Furniture Industries Council, Singapore Jewelers Association, Sony Pictures, Standard Chartered, Textile & Fashion Federation, Tiffany & Co., Valentino, Versace, Y&R, Yves Saint Laurent.
Pondělní povídání
Každé pondělí večer v 18:00 zve Raffles Milano své studenty na setkání s jednou z významných osobností, které kráčejí po scéně designu, stylu a designové kultury. Poslechnout si příběhy a nápady, které ovlivňují trh a řídí naše myšlení – přímo z koňské tlamy – je úžasná příležitost, která dodává podstatu našim akademickým programům. Zde je program jednání na příští rok.
Studenti z Evropské unie a EFTA mohou být zváženi pro úpravu jejich školného, pokud doloží své příjmy.
Ideální studenti
Tento kurz je určen pro kandidáty s maturitou a pro studenty z italských nebo zahraničních univerzit. V ideálním případě jsou kandidáti vedeni upřímnou vášní pro design, styl a oblečení a nutkáním využít svůj vlastní potenciál pro navrhování, tlumočení a komunikaci, stejně jako své vrozené schopnosti a talenty, k vybudování kariéry na módní scéně. Během tří let se studenti naučí interpretovat svět kolem sebe způsoby, které nejsou hned samozřejmé, což je dovednost, kterou budou moci s velkým efektem uplatnit v budoucích profesních a tvůrčích kontextech.
Kariérní možnosti
Profesní příležitosti
Stylová scéna a profese v ní zahrnuté se radikálně vyvíjejí, protože tradiční kategorie se stávají porézními. Kromě kariéry u módních značek se vedle velkých módních návrhářů (jako asistent návrháře, tvůrce vzorů, asistent produkce, módní stylista nebo módní ilustrátor) nebo na volné noze otevírá řada crossover funkcí a příležitostí na mezinárodní úrovni. na kreativitu, produkci, distribuci a propagaci. Vědět, že se můžete spolehnout na vysoce kvalitní školení, je v těchto kontextech téměř vždy trumfem.
Galerie
Osnovy
Osnovy
První rok | Druhý rok | Třetí rok |
Prvky, které uvádějí studenty do studia módního návrhářství, všeobecná příprava. | Průběžný vývoj témat a specifických zaměření. | Dokončení témat, závěrečný projekt a sestavení portfolia. Studenti analyzují zejména formy, siluety, materiály, výrobní procesy, sociální faktory a zvyky, které jsou základem vědomého, artikulovaného a originálního procesu navrhování. |
Atmosféra ve třídě povzbuzuje studenty, aby vyjádřili svou individualitu a prozkoumali nová území a kontexty, včetně toho, aby se vydali za hranice bledosti.
Témata
- Předvídání trendu
- Módní systém
- Historie umění a kostýmů
- Tvorba vzorů
- Látky a suroviny
- Oděvní design
- Vývoj produktů
- Módní kresba
- Koláž kolekce
- Marketing a výzkum