Vyznamenání Bachelor of Commerce (digitální marketing)
Fanshawe College
Klíčová informace
Umístění kampusu
London, Kanada
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium, Na kampusu
Doba trvání
4 years
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
CAD 31 145 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* 8 579,65 $: celkový poplatek pro zahraniční studenty za semestr. Skutečné náklady na rok 2020/21 se teprve zjišťují
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Získejte čtyřletý bakalářský titul v digitálním marketingu
Čtyřletý studijní program Honors Bachelor of Commerce (digitální marketing) společnosti Fanshawe vám poskytne znalosti o základních základech podnikání včetně obchodní strategie, managementu, lidských zdrojů, účetnictví a vedení. Získáte také špičková školení se specializovanými kurzy digitálního marketingu, včetně řízení značky a integrace médií, analýzy, strategické správy webových stránek a marketingu ve vyhledávačích.
Galerie
Přijímací řízení
Osnovy
Příležitosti ke spolupráci
Program Honours Bachelor of Commerce (Digital Marketing) nabízí kooperativní vzdělávací složku, která studentům poskytuje příležitost získat neocenitelné pracovní zkušenosti z první ruky ve zvoleném oboru. Zde jsou některé kooperativní práce, které nastartovaly kariéru některých vyznamenání Bachelor of Commerce (Digitální marketing) studenti ještě před maturitou!
Digital Marketing Assistant - asistent při marketingu a prezentaci online přítomnosti společnosti.
Marketingový koordinátor - podpora všech propagačních aktivit implementací taktiky identifikované v marketingovém plánu.
Marketing and Events Associate - hraje klíčovou roli při zvyšování dopadu a dosahu programů a akcí společnosti při koordinaci úsilí kolem programu společenské odpovědnosti organizace.
Další informace týkající se spolupráce, podívejte se prosím na náš kooperativní web nebo kontaktujte Co-op Office.
Kurzy
Základní kurzy
Základní kurzy
Absolvujte všechny následující povinné (základní) kurzy:
Minimální kumulativní GPA pro základní kurzy je 2.5
(Studenti, kteří absolvují úroveň BMK 4 a vstoupí do úrovně 5 programu BDM, musí také absolvovat COMM-7021, LIBS-7001, MGMT-7008, MGMT-7011, ACCT-7014, LAWS-7002, MGMT-7007 a všeobecné vzdělávání Volitelné předměty z předchozích úrovní programu)
(Studenti, kteří absolvují úroveň BAM 6 a vstoupí do úrovně 7 programu BDM, musí také absolvovat COMM-7021, LIBS-7001, MGMT-7008, MGMT-7011, MGMT-7016, FINA-7006, MGMT-7007, LAWS-7002, ACCT-7014 a 2 Volitelné kurzy všeobecného vzdělávání z předchozích úrovní programu)
Skupina 1
Úroveň 1
- MATH-7007 ---- Matematika pro rozhodování
- ACCT-7002 ---- Účetnictví 1 Úvod
- COMP-7012 ---- Počítačové aplikace pro podnikání
- MGMT-7006 ---- Základy řízení
- COMM-7018 ----- Profesionální Comm. v rozmanitém světě
Skupina 2
Úroveň 2
Kromě následujících povinných kurzů, podívejte se prosím na požadavek Non-Core Level 2 níže
- MKTG-7001 --- Marketing 1
- ECON-7005 ---- Mikroekonomie
- MGMT-7008 ---- Řízení provozu
- MGMT-7007 ---- Řízení lidských zdrojů
Skupina 3
Úroveň 3
Kromě následujících povinných kurzů si prosím přečtěte požadavek Non-Core Level 3 níže
- ECON-7006 ---- Makroekonomie
- ACCT-7004 ---- Manažerské účetnictví
- MGMT-7009 ---- Principy organizačního chování
Skupina 4
Úroveň 4
Kromě následujících povinných kurzů si prosím přečtěte požadavek Non-Core Level 4 níže
- LAWS-7002 ---- Obchodní právo
- MKTG-7002 ---- Marketing 2
- SYSTE-7001 ---- Podnikové informační systémy
- METH-7022 ----- Statistika pro podnikání
Skupina 5
Úroveň 5
Kromě následujících povinných kurzů si prosím přečtěte požadavek Non-Core Level 5 níže
- FINA-7006 ---- Finanční řízení
- METH-7024 ---- Metody aplikovaného výzkumu
- MKTG-7003 ---- Strategická správa webových stránek
- MKTG-7004 ---- Integrace& médií pro správu značky
Skupina 6
Úroveň 6
- MKTG-7005 ---- Marketing v vyhledávačích
- MKTG-7006 ---- Chování zákazníků
- MKTG-7007 ---- Digitální Marketing
- MGMT-7016 ---- Řízení& projektů programů
- MGMT-7011 ---- Vedoucí& vedení
- COOP-1021 ---- Co-Op Educ. Zaměstnanost Prep
Skupina 7
Úroveň 7
Kromě následujících povinných kurzů si prosím přečtěte požadavek Non-Core Level 7 níže
- MKTG-7011 ---- Pokročilá témata v digitálním marketingu
- MKTG-7008 ----& Analýza marketingových& metrik
- MKTG-7009 ---- Řízení vztahů se zákazníky
Skupina 8
Úroveň 7 - Další požadavek.
Vezměte ENTP-7001 nebo INNV-7001
- ENTP-7001 ---- Podnikatelské podnikání
- INNV-7001 ---- Inovační aplikace
Skupina 9
Úroveň 8
Kromě následujících povinných kurzů si prosím přečtěte požadavek Non-Core Level 8 níže
- MKTG-7012 ---- Současné trendy v marketingovém& managementu
- MGMT-7024 ---- Globální strategie& E-commerce
- MGMT-7039 ---- Projekt vyvrcholení
- MGMT-7041 ---- Strategické řízení
- DEVL-7001 ---- Kariérní rozvoj
Skupina 10
Požadavek spolupráce
Studenti musí dokončit 1 Kooperativní pracovní termín
- COOP-BDM1W ----- BDM1 Kooperativní pracovní termín
Non-Core kurzy
Absolvujte všechny následující povinné (jiné než základní) kurzy:
Minimální kumulativní GPA pro mimojádrové kurzy je 2.0
Skupina 1
Úroveň 2
- COMM-7021 ----- Argumentace& přesvědčování
Skupina 2
Úroveň 3
- LIBS-7001 ---- Etika v globálním kontextu
- MGMT-7042 ---- Výpočetní myšlení
Skupina 3
Všeobecné vzdělávání - Volitelné předměty -
Vezměte 3 volitelné kredity pro všeobecné vzdělávání na úvodní úrovni z jednoho z následujících předmětů - Humanitní vědy (HUMY), Sociální vědy (SOSC), Matematika (MATH), Přírodověda (PHYS) - Běžně v úrovni 2
Skupina 4
Vezměte 6 volitelných kreditů pro všeobecné vzdělávání na vyšší úrovni (neúvodní) - obvykle přijímáno v úrovních 7 a 8
Skupina 5
Vezměte 9 volitelných kreditů pro všeobecné vzdělávání na úvodní nebo vyšší úrovni - obvykle přijímáno v úrovních 3,4 a 5
Program Residency
Studenti musí splnit minimálně 34 kredity v tomto programu Fanshawe College na splnění požadavku programu Residency a absolvovat tento program
Výsledek programu
Absolvent spolehlivě prokázal schopnost:
- Identifikujte funkční oblasti podnikání (např. Řízení, marketing, lidské zdroje, účetnictví) a rozpoznat, jak každá oblast přispívá k úspěšnému fungování organizace
- Identifikujte a posuzujte výkonnost organizace shromažďováním a interpretací dat a přípravou a analýzou účetní závěrky a dalších zpráv
- Identifikovat a zkoumat vzájemně související (interní a vnější) faktory, které ovlivňují organizační kulturu a chování a výkon zaměstnanců
- Definovat a posoudit podnikatelské prostředí a cíle organizace pro plánování marketingových iniciativ na základě klíčových marketingových principů
- Plánování, realizace a hodnocení projektů a programů pomocí principů a nástrojů projektového plánování
- Uznat a dodržovat právní, etický, ekonomický, sociální, a profesionální rámce, v nichž jednotlivec a organizace působí
- Analyzovat a vyhodnotit roli sektorů, organizačních struktur a velikostí a vzájemnou závislost funkčních oblastí při vývoji a realizaci strategií podporujících organizační cíle
- Vypracovat komplexní podnikatelský plán založený na relevantním výzkumu, který integruje obchodní zásady, osvědčené postupy a environmentální aspekty
- Aplikovat sociální inteligenci k budování a rozvíjení vzájemně prospěšných vztahů s interními a externími zúčastněnými stranami podle potřeby v inkluzivní, různorodé, globalizované obchodní kultuře
- Výzkum, analýza a kritické hodnocení kvalitativních a kvantitativních dat z vhodných zdrojů na podporu strategických a operativních rozhodnutí
- Vyhodnotit a popsat účel stávajících a vznikajících technologií a pákových systémů [které shromažďují, organizují, analyzují a sdělují informace] na podporu dosažení organizačních cílů
- Vyhodnocovat a implementovat strategie a procesy řízení rizik na podporu individuálního a organizačního výkonu a úspěchu
- Stanovte si cíle a přijměte strategie pro zapojení do celoživotního učení a osobního profesního rozvoje, který podporuje měnu a inovace s novými trendy a technologiemi
- Zkoumejte a analyzujte chování zákazníků a spravujte vztahy se zákazníky za účelem rozvoje a přijímání účinných marketingových strategií, taktiky a komunikace
- Vytvářejte, přizpůsobujte a vyhodnocujte strategie brandingu, které vyjadřují hodnoty organizace a maximalizují kapitál značky
- Navrhujte, vyvíjejte a udržujte bezpečný, poutavý a přístupný web pomocí systému správy obsahu a technik optimalizace pro vyhledávače
- Vypracovat a implementovat marketingový plán pro vyhledávače pro organizaci, která využívá viditelnost online ke zvýšení povědomí o značce a podpoře generování příjmů
- Vyvíjet a implementovat digitální marketingové iniciativy pro organizaci, včetně vyvinutého a uživatelsky generovaného obsahu sladěného se značkou, propagovat produkt nebo službu
- Vybrat a posoudit relevantní metriky pro měření výkonu a efektivity digitálních marketingových strategií a taktik
- Rozvíjet, posuzovat, provádět a optimalizovat marketingové strategie, které jsou v souladu s organizačními cíli pro zvýšení finanční výkonnosti
- Výzkum a analýza nových marketingových trendů, nástrojů a technik a jejich použití pro optimalizaci zapojení zákazníků a marketingového výkonu
Kariérní možnosti
Absolventi programu Fanshawe vyznamenání Bachelor of Commerce (Digitální marketing) budou připraveni pomáhat organizacím při využívání online a offline strategických a taktických příležitostí k zapojení zákazníků a rozvoji obchodních vztahů. Prostřednictvím kombinace základních obchodních znalostí a aplikovaných vzdělávacích příležitostí, absolventi se připravují na zahájení své kariéry a využívání příležitostí k postupu jako marketingoví profesionálové.
Absolventi se mohou rozhodnout věnovat se široké škále podnikatelských podniků nebo kariéry v:
- digitální marketing
- obecný marketing
- přímý marketing
- komunikace
- produktový marketing
- marketingová strategie
- řízení vztahů se zákazníky
- průzkum a analýza trhu
- marketing/optimalizace pro vyhledávače
- marketing a webová analytika
- marketingová konzultace
- podnikatelské pronásledování
Zde je několik příkladů kariérních příležitostí pro absolventy programu Fanshawe vyznamenání Bachelor of Commerce (Digital Marketing):
Specialista digitálního marketingu
Hrajte klíčovou roli při zvyšování zapojení zákazníků a optimalizaci celkového nového a vracejícího se zákaznického zážitku.
Koordinátor digitálního obsahu
Zaměřte se na grafický design, strategie digitálního obsahu, správu sociálních médií a podporu prodeje.
Manažer marketingu růstu
Flexibilní své kreativní marketingové dovednosti a dovednosti analýzy dat v této vysoce působivé roli.
English Language Requirements
Ověřte svou znalost angličtiny pomocí testu Duolingo English Test! DET je pohodlný, rychlý a cenově dostupný online test angličtiny akceptovaný více než 4 000 univerzitami (jako je tato) po celém světě.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Bakalář obchodu v obchodních inovacích a podnikání
- Johannesburg, Jihoafrická republika
- Cape Town, Jihoafrická republika
Bakalář obchodu a bakalář vyšších studií
- Camperdown, Austrálie
Vyznamenání bakalářské (Digital Marketing)
- Toronto, Kanada