Americké bakalářské studium: Obchodní administrativa
University of New York in Prague (UNYP)
Klíčová informace
Umístění kampusu
Prague, Česká republika
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Smíšené, Dálkové studium, Na kampusu
Doba trvání
4 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
CZK 93 400 / per semester
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Zvolte si program v oboru Obchodní administrativa!
Hlavním cílem čtyřletého amerického bakalářského programu Obchodní administrativa (Bachelor of Arts in Business Administration) na naší vysoké škole je umožnit vám postupovat vpřed ve své kariéře ve světě byznysu a podnikání; program vám poskytne obecný přehled o tématech, spojených s řízením podniku, která se hodí na širokou paletu kariér. Tento titul uděluje State University of New York, Empire State College a akredituje jej the Middle States Commission on Higher Education, hlavní akreditační úřad pro americké vysoké školy a univerzity v oblasti tzv. Middle States.
Náš přístup klade velký důraz na mezinárodní aspekty obchodu, které jsou, jak jsme přesvědčeni, zvláště důležité v dnešním obchodním prostředí. Díky své mnohonárodní fakultě a studentské komunitě je UNYP ve zvláště silné pozici mezi vysokými školami zaměřenými na podnikání, jí umožňuje poskytovat tuto cennou mezinárodní perspektivu. Náš program se vyznačuje ojedinělým interaktivním a dynamickým stylem výuky naší fakulty. Získáváme své profesory z EU a z USA, a většina z nich má vysoké akademické tituly a profesionální znalost oborů, které přednášejí. Teoretická a praktická znalost, kterou získáte v našem programu, vám poskytne širokou možnost výběru kariéry jak co se profesní skladby, tak i zeměpisných oblastí týče. Program vám také poskytne silný základ pro kariéru ve veřejném sektoru, v občanské společnosti, nebo na akademické půdě i v obchodní praxi.
Přijímací řízení
Osnovy
Všechny bakalářské programy obchodní administrativy nabízejí:
- Doplňkové práce během akademického roku, které posílí, zdokonalí a rozšíří vaše základní obchodní vzdělání
- Zvýšenou schopnost uvažovat o současných problémech globální ekonomiky teoreticky a analyticky
- Pokročilé komunikační ústní a písemné dovednosti v anglickém jazyce
- Zběhlost v používání softwarových aplikací a informačních technologií ve výzkumu
- Schopnost spolupracovat v týmech a v multikulturním prostředí
Obsah kurzu
Americké bakalářské studium: Obchodní administrativa jsou navrženy tak, aby poskytovaly ucelené, do hloubky jdoucí základní vzdělání v oblasti mezinárodního obchodu (marketing, management, finance, účetnictví, ekonomie a právo). Volitelné předměty na naší vysoké škole vám umožní prohloubit vaše zájmy v různých tematických oblastech, jako jsou integrované marketingové komunikace, hromadné sdělovací prostředky, mezinárodní vztahy, ekonomie, finance a účetnictví, literatura, psychologie, a mnoho dalších.
Příklady základních kurzů v programech obchodní administrativy:
- Obchodní politika a strategické řízení
- Etika v podnikání a ve veřejné správě
- Finanční účetnictví
- Marketing
- Právní prostředí obchodu a podnikání
- Manažerské účetnictví
- Mikroekonomika
- Makroekonomika
- Provozní management
- Zásady řízení
- Statistika pro obchod a ekonomiku I
- Statistika pro obchod a ekonomiku II
- Důvod a argument
- Základy finančnictví
- Mezinárodní obchod
- Evropská integrace
- Řízení v multikulturním prostředí
- Mezinárodní obchod a finance
Příklady doplňkových kurzů v programech obchodní administrativy:
- Řízení kariérního rozvoje
- Srovnávací mezinárodní obchodní právo
- Ekonomické politiky v zemích Evropské unie
- Globalizace
- Řízení lidských zdrojů
- Peněžnictví a bankovnictví
- Mezinárodní politika
- Mezinárodní obchod a finance
- Investiční analýza a řízení portfolia
- Peněžnictví a bankovnictví
- Organizační chování
- Organizační komunikace
- Projektové řízení
- Investiční analýza a řízení portfolia
- Sociálně ekonomický kontext globalizace
Příklady volitelných kurzů programů obchodní administrativy:
- Komunikace mezi kulturami
- Postupy komunikace
- Srovnávací ekonomické systémy
- Kulturní antropologie
- Zahraniční vztahy Evropské unie
- Dynamika skupiny
- Mezinárodní organizace
- Mezilidská komunikace
- Úvod do reklamy
- Úvod do komunikací
- Úvod do srovnávací politologie
- Úvod do psaní pro média
- Úvod do sociologie
- Ekonomika práce
- Literatura a politika
- Média a společnost
- Moderní diplomacie
- Komunikace v politice
- Moc a výsada
- Psychologie přizpůsobování
- Zásady public relations
- Projev na veřejnosti
- Sociální psychologie
Galerie
Kariérní možnosti
Možnosti uplatnění
- Management konzultant
- Risk manažer
- PR manažer
- HR manažer
- Recruiting
- Events manažer
- Account manažer
- Reklama/marketing
- Manažer logistiky
- Analytik
- Účetní