BA (Hons) hudební byznys
The Institute Of Contemporary Music Performance
Klíčová informace
Umístění kampusu
London, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
3 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
GBP 6 300 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* £ 6300 UK & EU studenti, £ 8.900 non-EU
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
ICMP'S BA (Hons) hudba Business stupeň umožňuje vytvářet úspěšnou obchodní kariéru v hudebním průmyslu.
Přehled kurzů
Na ICMP hudba Business stupni, nabízíme vám nástroje a příležitosti, které budete potřebovat, aby v čele hudebního byznysu, což vám umožní vytvářet a modelovat svou hudební obchodní kariéru.
ICMP je hudba Business studijní vám pomůže získat praktické, real-svět zkušeností ponořením vás v kreativní a podnikatelského prostředí. Ty budou vyučovány zavedenými hudební profesionály a dána příležitost k podpoře a práci v souvislosti s nimi spolužákem umělců. Dozvíte se zásadami řízení a širokou škálu obchodních dovedností, který vám pomůže maximalizovat kreativní i komerční potenciál umělec obchodního vztahu. Vaše studium bude podporovat podnikání a tvůrčího myšlení, který vám pomůže vytvořit a spustit svůj vlastní podnik před opuštěním hřiště.
ICMP podpořila a zahájil kariéry mnoho z nejúspěšnějších kariéry hudebníků a umělců země. Vstupem do činnosti studijní obor ICMP Music, můžete pomoci řídit, vést a strukturovat hudební úspěchy v budoucnosti.
Základní údaje
- Rozvíjí své podnikatelské, obchodní a sítí dovednosti maximalizovat své tvůrčí schopnosti
- Připravuje vás pro kariéru portfolia v rámci hudebního průmyslu a širší tvůrčího odvětví
- Personalizované vzdělávací zkušenost vybavuje si s poznání, pochopení a dovednosti pro úspěšné zaměstnání v hudebním průmyslu
- Poloha The London poskytuje příležitosti rozvíjet své podnikatelské nápady v srdci světového hudebního průmyslu
- Vysoce kvalitní výuka podle praktiky
- Ty budou mít prospěch z bezkonkurenční přístup k hlavním jmen ze světa nahrávacích společností, "umělecké a repertoárové" (A & R), vydavatelů a promotérů
- Můžete si vytvořit svůj hudební obchodní zkušenosti prostřednictvím dyn Road Recordings, nahrávací běh studenty pro studenty ICMP
- Rozsáhlé hudebního průmyslu odkazy a přístup vám umožní stavět, že všichni-důležitý sítě
- Vysoká úroveň kontaktních vyučovacích hodin je dodáván v malých skupinách v world-class zařízení
- Kreativní a inspirující prostředí k učení
detaily kursu
Rok 1 - Level 4
V prvním roce, budete rozvíjet obecné znalosti oboru, získat důkladné znalosti procesu vývoje umělce, a naučit se základy marketingu, managementu a financí. Budete seznámeni s možnými odborné praxe a stáží, které jsou zaměřeny na vybrané kariéry v průmyslu, a jsou podporovány v provádění těchto. Level 4 se skládá z následujících modulů:
Úvod do hudebního průmyslu
Je nezbytné, aby nějaká hudba podnikání podnikatel plně pochopit různé aspekty dnešním rychle se rozvíjejícím hudebním průmyslu a jejich vzájemných vztahů, a tento modul vám poskytne solidní základy v rámci obou zaznamenány a živou hudbou a publikování. Po strukturovaného studijního postupu, budete objevovat tři hlavní průmyslová odvětví, a to reprodukovaná hudba, živá hudba a publikování. Budete také rozvíjet porozumění takových klíčových oblastech, jako je role řízení; Proces A & R; marketing a propagace; prodeje a distribuce; Role sběrných společností; živá hudba podnikání a klíčoví hráči; a sponzorství a branding. Modul bude také začínají objevovat transformace průmysl je v současné době prochází a vyzdvihnout budoucí vývoj a příležitosti.
Zásady Artist rozvoj
Na tomto modulu, budete přijít k pochopení základních principů, jak lze rozvíjet hudební umělec, a prozkoumat Interpret / správce vztah a A & R proces od vzniku až po realizaci. Budete zkoumat lidské a obchodní prvky, které propojují V průběhu vývoje umělce; rozvíjet porozumění tvůrčí jedince; a dozvědět se o vedení umělce obecněji. Modul bude také rozvíjet své znalosti o podnikání, kreativní publikování a potřebu inovačních přístupů k rozvoji umělce, a poskytnout ucelený přehled o této životně důležité a neustále se vyvíjející založení hudebního průmyslu.
Základy hudebního průmyslu a financí
Všechny hudební podnikatelů muset vyvinout solidní znalosti managementu a zásad podnikání a jak se tyto vzájemně propojují v různých typech organizací. Na tomto modulu přijde pochopit dopad na podnikatelské prostředí na chování organizací a rozvíjet technické dovednosti potřebné k výkladu finanční výkazy a provádět finanční posudky. Konkrétně, budete vypadat v různých typů organizací a jejich odpovědnosti; pochopení širšího podnikatelského prostředí a dopady takových věcí jako tržních sil a hospodářské soutěže; a studovat finanční rozhodovacího procesu, včetně finančního plánování, finančních zdrojů a interpretaci finančních výkazů.
Vyvíjející Music Industry
Na tomto modulu, budete rozvíjet porozumění dnešním rychle se rozvíjejícím hudebním průmyslu, včetně nových obchodních modelů a změny v praxi, které byly vyvolané dopadem internetu a nových technologií. Budete zkoumat takové věci jako trendů, klíčových technologií a dopadu digitální na hudebním průmyslu, umělce a spotřebitele; pokles tradičních gramofonové modelů a budoucnost nahrávacímu průmyslu; direct-to-fan, dav-financování; streaming; dopad na digitální prodeje jízdenek; a budoucnost publikování. Aby bylo možné plně porozumět digitálního dopad bude také analyzovat technologie samotné ao tom, jak se mění a hnací spotřebitelské návyky.
Umělec Vývoj a Branding
Na tomto modulu budete stavět na předchozí znalosti procesu vývoje umělec rozvíjet porozumění toho, jak principy brandingu lze účinně prováděny za účelem pozici umělce jako značka. Budete zkoumat teorii a praxi brandingu, a posoudí, jak širší principy marketingové lze aplikovat na hudbu, a brát v úvahu takové klíčové oblasti, jako je psychologie značky; Vývoj a současná praxe reklamních agentur; imperativu vnějších investic; a značkové partnerství a obchodu ve srovnání s důvěryhodnost v hudbě.
Principy hudební propagace a marketing
Rozvíjení dovedností potřebných k provedení efektivní analýzu trhu a nasadit cenné marketingové a propagační strategie má zásadní význam pro jakýkoli hudební obchodní podnikatel. Tento modul umožňuje rozvíjet tyto dovednosti založené na zásadách, detailní plánování a vyhodnocování příslušných případových studií. Konkrétně v tomto modulu se bude týkat klíčových oblastech, jako je teorie a praxe marketingu hudby, která posuzuje jejich změn, které přinesla digitální technologie; médiích rozhlasu, televize a tisku; sociálních médií a role obsahu; budování publika a zapojení; a vytvoření integrované marketingové a propagační plán.
2. ročník - Level 5
Ve druhém roce, budete prohloubit své znalosti o finančních, právních a obchodních principech nezbytné pro porozumění a řízení umělců v oboru. Dozvíte se, jak smlouvy a duševního vlastnictví mohou mít vliv na vaše budoucí podnikání a jak řídit a vytvářet marketingové materiály. Začnete formulovat svůj podnikatelský plán pro svůj posledním roce a začít podporovat svou vlastní značku. Level 5 se skládá z následujících modulů:
Moderní Živé Industry
Zavedením role a vztahy, které jsou základem živého hudebního průmyslu, tento modul umožňuje rozvíjet povědomí o právních, smluvních a provozních povinností živé propagace hudby. Prostřednictvím tohoto strukturovaného učení, budete rozumět jednotlivé role průmyslu lékařů, kteří pořádají živá hudební vystoupení a rozvíjet dovednosti a znalosti potřebné pro úspěšné plánování, rozpočtování a realizace živých akcích, v konečném důsledku uplatnění tohoto poznání a porozumění plánováním proveditelný a profesionální plán cesty, která splňuje podrobné požadavky všech stran.
Tvůrčí Event Management
Tento modul představuje rozšíření a pestrou škálu akcí hudebních bázi, rozvíjí povědomí o vlivu technologií na jízdenek, marketingu a propagace, a umožňuje aplikovat tyto znalosti k plánování a provádění živé hudby v případě, že se prokáže porozumění digitální mediální praxe. Technologie komunikace a konvergence budou posouzeny, včetně významu rozvoje komunit sociálních médií v inscenaci živých hudebních akcí, stejně jako možnosti nových zdrojů příjmů a měnící se vzorce spotřeby živé hudby. Navíc modul zahrnuje růst festivalové kultury a měnící se trh, přítomnosti a budoucnosti.
Digital Media v Creative Industries
Tento modul umožňuje zkoumat dopad technologií na hudbu a kreativního průmyslu, které pokrývají pojmy jako e-commerce, sociálních sítí a působí v digitální doméně, pomocí případových studií a hodnocení současných pracovních postupů a jejich vývoji. Modul komplexně pokrývá digitální éry a její sociální, technologické a ekonomické důsledky, a pokrývá taková témata jako nasazení digitálních v klíčových tvůrčích skupin, digitálních obchodních modelů, efekt digitálního na produkci a tvorbě, sociální média a technologie a plošiny.
Hudební smlouvy a zákon
Aby bylo možné úspěšně zapojit se světem hudebního průmyslu, je nezbytné, aby vypracovala komplexní chápání smluv hudební nahrávky, publikování, cestovní kanceláře a řízení umělec. Na tomto modulu, který bude představen na koncepci smluvního práva a jeho aplikace v hudby a zábavního průmyslu, zkoumání precedenty a případy orientační bod týkající se současného právního rámce. Tyto znalosti vám pak umožní smluv pro rozvíjející se obchodní modely, jako je například sponzoring, merchandising, více práv, počítačové hry, "aplikace" a synchronizace zabývá filmových a televizních.
Budoucnost duševního vlastnictví
Na tomto modulu, budete rozvíjet porozumění autorských práv a duševního vlastnictví (IP) práva zásadní pro lékaře v hudebním a zábavním průmyslu. Modul si klade za cíl vytvořit takový porozumění a diskutovat o nové příležitosti pro komercializaci uměleckého díla, a zkoumá vývoj a současný stav statutu a judikatury, neboť se vztahuje na autorská práva a IP. S touto znalostí, pak budete objevovat problémů a výzev okolních předmětů včetně ochrany a komercializace uměleckých děl, práv obrazu, osobnostní práva, pomluvy, hudební odběr vzorků, omezování obchodu, a budoucnost autorských práv a práva duševního vlastnictví a používání.
Ročník 3 - Level 6
Ve třetím roce, budete rozvíjet, značka, trh a řídit své vlastní podnikání. Budete dokončit nezávislý výzkum a vytvořit originální nápady pro navigaci a začít svůj vlastní kariéru. Budete mít přiřazenou nadřízeného, který vám pomůže organizovat a urychlovat své podnikatelské nápady. Úroveň 6 se skládá z následujících modulů:
Vedení v tvůrčím odvětví
Na této úrovni, je nezbytné, aby jste prohloubit své znalosti o univerzálních zásad řádného řízení a jak se vztahují k širšímu tvůrčím a hudebním odvětví. Tento modul umožňuje, aby se rozvoj, což usnadňuje reflexi osobních a odborných schopností, zkušeností a aspirací, což vám umožní postavit profesního rozvoje akčního plánu, výzkum a kriticky vyhodnocovat na trh práce, a pochopit náboru, výběru a kariérního postupu procesy širší tvůrčí průmysly. Modul mapuje vztahy mezi hudbou a dalších tvůrčích odvětví a zkoumá teorie a praxe týkající se zaměstnanosti v tomto širším sektoru prostřednictvím případových studií a interakci s odborníky v oblasti obchodu.
Strategic Business Management v zábavním průmyslu
Tento modul umožňuje rozvíjet odborné znalosti a disciplínu navrhnout a implementovat zvukové a účinné strategie pro realizaci obchodních cílů v zábavním průmyslu. Vy se bude vztahovat na úzce vzájemně provázaných předměty globálních hudby a zábavního průmyslu (včetně hudby, filmu, divadla a hraní her) a digitalizace obsahu a průmyslu a jednotlivých agend vyplývajících z této transformace. Budete také zvážit trendy v oblasti zábavy, nadnárodní zábavní organizací, nově vstupující na trh, nezávislých společností v oblasti zábavy a nových trhů a obchodních modelů.
Podnikání a nových linek na trhu
Ve třetím roce programu, budete zkoumat, co to znamená být podnikatelem v dnešním hudebním průmyslu, vypracování komplexního pochopení role podnikatele, jak nastavit nových podniků, a jak identifikovat zdroje financování a zajišťování zdrojů. V tomto modulu, který navazuje na dřívější studii, dostanete k pochopení klíčových strategií pro podnikání, což vám umožní shromažďovat a vyhodnocovat informace před rozvíjet podnikatelský plán pro nové obchodní iniciativy v hudbě a / nebo zábavní průmysl. Konkrétně tento modul zahrnuje takové klíčových témat jako je strategické plánování, poslání a vize, hodnocení a kontrolu, rozvíjejících se trhů a technologií, etické problémy a společenské odpovědnosti a podnikatelského záměru výstavby.
Major Project
Hlavní obchodní skupina Projekt poskytuje příležitost pro studenty simulovat prostředí reálných týmu. Cílem tohoto modulu je, že skupina bude stavět na předchozí zkušenosti a kritických dovedností a identifikovat, plánovat, rozvíjet a zahájit skutečnou obchodní iniciativu. Klíčové je, že tento projekt bude poskytovat obecné informace, podpory a zkušeností k podpoře své budoucí kariéru buď v zaměstnání nebo jako samostatně výdělečně činné podnikatele. Tento projekt je významný kus práce ve skupině a budou typicky sestávat z identifikace, rešerší, plánování, vývoj, branding, marketing a zahájení nové obchodní iniciativy. Po celou dobu, budete působit jako součást malého multidisciplinární tým simulaci reálného světa prostředí.
Vstupní požadavky
Žadatelé budou zpravidla mít úrovní, BTEC diplom nebo rozšířený diplom nebo International Baccalaureate, což odpovídá 260 UCAS bodů, nebo ICMP vysokoškolský diplom.
Kromě toho byste měli držet maturity třídy C nebo vyšší v angličtině a matematiky, nebo vhodným ekvivalentem, jako je Level 2 klíčové dovednosti, funkční dovednosti nebo dospělý gramotnosti / gramotnost.
Také přijímá přihlášky z vyzrálých žadatelům, kteří mohou mít žádné formální vzdělání, ale kteří přesto mohou prokázat jejich vhodnost pro studium prostřednictvím příslušných dovedností a zkušeností.
Pro mezinárodní požadavky pro vstup student, viz "mezinárodní přihlášky".
Všichni žadatelé budou pozváni na konkurz.
Na úspěšném absolvování kurzu budete odměněni BA (Hons) hudba Business z University of South Wales.
Doporučené Tutor - Korda Marshall
Po spuštění svou kariéru u RCA Records v roce 1983, Korda stal A & R ředitel energetického štítku v roce 1988 a počítal Ash, Garbage, Muse, The Blow Monkeys, The Wedding Present, pop bude jíst sám, Londonbeat a Take That mezi jeho podpisové.
Odlétající RCA v roce 1993 zahájil Infekční Records, který nakonec sloučila s australskou společností Mushroom Records předtím, než je získaný Warner Music Group v roce 2003.
Korda se stal generální ředitel Atlantic Records společnosti, kde podepsané tmy a James Blunt mimo jiné, před převzetím u Warner Music v roce 2004 dohlíží kariéry Madonna, Green Day, The Red Hot Chilli Peppers a podepisování smluv s muzikanty včetně Gnarls Barkley , hříbat, nepřítel, kyvadlo a Seasick Steve.
Tento rok bude můj dvacátýdevátého rok v hudebním průmyslu ve Velké Británii. Byl jsem štěstí, že pracuji s některými úžasnými umělci, strávit osmnáct úspěšných let v podnikovém prostředí, jakož i téměř dvanáct let budovy a rostoucích nezávislých hudebních vydavatelství. Hrál jsem v kapele, Neprozkoumaný, podepsané umělce, řídil major labelu A & R oddělení, produkoval, manažer produkoval a byl jednatelem tři velké gramofonové společnosti. Jsem v současné době na palubě BPI (British Phonographic Institute), OCC (dále jen Official Chart Company) a nové digitální nastartovat s názvem "M-flow", stejně jako předseda nakažlivé hudby "Můj vlastní nezávislou nahrávací společnost ,
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Fashion Photography BA (Hons)
- Bath, Spojené království
BA H Kreativní reklama a umělecký směr
- London, Spojené království
Bakalář umění v oboru her a designu interaktivních médií
- Lawrence Township, Spojené státy americké