BA (Hons) Marketing a reklama
University of Lincoln
Klíčová informace
Umístění kampusu
Lincoln, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
3 - 4 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* za úroveň mezinárodních studentů | Britští studenti: 9 250 GBP za úroveň
Objevte Lincoln, ať jste kdekoli na světě
Naše webináře, mistrovské kurzy předmětů, setkání s otázkami a odpověďmi a panelové přednášky studentů jsou skvělým způsobem, jak zjistit, jaké to je žít a studovat na University of Lincoln .
Úvod
Úspěšný marketing leží v samém srdci komerčního úspěchu a profesionálové se schopnostmi, znalostmi a kreativitou poskytovat silné národní a mezinárodní kampaně jsou velmi žádaní.
BA (Hons) Marketing and Advertising si klade za cíl vyvinout absolventy, kteří chápou roli těchto klíčových funkcí v podnikání a společnosti, a být vybaveni pro role v celém spektru neustále se vyvíjejícího marketingového průmyslu, od vhledu až po akci. a to jak ze strany klienta, tak ze strany agentury, v rámci reklamy, brandingu a marketingové komunikace. Chcete-li toho dosáhnout, doporučujeme vám rozvinout schopnost uplatňovat marketingové techniky na strategické a provozní úrovni ke splnění obchodních cílů a být kreativními řešiteli problémů s jistotou, obchodním prozíravím a dovednostmi v přesvědčivé komunikaci, prezentaci a týmové práci.
Seznámíte se se základy strategického marketingu a reklamní komunikace, včetně chování kupujících, rozvoje značky, reklamního procesu a kreativity, mediálního plánování, etiky a odpovědnosti a globálního marketingu. Tento titul se konkrétně zabývá rychlým růstem digitálního marketingu a potřebou průmyslu pro nové absolventy se znalostmi marketingu, reklamy a digitálního povědomí a dovedností.
"Tyto informace byly správné v době zveřejnění (červenec 2023)"
Přijímací řízení
Osnovy
Jak budete studovat
Klíčové aspekty tohoto odvětví jsou zkoumány a diskutovány, když studenti přecházejí z obecného obchodu, marketingu a reklamy v prvním roce do více specializovaných modulů ve druhém a třetím roce. Zaměřuje se na budování marketingových a reklamních kompetencí, jako je kreativita, řešení problémů, ústní a písemná prezentace a přesvědčivá komunikace.
V prvním roce se seznámíte se základy marketingu, reklamy a obecného podnikání, včetně zkoumání chování organizace a porozumění obchodním datům.
Ve druhém ročníku kurz staví na těchto základech a zkoumá pojmy a procesy, jako je strategické marketingové plánování a aplikace reklamy a marketingu. V posledním roce moduly zkoumají specifické oblasti marketingu, médií, brandingu a reklamy spolu s nezávislým projektem, kde si můžete vybrat, zda se zaměříte na oblast reklamy a/nebo marketingu.
První rok
- Data Analytics pro firmy (základní)
- Finance pro nespecialisty (základní)
- Organizační chování (jádro)
- Principy marketingu (Core)
- Profesní rozvoj (Core)
Druhý rok
- Mezinárodní obchodní prostředí (základní)
- Marketing služeb a strategie vztahů (základní)
- Odborná praxe (volitelné)†
- Náhradní kredit za studium v zahraničí (1) (volitelné)†
- Náhradní kredit za studium v zahraničí (2) (volitelné)†
- Náhradní kredit za studium v zahraničí (3) (volitelné)†
- Náhradní kredit za studium v zahraničí (4) (volitelné)†
Třetí rok
- Digitální marketing a elektronický obchod (základní)
- Mediální plánování pro reklamu (jádro)
- Nezávislý projekt – výzkum (volitelné)†
- Nezávislý projekt – odpovědný podnik (volitelně)†
- Nezávislý projekt – vyjednaný klientský projekt (volitelné)†
† Některé kurzy mohou nabízet volitelné moduly. Dostupnost volitelných modulů se může rok od roku lišit a bude záviset na dosažení minimálního počtu studentů. To znamená, že nelze zaručit dostupnost konkrétních volitelných modulů. Výběr volitelného modulu může být také ovlivněn dostupností personálu.
Jak jste vyhodnoceni
Stupeň využívá řadu typů hodnocení, které mohou posoudit individuální výkon a výkon skupiny, aby odrážely různé styly učení u studentů. Hodnocení může zahrnovat práci v kurzu, jako jsou písemné úkoly, eseje, zprávy, portfolia a reflexní protokoly; praktická práce včetně prezentací, výstav, hraní rolí a ústního hodnocení; a zkoušky včetně testů ve třídě nebo písemných zkoušek.
Kurz Reklama a marketing si klade za cíl poskytovat studentům včasnou zpětnou vazbu. Zpětná vazba je navržena tak, aby identifikovala oblasti síly, slabosti a zlepšení v práci studenta na podporu učení v průběhu studia. Pokud je to možné, zpětná vazba je k dispozici elektronicky. Studenti mají přístup k individuálním schůzkám, aby získali personalizovanou zpětnou vazbu o svém výkonu.
Akreditace
Tento program je akreditován Chartered Institute of Marketing (CIM) a po úspěšném absolvování jsou studenti oceněni „pokročilým postavením“. To umožní studentům studovat na kvalifikaci CIM, aniž by museli absolvovat všechny moduly. Studenti mohou také přidat individuální ocenění, aby doplnili svůj titul. Další podrobnosti lze nalézt na webu CIM.