BA (Hons) Mezinárodní řízení cestovního ruchu
University of Lincoln
Klíčová informace
Umístění kampusu
Lincoln, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
3 - 4 years
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* na úroveň, pro zahraniční studenty | domácí/EU studenti: 9 250 GBP za úroveň
Objevte Lincoln, ať jste kdekoli na světě
Naše webináře, mistrovské kurzy předmětů, setkání s otázkami a odpověďmi a panelové přednášky studentů jsou skvělým způsobem, jak zjistit, jaké to je žít a studovat na University of Lincoln .
Úvod
Miliony turistů jsou každoročně v pohybu a globální cestovní ruch je velkým obchodem pro ty, kteří mají dokonalý zážitek.
Titul BA (Hons) v oboru řízení mezinárodního cestovního ruchu zkoumá problémy a techniky relevantní pro plánování a řízení mezinárodního cestovního ruchu. Je navržen tak, aby studentům umožňoval budovat znalosti prostřednictvím modulů specifických pro cestovní ruch a souvisejících s podnikáním, zatímco volitelné moduly lze zvolit tak, aby odrážely osobní zájmy a aspirace na kariéru.
"Tyto informace byly správné v době zveřejnění (červenec 2023)"
Přijímací řízení
Osnovy
Jak budete studovat
V průběhu studia studujete principy řízení cestovního ruchu a faktory ovlivňující zážitek z cestovního ruchu. Během posledního roku si můžete přizpůsobit jejich stupeň prací na nezávislém projektu.
Program byl rozšířen tak, aby zahrnoval základní moduly, které poskytují podporu principů a znalostí řízení podniku a také se zaměřují na současné problémy a dovednosti zaměstnatelnosti pro studenty cestovního ruchu. Další základní moduly se ponoří do nuancí managementu cestovního ruchu s ohledem na dopad, vlivy a společenskou hodnotu podniků, produktů a služeb cestovního ruchu.
První rok
- Data Analytics pro firmy (základní)
- Finance pro nespecialisty (základní)
- Organizační chování (jádro)
- Principy marketingu (Core)
- Globální případové studie v cestovním ruchu, událostech a sportovním řízení podniku (volitelné)†
- Profesní rozvoj (volitelné)†
Druhý rok
- Řízení změn a globálního cestovního ruchu (základní)
- Mezinárodní obchodní prostředí (základní)
- Obchodní angličtina a komunikace (volitelné)†
- Obchodní angličtina a komunikace A (volitelné)†
- Obchodní angličtina a komunikace B (volitelné)†
- Klientský projekt (volitelné)†
- Kulturní dědictví v návštěvnické ekonomice (volitelné)†
- Navrhování pohlcujících zážitků pro návštěvníky (volitelné)†
- Digitalizace a kultury v cestovním ruchu, řízení akcí a sportu (volitelné)†
- Mezinárodní rok LIBS v zahraničí (volitelné)†
- Odborná praxe (volitelné)†
- Náhradní kredit za studium v zahraničí (1) (volitelné)†
- Náhradní kredit za studium v zahraničí (2) (volitelné)†
- Náhradní kredit za studium v zahraničí (3) (volitelné)†
- Náhradní kredit za studium v zahraničí (4) (volitelné)†
Třetí rok
- Kritické statistiky odvětví (základní)
- Cestovní ruch a sociální spravedlnost (základní)
- Krizové řízení (volitelné)†
- Zvládání katastrof (volitelné)†
- Podnikání a intrapodnikání v cestovním ruchu, akcích a sportovním řízení podniku (volitelné)†
- Základní dovednosti vedení angličtiny A (volitelné)†
- Základní dovednosti vedení angličtiny B (volitelné)†
- Futurologie v cestovním ruchu, řízení akcí a sportu (volitelné)†
- Nezávislý projekt – výzkum (volitelné)†
- Nezávislý projekt – odpovědný podnik (volitelně)†
- Nezávislý projekt – vyjednaný klientský projekt (volitelné)†
- Správa přímých přenosů (volitelné)†
† Některé kurzy mohou nabízet volitelné moduly. Dostupnost volitelných modulů se může rok od roku lišit a bude záviset na dosažení minimálního počtu studentů. To znamená, že nelze zaručit dostupnost konkrétních volitelných modulů. Výběr volitelného modulu může být také ovlivněn dostupností personálu.
Jak jste vyhodnoceni
Různé používané metody hodnocení jsou navrženy tak, aby zajistily, že student má různé příležitosti k prokázání svých schopností. Úkoly mohou studentům umožnit řídit si svůj vlastní čas, rozvíjet své výzkumné a analytické dovednosti a poskytnout příležitost prozkoumat témata do větší hloubky.
Typy hodnocení mohou zahrnovat písemné zkoušky, ústní hodnocení (prezentace jednotlivců nebo malých skupin studentů), prezentace vizuálních posterů, písemné zprávy, eseje, portfolia nebo sbírky praktických prací vytvořených jednotlivci nebo skupinami, projekty a ukázky, například během živých akcí. .