Úvod
„ Reklama je schopnost pociťovat, interpretovat…, aby srdce pulzovalo do podnikání, papíru a inkoustu“ Leo Burnett
Kurz připravuje studenty na kariéru v kreativní reklamě a podporuje také kreativní myšlení.
Studenti jsou vyučováni týmem reklamních praktiků a akademických teoretiků a jsou vybaveni současnými znalostmi, aby byli schopni porozumět teoretickým a praktickým aspektům každé úrovně reklamního průmyslu od plánování po kreativní výstup a prezentaci.
Studie se opírají o kontextové studie - teorii designu a živé kalhotky z oboru, jakož i soutěž studentských soutěží spolu s individuálním studiem studentských samočinných kalhotek. Jsou výzvou pro širokou škálu médií, jako jsou tisk, TV, okolní, partyzánské, webové, virové a sociální sítě, jako jsou Twitter a Facebook.
V prvním ročníku začíná program nápadů / projektů generování konceptů, na konci semestru jsou představeny konkrétní reklamní sliby. V semestru se dva projekty rozšířily o typografii, rozložení a počítačové dovednosti.
Ve druhém roce studenti chápou, že „myšlenka“ je králem a důraz se klade na vývoj zdravých reklamních strategií, které jsou základem těchto myšlenek. Významnou součástí výuky je copywriting a grafický design pro reklamu. Studenti mají také možnost získat fotografické, video a zvukové úpravy.
Reklama je a vždy byla jednou z nejdynamičtějších a nejzajímavějších kariérních tvůrčích studentů, kteří si mohou vybírat a při výbuchu nových médií, jako je internet, průmysl potřebuje talentované a angažované lidi jako nikdy předtím.
Vstupní požadavky Diplom a přepis ze střední školyDoklad o schopnosti studenta v anglickém jazyce (IELTS 6.0 nebo jeho ekvivalent). Pokud bylo předchozí vzdělání v angličtině, není třeba žádný test, pouze certifikát, kde je potvrzenPortfolioCestovní pasFormulář žádosti AASKurz na první pohledRok 1Úvod do reklamy 1 a 2Úvod do digitálního zobrazováníVizuální komunikaceTeorie designu 1Úvod do pohybové grafikyRok 2Integrované kampaněBranding a identitaKnihaGrafická komunikaceTeorie designu 2Grafika pohybu 2Rok 3Kampaně kreativního týmuVýzkumný projektKnihaKonečný hlavní projektDůležitá data a informace Doba trvání: 36 měsíců (3 roky)Vzdělávací formulář: vyučovánVarianty vzdělávání: na plný úvazekJazyk: angličtinaUzávěrka přihlášek: 20. 07. 2020 Třídy Datum zahájení: 28. 09. 2020Ocenění: Univerzita Sunderland - Velká BritánieBritský titul: bakalář umění s čestným