BA (Hons) vizuální komunikace - grafické komunikace
Birmingham Institute of Fashion and Creative Arts
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Wuhan, Čína
Jazyky
Angličtina, Čínština
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
3 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Vizuální komunikace
Výuka Goal
- Hloubka pochopení vizuální komunikace teorie, techniky, médií, softwaru a odpovídající technologie • prozkoumala, rozvíjet, analýzy a syntézy informací vykazovaných kreativní nápady a být schopen vyjádřit své hladké
- Aplikace znalostí vyvinuta kreativní možnosti vizuální práce, schopnost samostatně nebo jako člen týmu pracujícího v kreativních odvětvích
- Umět používat různé typy materiálů a vývojových procesů koncepcí a aplikací v různých pozadí různých strategií
Výuka Úspěchy
- Vizuální komunikace odborné znalosti a schopnost porozumět: schopnost s publikem, zákazníky, trhy a dalšími zúčastněnými stranami k účasti, pochopit celou řadu strategií a metod práce, zvládnout různé materiály a jejich aplikace, vizuální komunikace základní pojmy a zavedené zásady. 2. Schopnost učit schopnosti studentů, analýzu relevantních děl kritiky: nezávislého sběru, třídění, informace ze zjišťování, navrženou a samostatné tvůrčí schopnost propagandu. 3. Praktické schopnosti: výroba tvůrčích děl navrhnout řadu praktických vizuálních řešení: schopnost zvládnout média, software a související dovednosti a výzkum a advokacii ve své žádosti, zejména na pracovním prostředí může být správně vybrat a aplikovat vhodnou technologii ( digitální nebo digitální technologie). 4. Klíč / mohou být převedeny dovednosti: řízení osobní proces učení, sebehodnocení, aby bylo dosaženo schopnost sebe-zlepšení, účinně vizuální, písemné či ústní a jiná média pro osobní připomínky, otázky, a výsledné informačních a komunikačních řešení, a komunikovat a vycházet s ostatními potřebné sociální dovednosti.
Výukové metody
Studio praxe předměty a teoretické předměty doplňují konkrétní obsah patří: jedna ku jedné nebo malé skupinové výuky malých skupin, praktických cvičení, individuálních nebo skupinových projektů, prezentací, studenta nebo učitele vedena diskuse, případové studie, praktické řešení problémů, možnosti stáží, stážisty příležitost, skupinové výstavy, vnitrostátní a mezinárodní studenti přístup.
Posouzení Model
Obvykle výuky, folio, papír, design projekty, prezentace, zprávy a další režim maturitní zkouška
Směr Zaměstnanost
Žurnalistika, vydavatelství, barevný tisk, tiskové reklamy, venkovní reklama, podnik CIS plánování, návrh plakátu, designová značka, design plakát, publikace design, obalový design, komerční ručně malované, web image design, blesk, animace design, komerční fotografie, výstava, Design displeje a dalších oborech
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
BA komunikační design
- Berlin, Německo
- Hamburg, Německo
BA Grafický design a vizuální komunikace
- Berlin, Německo
Mediální a komunikační design (BA)
- Berlin, Německo