Popis programu
Přehled
Marketing je nezbytnou integrovanou obchodní technikou, která umožňuje organizovat a plánovat různé úkoly zaměřené na konečný výsledek obchodu s klientem. Cílem tohoto titulu je poskytnout integrovaný koncept marketingu a komunikace.
Studenti ovládají všechny aspekty implementace plánu strategické marketingové komunikace. Naše výuka rozvíjí dovednosti našich studentů v oblasti komunikace a public relations a podporuje jejich schopnost analýzy. Studenti si rozvinou svou schopnost definovat novou strategickou vizi a zvládnout řadu situací.
Tento kurz poskytuje studentům vynikající rovnováhu mezi teorií a praxí ve světě stále se měnící komunikace. Tento program otevírá dveře vzrušující kariéry v oblasti komunikace, marketingu, médií a reklamy s místními i mezinárodními společnostmi.
Potenciální kariéry
Marketingová kariéra je velmi široká a diverzifikovaná. Absolventi marketingu budou zaplaveni různými marketingovými pozicemi, mezi něž patří: asistent, konzultant, koordinátor, výkonný ředitel, ředitel, manažer, plánovač a specialist, a to až na hlavní obchodní ředitel (CMO).
Marketingová kariéra překonává tyto typické pozice a zahrnuje také role v reklamě, řízení značky, digitální marketing, e-mailový marketing, mezinárodní marketing, e-marketing, mobilní marketing, tisková reklama a marketing sociálních médií.
Vzhledem k holistickému přístupu marketingu obchodníci působí v mnoha různých odvětvích: bankovnictví a finance, pojišťovnictví, účetnictví, jakož i poradenství v oblasti řízení, obecné řízení, podnikání a správa. Absolventi marketingu mohou také uplatnit své dovednosti v propagačních odděleních, jako jsou farmaceutická a zdravotní péče, energetika a veřejné služby, kultura, hudba a divadelní umění.
Osnovy
ROK 1: BA (HONS) OBCHODNÍ ŘÍZENÍ S MARKETINGEM Pathway
Přednáška 1.1 Podnikání v globálním kontextu
Přednáška 1.2 Úvod do marketingu
Přednáška 1.3 Základy práva
Přednáška 1.4 Finance pro manažery
Přednáška 1.5 Řízení lidí a organizací
Přednáška 1.6 Úvod do informačních systémů
Přednáška 1.7 Plánování osobního rozvoje
ROK 2: BA (HONS) OBCHODNÍ ŘÍZENÍ S MARKETINGEM Pathway
Přednáška 2.1 Současné otázky v politickém
Přednáška 2.2 Ekonomika
Přednáška 2.3 Podnikové operace a
Přednáška 2.4 Zlepšení
Přednáška 2.5 Podnikání v akci
Přednáška 2.6 Pracovní zkušenosti s PDP
Přednáška 2.7 Metody výzkumu pro podnikání
Přednáška 2.8 Consumer, Culture, Commerce
Přednáška 2.9 Integrovaná marketingová komunikace
ROK 3: BA (HONS) OBCHODNÍ ŘÍZENÍ S MARKETINGEM Pathway
Přednáška 3.1 Strategické řízení
Přednáška 3.2 Vedení a řízení změn
Přednáška 3.3 Zahájení podnikání / dizertace
Přednáška 3.4 Strategické řízení značky a efektivní reklama
Přednáška 3.5 Mezinárodní a globální marketing