BA Honors Reklama, PR a Branding
Middlesex University Dubai
Klíčová informace
Umístění kampusu
Dubai, Spojené arabské emiráty
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
3 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
AED 167 100 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Jan 2025
* celkové poplatky
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Tento dynamický program v oblasti reklamy, PR a brandingu přímo reaguje na neustále se měnící obchodní a technologické prostředí. Náš titul byl vyvinut s partnery z oboru, aby vám poskytl dovednosti, které potřebujete k úspěchu. Reaguje na nové způsoby, jakými lidé konzumují, vytvářejí a sdílejí obsah v digitální éře, a uznává, že vytváření a správa značek jsou klíčovými dovednostmi těch, kteří pracují v reklamě a public relations.
Proč studovat BA reklamu, vztahy s veřejností a branding na Middlesex University?
Pokud jste vášniví pro práci v médiích, tento titul vám zajistí dovednosti potřebné pro práci v propagační nebo komunikační kapacitě nejen v kreativním průmyslu, ale napříč obchodním, charitativním a veřejným sektorem.
V Middlesexu to není jen o tom, jak, ale také proč. Naučte se praktické dovednosti pro plánování a realizaci kampaní v různých médiích a zároveň rozvíjejte své kritické chápání důležitých (někdy kontroverzních) rolí, které reklama, PR a branding hrají v naší kultuře a společnosti.
Jádrem studia je zaměření na branding a digitální média a můžete očekávat, že vás budou učit akademici i profesionálové s rozsáhlými zkušenostmi z oboru. Získáte portfolio práce a zdrojů a dovedností nezbytných pro rozvoj vlastní online značky, což zvýší vaši zaměstnatelnost. A co víc, výzkum, plánování a komunikační dovednosti, které budete rozvíjet, mají velkou hodnotu nejen pro kariéru v médiích, ale napříč širokým spektrem profesionálního, veřejného a soukromého sektoru.
Dubaj je globální centrum pro reklamu a PR. Využíváme výhod naší polohy, abychom vás spojili se srdcem průmyslu. Nabízíme program návštěv akcí souvisejících s průmyslem a příležitostí k navázání kontaktů s hostitelem. Prostřednictvím těchto odkazů se předchozím studentům podařilo zajistit stáže u společností, jako jsou agentury jako Ketchum RAAD Middle East, Edelman, Havas PR a DNG Events. Budete se učit prostřednictvím živých briefů, abyste našli řešení v reálném světě, a také získáte přehled od současných lídrů v oboru během našich pravidelných síťových akcí v oboru. Rovněž podporujeme interakci v oboru a dáváme vám příležitost vybudovat profesionální síť před absolvováním a nastartováním vaší kariéry.
Absolventi BA Advertising, PR a Branding budou připraveni převzít vzrušující role napříč kreativním průmyslem i mimo něj. Budete kriticky přemýšlet o médiích, analyzovat problémy a navrhovat řešení, vytvářet a řídit různé projekty a vytvářet vlastní kreativní práci.
Middlesex University Dubai získala ocenění „Nejlepší mediální centrum“ v regionu na Forbes Middle East Higher Education Awards 2019.
Mezinárodní reklamní asociace
Program Middlesex University Dubai „BA (Hons) Advertising, PR, and Branding“ je akreditován Mezinárodní reklamní asociací (IAA), jednou z nejvlivnějších sítí profesionálů v oblasti marketingu a marketingové komunikace na světě. Mezinárodní reklamní asociace byla založena v roce 1938 a je jedinou globální asociací, která zastupuje všechny sféry marketingu a odvětví marketingové komunikace. Middlesex University Dubai spojila své síly s IAA, aby našim studentům poskytla příležitost navázat kontakt s členy průmyslového odvětví IAA, získat ústupky nebo volný vstup na globální akce IAA, přistupovat k nejnovějšímu, globálnímu, marketingovému a komunikačnímu obsahu a zúčastnit se odborného školení vedeného nejuznávanějšími odborníky na světě. Kvalifikace IAA jsou velmi žádané zaměstnavateli a mapují se vedle našich vlastních titulů, což zajišťuje, že vybavujeme naše studenty nejlepšími příležitostmi pro úspěšnou kariéru v kreativním průmyslu.
Studenti zapsaní do programu „BA (Hons) Reklama, PR a Branding“ mohou až do ukončení studia využívat bezplatné studentské členství IAA.
Hlavní body kurzu
- Toto je jediný titul v Dubaji, který spojuje reklamu, vztahy s veřejností a budování značky
- Ve druhém roce existuje příležitost vyhrazená pro pracovní umístění, která poskytuje příručku pro budování vaší profesionální sítě
- Absolvujte dovednosti, portfolio práce a průmyslová spojení, která zaměstnavatelé požadují
- Mezi naše lektory patří akademičtí výzkumníci, novináři, redaktoři a odborníci na PR a reklamu, kteří budou podporovat váš vývoj a pomohou vám vybudovat přenositelné dovednosti specifické pro dané odvětví.
- Náš kampus vás dostane na dosah dubajského Media City a naši studenti mají zajištěná umístění u řady společností včetně agentur, jako jsou Ketchum RAAD Middle East, Edelman, Havas PR a DNG Events
- Budete těžit z řady akcí souvisejících s médii, včetně filmového festivalu v Dubaji a leteckého festivalu literatury Emirates. Naši studenti se těchto akcí účastnili, účastnili se tam soutěží a získali ceny, které tyto organizace uspořádaly.
Možnosti studia: Očekává se, že do září 2021 budeme mít osobní kurzy a ty by mohly být podpořeny online prvkem. V současné době je příliš brzy na 100% online, protože to bude záviset na situaci v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví a povolení KHDA. V současné době můžeme říci, že pokud to situace v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví vyžaduje, může existovat 100% online spolu s osobními hodinami.
Přijímací řízení
Osnovy
Co budeš studovat na BA Reklama, Public Relations a Branding?
Tento inovativní kurz zkoumá širokou škálu předmětů a postupů v oblasti reklamy, PR a brandingu, od kreativní reklamy a produkce propagačních videí až po PR na sociálních sítích a branding. Dozvíte se o tradičních rozdílech mezi placenými, výdělečnými a vlastněnými médii, ale také o způsobech, jakými komunikace značek proměňuje toto mediální prostředí.
Tento kurz vám umožní rozvinout všechny praktické dovednosti, které jsou nedílnou součástí disciplín reklamy, PR a brandingu. Naučíte se celou řadu kvalitativních a kvantitativních výzkumných metod, včetně analýzy digitálních dat, abyste získali přehled o chování spotřebitelů. Tyto poznatky budou podkladem pro návrh, vývoj a prezentaci kreativní práce a kampaní, díky nimž budete vytvářet strategické dokumenty a propagační média, která budou zahrnovat obsah sociálních médií, reklamy, události a videa.
Na konci kurzu budete mít rozvinuté působivé portfolio akademické a kreativní práce, ale také základní dovednosti v oblasti self-brandingu a řízení reputace.
Informace o modulu a programu jsou informativní a mohou se změnit.
Poznámka: Jak základní, tak volitelné moduly jsou neustále aktualizovány a sledovány. Stejně jako u většiny akademických programů si pamatujte, že je možné, že modul nemusí být v konkrétním roce nabízen, protože jej například zvolí příliš málo studentů. Univerzita Middlesex si vyhrazuje právo změnit nebo stáhnout jakýkoli kurz nebo modul.
Rok 1
- Značky, média a společnost (30 kreditů) – povinné
- Kreativní reklama (30 kreditů) – povinná
- Praxe pro styk s veřejností (30 kreditů) – povinná
- Design obsahu (30 kreditů) - Povinné
Rok 2
- Pochopení spotřebitelské kultury (30 kreditů) – povinné
- Řízení značky (30 kreditů) – povinné
- Plánování kampaně (30 kreditů) – povinné
- Pracovní umístění Creative Industries (30 kreditů) - volitelné
- Propagační kultury (30 kreditů) – volitelné
- Produkce propagačního videa (30 kreditů) – volitelné
Rok 3
- Nezávislý projekt (30 kreditů) - povinný
- Digitální reklama (30 kreditů) – povinná
- Sociální média a vztahy s veřejností (30 kreditů) – povinné
- Kampaně a sociální dopad (30 kreditů) – volitelné
- Podnikání (30 kreditů) – volitelné
- Place Branding a mezinárodní diplomacie (30 kreditů) – volitelné
Výuka
Kurzy se konají ve školním areálu v Dubaji od neděle do čtvrtka od 8:30 do 18:30. O víkendech nebo svátcích lze naplánovat další zasedání a měli byste očekávat, že o nich budete předem informováni.
V rámci vašeho programu budete aktivně zapojeni do celé řady přístupů k učení, výuce a hodnocení. Tyto přístupy zajišťují, že jste zapojeni a zapojeni tím, že vás umístíte do středu svého vlastního učení. Budete požádáni, abyste se aktivně účastnili vzdělávacích aktivit a zapojení se svými spolužáky, a to jak jednotlivě, tak ve spolupráci. Fakulta stále více využívá stávající a vznikající technologie a váš program bude usnadněn pomocí různých médií a online nástrojů (My Learning on UniHub, podcasts, wiki atd.), Které vám umožní přístup k rozmanité škále online zdrojů a výukových materiálů. Zapojením do e-learningu budete také rozvíjet dovednosti, které jsou nezbytné pro vaše učení a jsou vysoce ceněny zaměstnavateli. Tyto dovednosti zahrnují flexibilitu, komunikaci, IT dovednosti a týmovou práci.
Kariérní možnosti
Prozkoumejte přístupy k práci v různých organizacích, včetně korporátních nebo marketingových komunikačních divizí komerčních nebo charitativních organizací, až po specializovaná reklamní a PR oddělení ve specifických mediálních odvětvích. Jako absolvent můžete začít kariéru v interní komunikaci nebo informačním managementu, pracovat v oddělení komunikace komerčních či neziskových organizací nebo pracovat v PR či reklamní agentuře. Se současnými dovednostmi v oblasti médií budou úspěšní studenti také moci zahájit svou kariéru u rozhlasových a/nebo televizních vysílatelů, vydavatelských firem, filmových společností, časopisů a novin. Zúčastnili jsme se několika studentských konferencí pořádaných Middle East Public Relations Association (MEPRA) a naši studenti vyhráli soutěž B-Hive, kterou pořádá MEPRA v posledních dvou letech.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Bakalářský management značky
- Berlin, Německo
Vyznamenání Bachelor of Brand Design
- Toronto, Kanada
BA (Hons) Graphic Branding and Identity
- London, Spojené království