Účel programu

Účelem programu je poskytnout studentům akademické, profesní a manažerské kompetence potřebné v širším pohostinství a cestovním ruchu. Studenti budou vystaveni tvůrčímu vzdělávacímu a podnikatelskému prostředí s cílem rozvíjet silné vůdčí atributy a profesionální kulturu zaměřenou na pohostinnost. Program stimuluje akademické principy prostřednictvím reflexivního učení a kritického myšlení v teoretických a profesních kurzech a jako inkubátor podporuje studenty v uplatňování multidisciplinárních přístupů v oblasti řízení, řešení problémů, efektivního rozhodování a nejlepších obchodních praktik. Kromě stáží a pracovních zkušeností nabízí program studentům příležitost k profesionálnímu navazování kontaktů s cílem rozvíjet jejich budoucí kariéru. Absolventi budou očekávat, že budou přijati na vedoucí / vedoucí pozice a pracovat napříč různými organizacemi v oblasti pohostinství a cestovního ruchu.

Vstupní požadavky

Min. 50% na vašem maturitním vysvědčení

Cíle programu

Po ukončení tohoto studia se očekává, že studenti:
  • Získat komplexní znalosti o rozsahu a činnostech v pohostinství a cestovním ruchu;
  • Spojte zkušenostní a třídní učení při implementaci konceptů a teorií řízení v různých pohostinských obchodních a turistických kontextech;
  • Rozvíjet manažerské „měkké dovednosti“ a technické dovednosti;
  • Získat atributy zaměstnance na úrovni dohledu spolu s organizačními a vedoucími schopnostmi;
  • Položte základy dalšího vzdělávání v disciplíně a celoživotním učení.
Předmět Znalosti a porozumění:
  • Pochopit diverzifikovanou povahu a rozsah odvětví pohostinství a cestovního ruchu a jeho sociokulturní dimenzi;
  • Porozumět funkcím a ocenit komplexní dynamiku pohostinství a cestovního ruchu, produktů a organizací na globalizovaném trhu;
  • Uznat vývoj a dopad průmyslu na národní a mezinárodní hospodářství;
  • Porozumět a aplikovat teorie, koncepty a metodiky, které jsou ústředním prvkem pohostinství a cestovního ruchu;
  • Uznat kulturní rozdíly spojené s manažerskou prací;
  • Zavést systémy řízení, s nimiž se na pracovišti setkáte, a pochopit proces kvality služeb.
Intelektuální dovednosti:
  • Rozvíjet dovednosti pro usnadnění vnímání a analýzy obchodních situací, které zvyšují tvůrčí a normativní schopnosti je řešit;
  • Identifikovat, posoudit a syntetizovat různé akademické názory nebo prohlášení o různých obchodních nebo provozních otázkách v pohostinství a cestovním ruchu;
  • Uznat vlastnosti a techniky hotelového provozu, vedení, plánování a kontroly a porozumět systémům řízení, s nimiž se v pracovní oblasti setkáváme;
  • Rozvíjet profesní etické hodnoty, dovednosti a kompetence prostřednictvím případových studií, navštěvujících lektorů, úkolů, workshopů a pracovních stáží;
  • Podporovat profesionální kulturu služeb orientovaných na klienta a organizační dokonalosti.
Přenositelné dovednosti:
  • Uplatňovat odborné schopnosti a dovednosti rozvíjené v programu v podnikatelském přístupu k řízení diverzifikované povahy odvětví;
  • Aplikovat technické aspekty a provozní funkce pohostinství a cestovního ruchu;
  • Vysvětlete a aplikujte zdravé obchodní praktiky a strategie řízení pro navigaci v organizaci prostřednictvím konkurenčního trhu a zajištění organizačního růstu a udržitelnosti;
  • Využívat manažerské „měkké dovednosti“ a přijímat odpovědnost a odpovědnost za určování a dosahování organizačních cílů;
  • Provádět proces řízení používaný k tomu, aby držel krok se změnami a vývojem v oblasti správy pohostinství a cestovního ruchu;
  • Změňte se v reflexního manažera, abyste mohli neustále aktualizovat potřebné odborné schopnosti a dovednosti a aplikovat nové učení v měnících se situacích.

Kariérní vyhlídky

Absolventi budou očekávat, že budou zaměstnáni na vedoucích / manažerských pozicích v hotelech, restauracích, stravovacích společnostech, cestovních agenturách, leteckých společnostech a mnoha dalších souvisejících firmách.

Studentská svědectví

"Mám ráda atmosféru na vysoké škole a existuje spousta příležitostí dělat, co chcete. Nemohu se dočkat, až začne moje letní stáž."

Radha Shrestha

Nepál, 1. rok

Doba trvání

Obvyklé trvání programu je čtyři roky (osm semestrů), během nichž se očekává, že student úspěšně absolvuje požadované kredity, aby mohl absolvovat.

Pathway programu

120611_Skjermbilde2019-09-05kl.09.37.07.png

Požadavky na pohostinství

42 kreditů, 84 ECTS

  • Úvod do správy pohostinství, 3 kredity, 6 ECTS
  • Jídlo
  • Stáž I, 1 kredit, 2 ECTS
  • Kulinářské řízení, 3 kredity, 6 ECTS
  • Vedení divize pokojů, 3 kredity, 6 ECTS
  • Řízení provozu restaurací, 3 kredity, 6 ECTS
  • Jídlo
  • HRM pro pohostinství, 3 kredity, 6 ECTS
  • Stáž II, 1 kredit, 2 ECTS
  • Setkání, konference
  • Stáž III, 1 kredit, 2 ECTS
  • Příjmy z pohostinství
  • Projekt v posledním roce, 3 kredity, 6 ECTS
  • Správa kvality služeb, 3 kredity, 6ECTS
  • Inovace
  • Metody výzkumu, 3 kredity, 6 ECTS
Požadavky na cestovní ruch

18 kreditů, 36 ECTS

  • Úvod do cestování
  • Marketing pro pohostinství
  • Podnikání v pohostinství
  • Speciální zájmová turistika, 3 kredity, 6 ECTS
  • Správa destinací cestovního ruchu, 3 kredity, 6 ECTS
  • Udržitelnost v pohostinství
Pohostinství

15 kreditů, 30 ECTS

  • Víno
  • Jídlo
  • Informační systémy pohostinství, 3 kredity, 6 ECTS
  • Znalost
  • Chování spotřebitele v pohostinství
  • Mezinárodní cestovní ruch, 3 kredity, 6 ECTS
  • Kulturní cestovní ruch, 3 kredity, 6 ECTS
Obchodní požadavky

21 kreditů, 42 ECTS

  • Úvod do účetnictví I (R), 3 kredity, 6 ECTS
  • Úvod do účetnictví II (R), 3 kredity, 6 ECTS
  • Organizační chování, 3 kredity, 6 ECTS
  • Tržní politika
  • Obchodní právo, 3 kredity, 6 ECTS
  • Úvod do managementu, 3 kredity, 6 ECTS
  • Strategické řízení, 3 kredity, 6 ECTS
Požadavky anglického jazyka

06 kreditů, 11 ECTS

  • Vysokoškolská angličtina, 3 kredity, 5 ECTS
  • Akademická angličtina, 3 kredity, 6 ECTS
Počítač

12 kreditů, 16 ECTS

  • Interaktivní komunikace v pohostinství, 3 kredity, 4 ECTS
  • Elektronický obchod v pohostinství
  • Obchodní matematika, 3 kredity, 4 ECTS
  • Statistické aplikace v podnikání, 3 kredity, 4 ECTS
Volitelné předměty všeobecného vzdělávání

12 kreditů, 21 ECTS

  • Francouzština pro pohostinství I, 3 kredity, 4 ECTS
  • Francouzština pro pohostinství II, 3 kredity, 4 ECTS
  • Řek pro pohostinství I, 3 kredity, 4 ECTS
  • Řek pro pohostinství II, 3 kredity, 4 ECTS
  • Úvod do kyperské historie, 3 kredity, 5 ECTS
  • Aplikovaná etika, 3 kredity, 5 ECTS
  • Kulturní porozumění
  • Nebo jakýkoli jiný volitelný předmět
Program se vyučuje na:
  • Angličtina
Poslední aktualizace Září 5, 2019
Tento kurz je Studium v kampusu
Start Date
Říj 2019
Říj 2020
Duration
4 let
Denní studium
Deadline
Kontaktuj školu
deadline specified by the Ministry of Education and Culture of Cyprus.
Podle místa
Podle data
Start Date
Říj 2019
End Date
Zář 2023
Termín odevzdání přihlášek
Kontaktuj školu
deadline specified by the Ministry of Education and Culture of Cyprus.
Start Date
Říj 2020
End Date
Zář 2024
Termín odevzdání přihlášek
Kontaktuj školu
deadline specified by the Ministry of Education and Culture of Cyprus.

Říj 2019

Location
Termín odevzdání přihlášek
Kontaktuj školu
deadline specified by the Ministry of Education and Culture of Cyprus.
End Date
Zář 2023

Říj 2020

Location
Termín odevzdání přihlášek
Kontaktuj školu
deadline specified by the Ministry of Education and Culture of Cyprus.
End Date
Zář 2024