BA Management médií a komunikace
SRH Hochschule für Wirtschaft und Medien Calw
Klíčová informace
Umístění kampusu
Calw, Německo
Jazyky
Vyžádejte si informace
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
Vyžádejte si informace
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Dovednosti pro úspěšnou komunikaci
Máte zájem o práci se zaměřením na komunikaci v oblasti marketingu a event managementu nebo public relations?
Tímto kurzem vás rychle a prakticky kvalifikujeme na kariéru v mediálním prostředí nebo ve společnostech s intenzivní interní a externí komunikací.
Získejte u nás odborné znalosti zaměřené na komunikaci: Kurz se kromě obsahu obchodní administrativy zaměřuje na prezentaci, jazyk, public relations, rétoriku nebo žurnalistiku. Mediální technologie a design také zvýrazňují váš profil.
Malé studijní skupiny, individuální podpora a obětaví profesoři a lektoři s praktickými znalostmi vám zaručují optimální studijní podmínky.
Využijte vynikající péči
V roce 2008 naše univerzita poprvé čelila kritériím Centra pro rozvoj univerzit (CHE). Ze 40 mediálních univerzit jsme obsadili první místo v žebříčku CHE v oblasti „media / communication science and journalism“ za supervizi, druhé místo za praktickou relevanci a čtvrté místo za organizaci studia.
Náš koncept pro váš úspěch
Kurz vás vybaví dovednostmi potřebnými pro správu rozhraní mezi médii a komunikací. Kombinací přednášek, seminářů a případových studií vám poskytneme potřebné znalosti smysluplným, komplexním a udržitelným způsobem.
Struktura a obsah kurzu pokrývají všechny oblasti působnosti pracovního profilu: oblasti práce v mediálních společnostech, v komerční oblasti nebo v marketingu, eventech i v produktovém managementu, v PR odděleních a středně velkých společnostech.
S tímto titulem se rychle a prakticky kvalifikujete na kariéru v managementu, a to jak v mediálních společnostech, tak ve všech společnostech s interní a externí komunikační činností.
Cílem kurzu je, aby absolventi získali široké, aplikačně orientované, obchodně administrativní a komunikační znalosti založené na vědeckých a praktických znalostech, metodách a postupech.
Studijní program ve své stěžejní oblasti předává komplexní obchodní management, specializované znalosti orientované na komunikaci, doplněné o kreativní, technické a oborově specifické znalosti každého typu podnikové komunikace. Nabízí se kombinace přednášek, seminářů a „případových studií“, aby bylo možné smysluplným, komplexním a udržitelným způsobem předat dovednosti potřebné ke správě rozhraní mezi mediálním, komunikačním, obchodním a daňovým právem.
V 5. a 6. trimestru kurzu je zahrnuta praktická část studia v délce šesti měsíců za účelem uplatnění a prohloubení získaných odborných znalostí a nastavení kurzu pro další získávání znalostí.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Media Communications BA (Hons)
- Bath, Spojené království
Bakalář v oboru komunikace a média: Koncentrace v Public Relations
- Prague, Česká republika
Bakalář v oboru komunikace a média: Koncentrace v mediálním marketingu
- Prague, Česká republika