Úvod
Přehled kurzuJedná se o všeobecnou vysokoškolský titul v marketingu pro ty, kteří vidí svou budoucí kariéru v marketingu, ale v této fázi se nechtějí dále specializovat. Naše tituly v marketingu mají společný první rok, který vám umožní zažít všechny hlavní oblasti marketingu, než dokončíte své vzdělání tak, aby odpovídaly vaší profesní volbě. Poskytujeme příslušné výjimky od Chartered Institute of Marketing (CIM) a Institutu pro přímý a digitální marketing (IDM).
Marketingoví manažeři jsou zodpovědní za rozhodování o tom, jaké produkty prodávat, komu, za jakou cenu, kde, kdy a jak. Musí stanovit a dosáhnout prodejních cílů a zajistit profily a opakovat podnikání. Marketingové řízení jako takové považuje mnoho za jednu z nejvíce stimulujících a uspokojujících kariér a tento kurz vám umožní rozvíjet znalosti a dovednosti potřebné pro uskutečnění takové kariéry.Struktura kurzuNásledující předměty naznačují, co budete studovat v tomto kurzu.Rok 1Předměty studia zahrnují:Chování kupujícího
Digitální marketing Essentials
Globální podnikatelské prostředí
Profesionální rozvoj obchodníků
Základy marketinguBudete mít také možnost vzít si volitelný modul, který rozšiřuje své dovednosti nebo vám pomůže získávat hlubší znalosti o vaší specializované oblasti. Možný modul může být cizím jazykem.
Úvěrová úroveň 4Rok 2Předměty studia zahrnují:Rozvíjení své profesionální značky
Marketingové metriky
Marketingový výzkum
Správa produktů a značekPlus dvě možnosti od etiky a společenské odpovědnosti v marketingu, marketingu B2B, marketingové služby, maloobchodní marketing, sociální média marketing, sportovní marketing nebo jiné oblasti podnikání, včetně jazyků.
Úvěrová úroveň 5Odborná praxe nebo rok studia v zahraničíMezi 2. a 3. rokem můžete absolvovat jednoroční podnikové stáže. Minulé studenty absolvovaly stáže v různých malých a středních podnicích a prestižních organizacích, mezi nimi například British Airways, Disney UK a Heinz. Případně můžete studovat v zahraničí u jedné z našich partnerských institucí. Můžete se také rozhodnout, že rozdělíte svůj rok do zahraničí na burzu v prvním semestru a pracovní stáž v druhém semestru, a to jak v zámoří, tak iv zahraničí.Rok 3Předměty studia zahrnují:Marketing Analytics
Marketingová komunikace
Řízení marketingu
Marketingové plánování a strategieNavíc dvě možnosti od cílového, kulturního a dědického marketingu, interaktivního a digitálního marketingu, globálního marketingového managementu, vývoje nových produktů, současného prodeje a řízení prodeje, disertace nebo jiných obchodních oblastí, včetně jazyků.
Úroveň úvěru 6Profesní akreditaceKurz poskytuje výjimky z některých modulů obsažených v CIM (Chartered Institute of Marketing) Graduate Gateway, umožňující našim absolventům získat profesionální marketingovou kvalifikaci rychleji. Tento kurz je rovněž akreditován Ústavem přímého a digitálního marketingu (IDM).Vstupní požadavkySpojené královstvíJedna z následujících (nebo ekvivalentních kvalifikací):Úrovně - BBC
Mezinárodní maturita - 28 bodů (minimum)
Pearson BTEC Level 3 rozšířený národní diplom - DMM
Přístup k vysokoškolskému diplomu - Absolvování 45 kreditů na úrovni 3 s minimem 33 kreditů na úrovni 3 za zásluhy nebo na rozdílKromě jednoho z výše uvedených kroků byste měli mít:GCSEs - minimální stupeň 4 v matematice a angličtině (stupeň C v systému hodnocení před rokem 2017)EU / MezinárodníMezinárodní maturita - 28 bodů (minimum)Pokud váš první jazyk není anglicky, měli byste mít skóre IELTS celkem 6,0, s skóre 5,5 pro každý prvek.UmístěníPokud studujete bakalářské studium na Westminster Business School, můžete se rozhodnout, že ve svém třetím ročníku uděláte roční přestávku z vašeho studia.
Rok zařazení je skvělý způsob, jak získat praktické pracovní zkušenosti v oboru relevantním pro vaše studium. Zvyšuje vaši důvěru a dovednosti a zvyšuje Vaši zaměstnatelnost. To vám dává šanci použít teoretické techniky, které jste se naučili během vašeho vysokoškolského studia dosud do skutečného podnikatelského prostředí, zatímco pracujete jako člen stálé organizace.