Úvod
Přehled kurzuJedná se o kurz založený na praxi se silným akademickým zázemím. Zaměřuje se na výuku multimediálních a on-line technik spolu s tradičními žurnalistickými dovednostmi, jako je výzkum, reportování a psaní.
Budete vyučováni profesionálními novináři a mezinárodně uznávanými akademickými pracovníky a kromě toho, že vám umožníte stát se novým novinářem, bude kurz také vybavovat přenositelnými dovednostmi, které vám pomohou jakoukoli mediální kariéru, kterou si vyberete. Naši studenti mají velmi vysokou úspěšnost při získávání zaměstnání v mediálním průmyslu a nedávní absolventi pokračují v rozhlasovém rozhlasu, v národních novinách a časopisech, v respektovaných webových stránkách, v nejlepších PR agenturách a ve velkých televizních společnostech.
Cílem kurzu je kreativita, flexibilita, inovace a podnikání. Zaměřuje se na on-line a cross-media dovednosti v celém rozsahu, protože jsou nyní ústředním bodem všechno, co moderní novináři dělají, a to nejen přídavek nebo myšlenka.
Existují tři klíčové prvky tohoto kurzu:Žurnalistická praxe, která se zaměřuje na klíčové žurnalistické dovednosti, výrobní techniky a závěrečný projektový modul včetně provozování živého webu online.
Žurnalistika v kontextu, která pomáhá studentům porozumět společenskému, politickému, ekonomickému, právnímu, regulativnímu a etickému kontextu, v němž působí novináři.
Výzkum médií a komunikací, který rozvíjí znalosti studentů o sociálním a kulturním využití zprostředkované komunikace.Journalism BA má flexibilní strukturu, která se zaměřuje na klíčové žurnalistické a kritické a analytické dovednosti a umožňuje studentům volbu specializovaných možností a převzetí kontroly nad jejich studiem.
Učení se uskutečňuje kombinací výuky tváří v tvář a nezávislé studium, včetně přednášek a seminářů, praktických seminářů, skupinových a individuálních projektů a prezentací.
Většina hodnocení je samozřejmostí, včetně novinových zpravodajských příběhů a funkcí, video a zvukových balíčků, multimediálních příběhů, blogů a blogových příspěvků a výzkumných zpráv a případových studií v průmyslu.Vstupní požadavkySpojené královstvíJedna z následujících (nebo ekvivalentních kvalifikací):Úrovně - BBB bez všeobecných studií
Mezinárodní maturita - 28 bodů (včetně minimálně 5 ve vyšších angličtině)
Pearson BTEC Level 3 rozšířený národní diplom - DDM
Přístup k vysokoškolskému diplomu - Absolvujte 45 kreditů na úrovni 3 s minimem 36 kreditů na úrovni 3 za zásluhy nebo odlišnost.Kromě jednoho z výše uvedených kroků byste měli mít:GCSE minimální stupeň 4 (stupeň C v systému hodnocení před rokem 2017) v matematice a angličtině.Pokud angličtina není vaším prvním jazykem, musíte mít IELTS o celkovém počtu 6.5 s písemnou odpovědí nejméně 6.0.EU / MezinárodníMezinárodní maturita - 28 bodů (včetně minimálně 5 ve vyšších angličtině)Pokud angličtina není vaším prvním jazykem, musíte mít IELTS o celkovém počtu 6.5 s písemnou odpovědí nejméně 6.0.KariéraKariérní cestaNaši studenti absolvují dovednosti, které potřebují, aby našly práci v tradičních zpravodajských médiích a publikačních organizacích, často na internetu, na novější generaci on-line novinářských odbytišť a na publikacích v oblasti obchodu a B2B.
Jsou však také vhodné pro práci v tvůrčích médiích obecně v oblastech, jako je výzkum a výroba zaměřená na vysílání a tradiční PR a marketing. A mnozí nyní najdou práci v odvětví tvorby obsahu online. To by mohlo zahrnovat vše od spouštění kanálů sociálních médií pro velké značky, vytváření obsahu pro značkové webové stránky a budování online komunity až po sponzorovaný obsah a domácí reklamu a on-line a digitální marketing.
Někteří z našich absolventů zůstávají v akademické sféře a studují na postgraduální a doktorské úrovni. Kurz umožňuje studentům se zájmy v této oblasti specializovat se v teorii, aby se lépe připravili na výzkum v této oblasti.
Naši noví absolventi našli práci v The Guardian, The Independent, BBC, CNN, Radio One Newsbeat, Al-Džazíra, Buzzfeed, The Evening Standard, The Huffington Post, Google News, Cosmopolitan, Sky Sports News, Grazia, Bloomberg, T3, hudební týden, sdílení rádia, MSN UK a Indie dnes.
Někteří pracují v online obsahu a marketingu pro společnosti jako Topshop a ASOS. Jiní si založili své vlastní média a firmy - například Wareable a datovou novinku non-profit Hei-Da.org.Centrum pro rozvoj kariéryNaše Centrum pro rozvoj profesního rozvoje bylo v roce 2017 zařazeno do výběrového řízení na nejlepší univerzitní kariérovou službu.
S rostoucí sítí více než 3 000 zaměstnavatelů po celém světě a týmem zkušených konzultantů v oblasti kariéry jsme zde, abychom vám pomohli uspět.
V letech 2015-16 jsme pomohli více než 1 500 studentům najít pracovní stáže v celé řadě odvětví, přičemž 250 zaměstnavatelů navštěvovalo 14 dovedností na pracovišti a kariéry.
Jako student Westminsteru budete mít přístup k našim službám po celou dobu studia a poté, co budete absolvovat.
Můžeme ti pomoct:najít pracovní umístění související s vaším kurzem,
najít práci na částečný úvazek / dovolenou, umístění a postgraduální studium, včetně dobrovolných zkušeností,
najít mezinárodní příležitosti pro zvýšení zaměstnatelnosti,
účinně uvádět na trh zaměstnavatele, \ t
psát lepší životopisy a přihlášky,
rozvíjet svůj rozhovor a podnikové dovednosti,
naplánovat si kariéru u našich kariérních poradců,
Setkejte se se zaměstnavateli a prozkoumejte své kariérní možnosti na našich veletrzích zaměstnavatelů, kariérních prezentacích a akcích po celý rok.