Popis programu
Přehled kurzuTento kurz zkoumá složitost a různorodost, s nimiž se obchodníci setkávají při působení na vysoce konkurenčním světovém trhu. Poskytne vám znalosti, dovednosti a praktické zkušenosti, které potřebujete pro uplatnění příležitostí s mezinárodními organizacemi v oblastech, jako je strategické marketingové plánování, průzkum trhu, marketingová komunikace a řízení značky.
Naše tituly v marketingu mají společný první rok, který vám umožní zažít všechny hlavní oblasti marketingu, než dokončíte své vzdělání tak, aby odpovídaly vaší profesní volbě. Poskytujeme příslušné výjimky od Chartered Institute of Marketing (CIM) a Institutu pro přímý a digitální marketing (IDM).
Během kurzu budete zkoumat takové oblasti, jako je rozvoj mezinárodní marketingové strategie, globální strategické řízení, řízení značek, vývoj produktů a implementace, koordinace a řízení mezinárodního marketingového úsilí.
Metody výuky se zaměřují na aktivní výuku studentů prostřednictvím seminářů, workshopů, učení založeného na problémech a kombinovaného učení (včetně skupinové práce v 1. a 2. ročníku) navržených tak, aby se zapojily do vašeho zájmu.
Metody hodnocení mohou zahrnovat eseje, zprávy, prezentace, případové studie, videa, podcasty a plakáty, stejně jako časově omezené testy a zkoušky v rámci třídy.Struktura kurzuNásledující předměty naznačují, co budete studovat v tomto kurzu.Rok 1Předměty studia zahrnují:Chování kupujícího
Základy marketingu
Globální podnikatelské prostředí
Digitální marketing Essentials
Profesionální rozvoj obchodníkůBudete mít také možnost vzít si volitelný modul, který rozšiřuje své dovednosti nebo vám pomůže získávat hlubší znalosti o vaší specializované oblasti; volitelný modul může být cizím jazykem.
Úvěrová úroveň 4Rok 2Předměty studia zahrnují:Rozvíjení své profesionální značky
Globální trhy
Marketingové metriky
Marketingový výzkumNavíc dvě možnosti od Retail Marketing, Etika a sociální odpovědnost v marketingu, Marketing B2B, Marketingové služby, Marketing sociálních médií, Sportovní marketing nebo jiné oblasti podnikání včetně jazyků.Odborná praxe nebo rok studia v zahraničíMezi 2. a 3. rokem si můžete vybrat jeden rok v některém ze zahraničních partnerských institucí. V současnosti můžete studovat (nebo kombinovat práci a studium) v Berlíně, Kodani, Madridu, Paříži a dalších místech včetně Brisbane, Sydney (Austrálie), Japonska, Kanady a USA. Existuje také mnoho příležitostí pro ty, kteří mají odpovídající jazykové znalosti, aby studovali v místním jazyce ve Francii, Německu a Španělsku, mimo jiné.
Můžete se také rozhodnout, že rozdělíte svůj rok do zahraničí na výměnu v prvním semestru a na pracovní stáž v druhém semestru, a to jak v zahraničí. Nebo absolvujte rok pobytu v zahraničí.
Alternativně můžete mezi rokem 2 a rokem 3 absolvovat jednoroční stáž na bázi zaměstnání na plný úvazek jako ročník profesionálních zkušeností ve Velké Británii. Minulé studenty absolvovaly stáže v různých prestižních organizacích, včetně Barclays Bank, British Airways, Disney UK, IBM a NHS, stejně jako v menších firmách.
Úvěrová úroveň 5Rok 3Předměty studia zahrnují:Interkulturní studia v marketingu
Plánování a strategie mezinárodního trhu
Marketing Analytics
Marketingová komunikaceÚroveň úvěru 6
Navíc dvě možnosti od cílového, kulturního a dědického marketingu, disertace, interaktivního a digitálního marketingu, správy značek, vývoje nových produktů nebo jiných obchodních oblastí včetně jazykůProfesní akreditaceKurz poskytuje výjimky z některých modulů obsažených v CIM (Chartered Institute of Marketing) Graduate Gateway, umožňující našim absolventům získat profesionální marketingovou kvalifikaci rychleji. Tento kurz je rovněž akreditován Ústavem přímého a digitálního marketingu (IDM).Vstupní požadavkySpojené královstvíJedna z následujících (nebo ekvivalentních kvalifikací):Úrovně - BBC
Mezinárodní maturita - 28 bodů (minimum)
Pearson BTEC Level 3 rozšířený národní diplom - DMM
Přístup k vysokoškolskému diplomu - Absolvování 45 kreditů na úrovni 3 s minimem 33 kreditů na úrovni 3 za zásluhy nebo na rozdílKromě jednoho z výše uvedených kroků byste měli mít:GCSE minimální stupeň 4 (stupeň C v systému hodnocení před rokem 2017) v matematice a angličtině.Pokud váš první jazyk není anglicky, měli byste mít skóre IELTS celkem 6,0, s skóre 5,5 pro každý prvek.EU / MezinárodníMezinárodní maturita - 28 bodů (minimum)Pokud váš první jazyk není anglicky, měli byste mít skóre IELTS celkem 6,0, s skóre 5,5 pro každý prvek.UmístěníPokud studujete bakalářské studium na Westminster Business School, můžete se rozhodnout, že ve svém třetím ročníku uděláte roční přestávku z vašeho studia.
Rok zařazení je skvělý způsob, jak získat praktické pracovní zkušenosti v oboru relevantním pro vaše studium. Zvyšuje vaši důvěru a dovednosti a zvyšuje Vaši zaměstnatelnost. To vám dává šanci použít teoretické techniky, které jste se naučili během vašeho vysokoškolského studia dosud do skutečného podnikatelského prostředí, zatímco pracujete jako člen stálé organizace.