Popis programu
Přehled kurzuNový kurz v módním marketingu a propagaci byl navržen tak, aby obstarával kreativní, vášnivé a motivované studenty, kteří chtějí usilovat o tvůrčí studium v módním průmyslu a rozvíjet solidní chápání podnikání v naší digitální éře.
Odvětví pro propagaci módy nabízí některé z nejatraktivnějších pracovních míst v oboru a tento kurz vám umožní zažít široké spektrum tohoto oboru. Kurz vám také poskytne mnohem lepší představu o tom, jak můžete využít své silné stránky k dosažení vašich budoucích ambicí v aréně propagace módy. Naším cílem je pomoci vám realizovat svůj potenciál tím, že vás nasměrujeme do oblastí, které vás zajímají, a to jak pro studium, tak do budoucnosti.Struktura kurzuNásledující předměty naznačují, co budete studovat v tomto kurzu.Rok 1Moduly prvního ročníku jsou navrženy tak, aby poskytovaly základní pochopení a použití propagačních a marketingových nástrojů.
Předměty studia zahrnují:Digitální dovednosti
Úvod do módního marketingu
Úvod do propagace módy
Módní vizuální merchandising
Digitální módní marketing
Módní stylingÚvěrová úroveň 4Rok 2Druhý ročník rozvíjí praktické uplatnění vašich marketingových a propagačních dovedností a zahrnuje projektovou práci vedenou v průmyslu s módními značkami.
Předměty studia zahrnují:Plánování módní kampaně pro průmysl
Módní brandingové strategie
Fyzikální a digitální módní prostor
Módní spotřebitelské trendy
Vytvoření digitálního obsahu
Módní maloobchodní strategieÚvěrová úroveň 5Rok 3Poslední ročník je určen k rozvoji tvůrčího portfolia a strategických manažerských dovedností a umožňuje se specializovat na oblast propagace módy, která nejlépe vyhovuje vašim tvůrčím / obchodním dovednostem. Závěrečný projekt vyvrcholí ve studijním programu, kde budete prezentovat svou práci.
Předměty studia zahrnují:Módní marketingová kampaň
Nová média
Kreativní módní branding
Módní řízení událostí
Módní podnikání
Luxusní obchodní řízeníÚroveň úvěru 6Vstupní požadavkySpojené královstvíÚrovně - BBC včetně umění a designu nebo médií
Mezinárodní maturita - 29 bodů včetně minimálně 5 v HL výtvarném umění
Pearson BTEC Level 3 Rozšířený národní diplom - DDM (v umění a designu nebo v médiích)
Přístup k vysokoškolskému diplomu (v umění a designu nebo v médiích) - Absolvování 45 kreditů na úrovni 3 s minimem 33 kreditů na úrovni 3 za zásluhy nebo na rozdíl. GCSE minimální stupeň 4 (stupeň C v systému hodnocení před rokem 2017) v matematice a angličtině.Pokud angličtina není vaším prvním jazykem, musíte mít IELTS o celkovém počtu 6.5 s minimálně 6.0 v každém elementu.
Dáváme přednost žadatelům, aby dokončili Nadaci v umění a designu. Vhodně kvalifikovaní žadatelé budou vyzváni k dokončení kreativního projektu, prezentaci výňatků ze svého portfolia a účast na rozhovoru.EU / MezinárodníMezinárodní maturita - 29 bodů včetně minimálně 5 v HL výtvarném uměníPokud angličtina není vaším prvním jazykem, musíte mít IELTS o celkovém počtu 6.5 s minimálně 6.0 v každém elementu.
Dáváme přednost žadatelům, aby dokončili Nadaci v umění a designu. Vhodně kvalifikovaní žadatelé budou vyzváni k dokončení kreativního projektu, prezentaci výňatků ze svého portfolia a účast na rozhovoru.KariéraNaši studenti absolvují dovednosti pracovat ve všech oblastech módního marketingu a propagace. Společné cíle zahrnují:Předpověď trendů
Styling
Vizuální merchandising
Kreativní marketing
Branding
povýšení
Reklamní
Vztahy s veřejností
Digitální marketing