BA v historii
John Cabot University
Klíčová informace
Umístění kampusu
Rome, Itálie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
4 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 20 700 / per year
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Aug 2024
Úvod
Bakalář umění v historii je navržen tak, aby poskytoval intelektuální šíři a analytické dovednosti, které studentům umožňují smysluplné spojení mezi minulostí a přítomností. Za tímto účelem se velké historické společnosti vyzývají, aby interpretovaly a zpochybňovaly kulturní, sociální, ekonomické a politické faktory, které formují způsoby, kterými se jednotlivci, společnosti a kultury v průběhu času mění.
Fakulta historie pomáhá studentům rozvíjet dovednosti historické analýzy, kritického čtení a psaní a výzkumu pomocí kombinace průzkumných kurzů a seminářů s omezeným zápisem. V celém programu dějepisu si studenti rozvíjejí intelektuální hbitost, zvědavost a odpovědnost spolu s výzkumnými a komunikačními schopnostmi. Náš specialista na historii jako takový poskytuje silný základ pro postgraduální studium historie a souvisejících oborů, odborné vzdělávání (např. Právnická fakulta nebo vzdělávání učitelů) a kariéru v jakékoli oblasti, která klade velký důraz na analytické a komunikační dovednosti.
Výsledky učení pro hlavní historii
Studenti, kteří sledují obor před podzimem 2016, si zde mohou prohlédnout výsledky učení.
- LOS 1: Identita, interpretace a vývoj dobře odůvodněných a silně podporovaných vysvětlení hlavních historických procesů a vývoje.
- ZTRÁTA 2: Identita, interpretace a vysvětlení, jak interakce mezi různými skupinami v rámci jednotlivých společností, občanských řádů a kultur spolu s těmi, které překračují tyto hranice, přispěly k utváření charakteristických historických identit a výsledků.
- ÚLOHA 3: Vyhodnotit a analyzovat různé vědecké argumenty a interpretace týkající se různých historických problémů a naučit se identifikovat, jak historici v průběhu času zkoumali a interpretovali různé kultury.
- LOS 4: Rozvíjet porozumění tomu, jak kontext a publikum přispívají k utváření historické interpretace a pohledu na minulost prostřednictvím analýzy různých zdrojů.
- LOS 5: Uvědomte si důležitost hledání, používání a získávání spolehlivých informací a naučte se respektovat akademickou integritu a etické standardy v akademické práci.
Požadavky na stupeň
A. Požadavky na odbornost univerzity v angličtině, matematice a cizím jazyce.
B. Všeobecné distribuční požadavky univerzity v angličtině, matematice a přírodních vědách, společenských vědách, humanitních vědách a výtvarném umění. (Obecné distribuční humanitní požadavky budou splněny také absolvováním základních kurzů uvedených níže.)
C. Základní osnovy
- HS 120 Úvod do západní civilizace I
- HS 121 Úvod do západní civilizace II
- Historie HS 200
- HS 201 Dlouhodobá historie globalizace
- Jeden kurz HS na 200 nebo 300 úrovních v každé z následujících oblastí: starověké dějiny (před přibližně 500 n. L.), Středověké dějiny (přibližně 500–1500 nl), raně novověké dějiny (přibližně 1500–1800 nl), moderní dějiny ( c. 1800-2000 CE)
- HM 460 Výzkum a psaní v humanitních oborech
- HS 480 Senior Diplomová práce
Univerzita vyžaduje průměrný minimální bodový průměr 2,00 ve všech kurzech absolvovaných na univerzitě, přičemž v hlavních kurzech požadovaných pro major nejsou více než dva stupně nižší než C-.
D. Hlavní volitelné předměty
Sedm kurzů HS, z nichž nejméně čtyři jsou na úrovni 300. Alespoň dva z nich musí být kurzy na 300 úrovních označené jako „Výzkumné semináře“ - studentům se důrazně doporučuje, aby je absolvovali před semestrem, do kterého se zapisují. Studenti se vyzývají, aby navrhli příslušné kurzy z jiných oborů, které budou považovány za hlavní volitelné předměty. Tyto návrhy musí být schváleny jejich poradcem a předsedou oddělení humanitních věd.
E. Obecné volitelné předměty postačující k udělení celkem 120 kreditů.
Osnovy
Požadavky na stupeň
A. Požadavky na odbornou způsobilost univerzity v angličtině, matematice a cizím jazyce.
B. Obecné požadavky na distribuci univerzity v angličtině, matematice a vědě, společenských vědách, humanitních vědách a výtvarných uměních. (Obecné požadavky na distribuci humanitních věd budou splněny také absolvováním základních kurzů uvedených níže.)
C. Základní kurikulum
- HS 120 Úvod do západní civilizace I
- HS 121 Úvod do západní civilizace II
- HS 200 Děláte historii
- HS 201 Dlouhodobá historie globalizace
- Jeden kurz HS 200 nebo 300 úrovní v každé z následujících oblastí: Ancient History (před cca 500 nl), středověké dějiny (c. 500-1500 nl), Dějiny raného novověku (c. 1500-1800 nl), Moderní dějiny (c. 1800-2000 C.E.)
- HM 460 Výzkum a psaní v humanitních vědách
- HS 480 Diplomová práce
Univerzita vyžaduje celkovou minimální stupeň bodový průměr 2.00 ve všech kurzech přijatých na univerzitě s ne více než dva stupně nižší než C- v základních kurzů požadovaných pro hlavní.
D. Hlavní volitelné předměty
Sedm kurzů HS, z nichž nejméně čtyři jsou na úrovni 300. Alespoň dva z nich musí být 300-level kurzy označené jako „Výzkumné semináře“ — Studenti jsou důrazně vyzýváni k jejich dokončení před semestrem, ve kterém se zapisují do své práce. Studenti se vyzývají, aby navrhli příslušné předměty z jiných oborů, které budou považovány za hlavní volitelné předměty. Tyto návrhy musí schválit jejich poradce a předseda oddělení humanitních věd.
E. Všeobecně volitelné dostatečné k tomu, aby celkem 120 kreditů.
Výsledek programu
Výstupy učení pro historii Major
Studenti, kteří sledují hlavní předpád 2016, si zde mohou prohlédnout výsledky učení.
- THE 1: Identita, interpretovat, a rozvíjet dobře odůvodněná a silně podporovaná vysvětlení hlavních historických procesů a vývoje.
- THE 2: Identita, interpretovat, a vysvětlit, jak interakce mezi různými skupinami v rámci jednotlivých společností, politiky, a kultury, spolu s těmi, kteří překračují tyto hranice, přispělo k formování charakteristických historických identit a výsledků.
- LOS 3: Vyhodnoťte a analyzujte různé vědecké argumenty a interpretace týkající se různých historických problémů a naučí se identifikovat, jak historici v průběhu času zkoumali a interpretovali různé kultury.
- LOS 4: Rozvíjet pochopení toho, jak kontext a publikum přispívají k utváření historické interpretace a pohledu na minulost prostřednictvím analýzy různých zdrojů.
- LOS 5: Uvědomte si důležitost hledání, používání a vytváření spolehlivých informací a naučit se respektovat akademickou integritu a etické standardy v akademické práci.