BA v managementu a marketingu

University of Exeter Business School

Popis programu

Read the Official Description

BA v managementu a marketingu

University of Exeter Business School

Podnikový a manažerský titul je přísný studijní program zaměřený na účel a fungování organizací a související globální podnikatelské prostředí. Vedle tohoto akademického zaměření existují také významné praktické prvky navržené tak, aby zlepšily vaše chápání rolí, očekávání a dovedností potřebných k vynikání ve vybraných oblastech práce.

Míra začíná úvodem k řízení a vzájemné vztahy mezi organizacemi a společností jako celku. Technologie, etika a životní prostředí jsou uvažovány a my pokrýváme také základy ekonomiky, statistiky a účetnictví. Ve druhém roce se zaměřuje na funkční fungování organizací a poslední rok integruje tuto studii do modulu strategického řízení společnosti capstone. Spolu s rozsáhlou příležitostí k výběru volitelných předmětů ve všech fázích, můžete také dokončit dizertační nebo praktické obchodní projekt v posledním roce.

Studenti se mohou v případě potřeby rozhodnout, že absolvují rok v zahraničí, nebo rok v průmyslu, aby dále zvýšili svou zaměstnatelnost. Žádná předchozí studie o podnikání není vyžadována nebo předpokládána.

Struktura programu

Moduly, které zde uvádíme, poskytují příklady toho, o čem byste se mohli na tomto magisterském studiu dozvědět na základě nedávné akademické výuky. Přesné moduly, které máte k dispozici v budoucích letech, se mohou lišit v závislosti na dostupnosti zaměstnanců a výzkumných zájmech, nových tématech studia, časovém plánu a poptávce studentů.

Povinné moduly

  • BEA1013Úvod do účetnictví
  • BEE1025Statistiky pro podnikání a management
  • BEE1034 Ekonomika pro management
  • BEM1018Business a společnost
  • BEM1019 Základy marketingu
  • BEM1016A Teorie a praxe řízení
  • BEA2010 Manažerské účetnictví
  • BEM2020Organizační chování
  • BEM2021Osobní řízení lidských zdrojů
  • BEM2016 Chování spotřebitele
  • Operační management BEM2007
  • BEA3008 Finance pro manažery
  • BEM3033 Strategické řízení

Učení a výuka

Naše bakalářské programy využívají řadu výukových metod včetně přednášek, seminářů a konzultací.

Přednášky

Přednášky o délce jednoho nebo dvou hodin se konají jednou za týden po dobu trvání každého modulu. Cílem přednášek je poskytnout informace o myšlenkách, které jsou pro modul modulární a které vám pomohou rozvíjet své chápání složitých myšlenek. Mnoho učebních materiálů pro přednášky je k dispozici vám elektronicky, aby doprovázely poznámky, které budete mít během přednášky. Přednášky jsou dány řadou zaměstnanců, včetně vedoucích profesorů, kteří do výuky, kterou obdržíte, integrují své nejnovější poznatky z výzkumu. Hosté lektory, včetně členů průmyslu, také přispívají k některým modulům.

Semináře a konzultace

Semináře a konzultace se konají buď každý týden nebo každý druhý týden po celou dobu trvání každého modulu. Zahrnují důkladné prozkoumání témat, které jsou předmětem přednášek, a také vám dávají možnost diskutovat o různých koncepcích a teoriích a získat zpětnou vazbu na vaše písemné úkoly. Některé moduly nemají tutoriály a další v posledním roce jsou vyučovány výhradně výukou.

Studijní hodiny

Časově omezená kontaktní doba, která se skládá z přednášek, seminářů a konzultací, se mění v průběhu programů a mezi programy a je v průměru mezi 11 a 14 hodinami. Kromě toho se očekává, že v týdnu dokončíte průměrně 20-25 hodin samostatné nebo skupinové studie.

Posouzení

Moduly jsou hodnoceny prostřednictvím kombinace skupinové práce, práce na kurzech, práce na projektech a zkoušek; vážení každé z těchto komponent se bude lišit podle akademických požadavků modulu. Kurzové úkoly mají obvykle délku 2500 až 6000 slov a zkoušky se obvykle konají na konci modulu v lednu a v květnu / červnu.

Musíte předat své první roční hodnocení, abyste mohli pokračovat do druhého roku. Studenti mohou být zařazeni do zkoušek v srpnu / září, jestliže v průběhu roku neprospívají žádné zkoušce. Klasifikace stupně je udělena na základě výsledků v hodnocení na konci druhého a posledního roku.

Kariéra

Stupeň v předmětu souvisejícím s obchodem vám pomůže rozvíjet širokou škálu dovedností zaměstnatelnosti, jako je analytické řešení problémů, týmová práce, výzkum a organizování a komunikace informací. Většina absolventů Business School sleduje kariéru v oblasti financí, bankovnictví nebo managementu jak v komerčním, tak ve veřejném sektoru. V těchto odvětvích navštěvuje velký počet absolventů náborových pracovníků v Exeteru, aby získali zaměstnání pro naše studenty. Někteří z našich absolventů sledují svůj zájem o studium ve větší hloubce tím, že následují vyšší stupeň, často zde u Exetera.

Požadavky na vstup 2019

Typická nabídka

AAA-AAB; IB 36-34; BTEC Národní DDD

Požadované předměty

GCSE Matematika stupeň B nebo 5 nebo GCE AL / AS matematika, čisté matematiky nebo další matematika; GCSE anglický jazyk stupeň B nebo 5.

This school offers programs in:
  • Angličtina
University of Exeter Business School

Poslední aktualizace November 8, 2018
Doba a cena
This course is Studium v kampusu
Start Date
Datum začátku
Sept. 2019
Duration
Délka trvání
3 let
Denní studium
Information
Deadline
Locations
Spojené království - Exeter, England
Datum začátku : Sept. 2019
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Dates
Sept. 2019
Spojené království - Exeter, England
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Videos

Why did Lara choose to study at the University of Exeter Business School?