BA v marketingu
Global College Malta
Klíčová informace
Umístění kampusu
Il-Kalkara, Malta
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
36 měsíce
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 13 750
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Mar 2024
Úvod
Tento kurz je navržen tak, aby zlepšil a vylepšil manažerské/marketingové znalosti, dovednosti a schopnosti studentů tím, že jim poskytne klíčové vstupy v příslušných oblastech prostřednictvím interaktivních přednášek, workshopů o případových diskusích, rolí a samoučících se cvičení. Program je poskytován na plný úvazek v každé klíčové oblasti pomocí přístupu k učení zaměřeného na studenty. Celý program je vysoce interaktivní a očekává se, že obohatí znalosti studentů v klíčových manažerských a marketingových oblastech; zdokonalit své manažerské dovednosti; a zvýšit jejich odbornou způsobilost v dnešním vysoce dynamickém podnikatelském prostředí.
Zadavatel
Global College Malta je licencován Maltským úřadem pro další a vysokoškolské vzdělávání (MFHEA) jako instituce vysokoškolského vzdělávání. Všechny kurzy poskytované společností Global Malta jsou akreditovány a/nebo uznávány, a proto mapovány do MQF/EQF.
Galerie
Přijímací řízení
Osnovy
Úroveň EQF/MQF
6 – (Evropský/maltský rámec kvalifikací).
ECTS
K získání titulu BA v marketingu se vyžaduje, aby studenti dosáhli 180 ECTS a úspěšně dokončili všechny moduly.
Moduly
Kód modulu | Název modulu | ECTS |
BAM 101 | Řízení | 15 |
BAM 102 | Ekonomika | 15 |
BAM 103 | Účetnictví a finance | 15 |
BAM 104 | Kvantitativní metody a výzkum | 15 |
BAM 201 | Marketing Management | 15 |
BAM 202 | Strategické řízení | 15 |
BAM 203 | Podnik pro manažery | 15 |
BAM 204 | Mezinárodní marketing | 15 |
BAM 301 | Spotřebitelské chování | 15 |
BAM 302 | Průzkum trhu | 15 |
BAM 303 | Metody výzkumu | 10 |
BAM 304 | Disertační práce | 20 |
Způsob studia
Večerní škola.
Posouzení
Hodnocení předmětu je koncipováno tak, aby bylo nedílnou součástí procesu učení studentů a aby prohloubilo a potvrdilo jejich znalosti a praxi. Formativní zpětná vazba bude studentům poskytována prostřednictvím kombinace sebereflexe, zpětné vazby od vrstevníků a zpětné vazby od lektora. Sumativní hodnocení poskytne měřítko toho, do jaké míry studenti dosáhli studijních výsledků modulů. Hodnocení v rámci modulů bude mít různé formy, včetně úkolů v kurzu, zpráv, prezentací, zkoušek a disertační práce. Úplné podrobnosti o postupech hodnocení pro každý modul jsou uvedeny ve specifikaci jednotlivých modulů. V průběhu kurzu bude studentům v rámci jejich osobního rozvoje nabídnuta spousta příležitostí ke zlepšení přenositelných dovedností. Kromě toho budou studenti také rozvíjet své výzkumné dovednosti.
Všechny moduly, s výjimkou disertační práce, budou hodnoceny kombinací souhrnných písemných prací na konci modulu a formativního/průběžného hodnocení (až 50 %).
Průběžné hodnocení bude probíhat prostřednictvím kombinace výukových a učebních přístupů, včetně:
- Případové studie
- Projektová práce
- Týmová/skupinová cvičení
Studentům bude poskytnuta ústní a písemná zpětná vazba o průběžném hodnocení a případně o implementovaných strategiích, které zajistí, že budou plně připraveni na ukončení hodnocení kurzu.
Studijní materiál
Všichni studenti budou mít přístup k EBSCO, největší online knihovně na světě, Moodle pro poznámky ke třídě a Turnitin pro nahrávání úkolů.