BA v oboru Business Administration: Marketing a komunikace
Anglo-American University
Klíčová informace
Umístění kampusu
Prague, Česká republika
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
3 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 10 500 / per year
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2024
Úvod
Informace a zdroje COVID-19
BA v oboru Business Administration: Marketing a komunikace je duálně akreditovaný program. Získáte americký i evropský titul BA za jednotnou cenu. Koncentrace Marketing and Communications zdůrazňuje roli komunikace a marketingu v kontextu řízení podniku v 21. století.
BA v oboru Business Administration: Marketing a komunikace je duálně akreditovaný program. Získáte americký i evropský titul BA za jednotnou cenu. Program zajišťuje mezinárodní fakulta se špičkovou kvalifikací a zkušenostmi v obchodním světě. Zavazujeme se k personalizovanému vzdělávacímu modelu: na jaře 2020 byla průměrná velikost třídy v bakalářském studiu podnikání 18 studentů!
Koncentrace Marketing and Communications zdůrazňuje roli komunikace a marketingu v kontextu řízení podniku v 21. století. Zaměřuje se na rozvoj písemné i verbální marketingové komunikace. Studenti se naučí, jak analyzovat chování kupujících, jaké jsou determinanty budování firemní značky a jak provádět marketingovou analýzu. Soustředění propojuje teoretické znalosti s reálnými zkušenostmi – studenti se zapojí do komerčních i neziskových projektů a stráví čas prací v marketingové společnosti.
Po absolvování všech modulů se studenti naučí řemeslu mezinárodního marketingu, plánování a komunikace na online i offline platformách.
Přijímací řízení
Galerie
Osnovy
Business Administration: Marketing and Communications je tříletý studijní program. K absolvování musí studenti absolvováním 30 kurzů nashromáždit 90 kreditů v USA (180 kreditů ECTS).
Modul obecného vzdělávání
- Složení I
- Složení II
- Počítačové informační systémy
- Úvod do ekonomického myšlení
- Úvod do práva
Jeden kurz z následujících:
- Úvod do politiky (Politika I)
- Úvod do psychologie
- Úvod do sociologie
Jeden kurz z následujících:
- Světové dějiny I
- Světové dějiny II
- Evropské dějiny I
- Evropské dějiny II
- Průzkum západního umění
Hlavní modul
- Obchodní matematika I
- Úvod do managementu
- Úvod do marketingu
- Podniková statistika
- Finanční účetnictví
- Pokročilé komunikační a prezentační dovednosti pro globální manažery
- Podnikové finance
- Strategické plánování
Kromě toho jsou studenti povinni absolvovat modul Seminář k diplomové práci, Stáž a Diplomová práce.
Koncentrační modul
- Marketingová komunikace
- Chování kupujícího
A 2 kurzy z následujících: Úvod do digitálního marketingu / Public Relations / Mezinárodní marketing / Přímý marketing / Marketing cestovního ruchu / Mezinárodní marketing v pohostinství.
Poznámka: Koncentraci lze otevřít, pokud se zapíše minimálně dvanáct studentů.
Volitelné předměty
Studenti si mohou vybrat pět kurzů ze seznamu kurzů nabízených jakoukoli školou na AAU.
Po absolvování všech povinných a povinně volitelných předmětů studenti zakončují studium maturitní zkouškou: státní zkouškou z hlavního modulu, státní zkouškou z modulu soustředění a obhajobou diplomové práce.
Výsledek programu
Absolventi BA v oboru Business Administration: Marketing a komunikace mohou očekávat:
- Využijte informační komunikační technologie, média a sociální sítě k účinnému zapojení mezinárodního publika napříč různými kanály.
- Pochopte, jak optimalizovat strategii marketingové komunikace tak, aby poskytovala cílené tržní zprávy v rámci obchodu a médií pomocí reklamy, přímé reakce, public relations a podpory prodeje.
- Vytvořte, navrhněte, implementujte a vyhodnoťte marketingovou kampaň z pohledu jednotlivce i managementu.
- Pochopte, jak nejefektivněji komunikovat se zúčastněnými stranami, tj. Majiteli, investory, komunitami a hlavně zákazníky.
- Rozpoznávat kulturní, sociologické, ekonomické a politické koncepty tam, kde interagují se strategickou a mezikulturní komunikací.
- Analyzujte finanční dopady marketingových aktivit, abyste zajistili, že hodnota pro zákazníka bude poskytována za nejnižší možné náklady.
- Působte jako obchodní profesionálové, kteří jsou schopni pracovat v technologicky zaměřených a na spotřebitele zaměřených podnicích a řídit svůj vlastní i ostatní kariérní rozvoj.
- Komunikujte profesionálně, rozhodně a strategicky ve verbální a psané angličtině; naši absolventi jsou schopni identifikovat, analyzovat, popsat, prezentovat a diskutovat o složitých problémech a řešeních pro mezinárodní publikum.
Kariérní možnosti
Absolventi AAVŠ prospívají v nadnárodním prostředí a jsou schopni profesionálně komunikovat v angličtině s mezinárodním publikem. Jako absolvent tohoto studijního programu budete dobře vybaveni, abyste mohli pokračovat ve studiu nebo se věnovat globální kariéře v oblastech, jako jsou:
- Výkonný pracovník / manažer reklamního účtu
- Plánovač reklamních účtů
- Výkonný pracovník / manažer marketingové komunikace
- Výkonný pracovník / manažer účtu podpory prodeje
- Asistent / manažer / manažer sociálních médií
- Návrhář UX [uživatelská zkušenost]
- Výkonný pracovník / manažer webového obsahu
- Marketingový analytik
- Průzkumník trhu (výkonný / manažer)
- Manažer marketingové strategie
- Správce kampaní
- Olověný generátor
- Marketingový asistent
- Marketingový manažer
- Marketingový manažer (domácí / mezinárodní / globální)
- Výkonný pracovník / manažer účtu pro styk s veřejností