BA v oboru Business Administration: Strategický marketing
Anglo-American University
Klíčová informace
Umístění kampusu
Prague, Česká republika
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
3 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 10 500 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2024
* pro země mimo EU | pro EU 9000 EUR ročně
Úvod
BA v oboru Business Administration: Strategický marketing je duálně akreditovaný program. Získáte americký i evropský titul BA za jednotnou cenu. Cílem koncentrace ve Strategickém marketingu je naučit studenty strategické marketingové analýze a marketingovému plánování.
BA v oboru Business Administration: Strategický marketing je duálně akreditovaný program. Získáte americký i evropský titul BA za jednotnou cenu. Program je dodáván mezinárodní fakultou s nejvyšší kvalifikací a zkušenostmi v obchodním světě. Zavazujeme se k personalizovanému vzdělávacímu modelu: na jaře roku 2020 byla průměrná velikost třídy v obchodním vysokoškolském studiu 18 studentů!
Koncentrace Strategic Marketing se zaměřuje na řízení lidských zdrojů se zvláštním důrazem na vedení, a to jak na týmové, tak individuální úrovni. Studenti si také osvojí dovednosti v oblasti projektového řízení a efektivní komunikace a získají znalosti z teorie organizace a aplikované psychologie. Vzhledem k multikulturní povaze studentského sboru a pedagogického sboru bude zvláštní důraz kladen na management a vedení v multikulturním prostředí nadnárodních korporací.
Absolventi této koncentrace se stanou nejen manažery kvalifikovaných lidí v předních podnicích, ale budou také schopni vést své vlastní týmy jako podnikatelé.
Přijímací řízení
Osnovy
Business Administration: Strategic Marketing je tříletý studijní program. K absolvování musí studenti absolvováním 30 kurzů nashromáždit 90 kreditů v USA (180 kreditů ECTS).
Modul obecného vzdělávání
- Složení I
- Složení II
- Počítačové informační systémy
- Úvod do ekonomického myšlení
- Úvod do práva
Jeden kurz z následujících:
- Úvod do politiky (Politika I)
- Úvod do psychologie
- Úvod do sociologie
Jeden kurz z následujících:
- Světové dějiny I
- Světové dějiny II
- Evropské dějiny I
- Evropské dějiny II
- Průzkum západního umění
Hlavní modul
- Obchodní matematika I
- Úvod do managementu
- Úvod do marketingu
- Podniková statistika
- Finanční účetnictví
- Pokročilé komunikační a prezentační dovednosti pro globální manažery
- Podnikové finance
- Strategické plánování
Kromě toho jsou studenti povinni absolvovat modul Seminář k diplomové práci, Stáž a Diplomová práce.
Koncentrační modul
- Obchodní matematika II
- Cenové strategie
- Marketingový výzkum
- Obchodní informační systémy
- Kvantitativní rozhodování
- Strategická marketingová analýza a plánování
A jeden z následujících: Správa značky / Úvod do ekonometrie / Mezinárodní marketing / Přímý marketing / Řízení prodeje / Chování kupujícího.
Poznámka: Koncentraci lze otevřít, pokud se zapíše minimálně dvanáct studentů.
Volitelné předměty
Studenti si mohou vybrat pět kurzů ze seznamu kurzů nabízených jakoukoli školou na AAU.
Po absolvování všech povinných a volitelných předmětů studenti dokončí studium složením maturitní zkoušky: státní zkouška z hlavního modulu, státní zkouška z modulu koncentrace, obhajoba práce.
Kariérní možnosti
Absolventi AAVŠ prospívají v nadnárodním prostředí a jsou schopni profesionálně komunikovat v angličtině s mezinárodním publikem. Jako absolvent tohoto studijního programu budete dobře vybaveni, abyste mohli pokračovat ve studiu nebo se věnovat globální kariéře v oblastech, jako jsou:
- Marketingový analytik
- Analytik dat
- Obchodní analytik
- Průzkumník trhu (výkonný / manažer)
- Manažer marketingové strategie
- Správce kampaní
- Výkonný pracovník / manažer účtu pro styk s veřejností
- Vedoucí účtu podpory prodeje
- Výkonný pracovník / manažer reklamního účtu
- Plánovač reklamních účtů
- Návrhář UX [uživatelská zkušenost]
- Výkonný pracovník / manažer webového obsahu
- Olověný generátor
- Marketingový asistent / výkonný / manažer (domácí / mezinárodní / globální)