BA in Communication Arts
Susquehanna University
Klíčová informace
Umístění kampusu
Selinsgrove, Spojené státy americké
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
4 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
USD 54 440 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* tuition 2022-23
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Pro majora komunikace, který chce všechno
Jako hlavní obor komunikačních umění budete mít svobodu sestavit si vlastní studijní cestu, která bude v souladu s vašimi zájmy a talentem. Vyberete si z řady kurzů, abyste mohli sledovat své zájmy, rozvíjet své schopnosti a budovat vlastní zkušenosti. Rozsah komunikačních dovedností, které se naučíte, vás připraví na kariéru v nekonečném množství odvětví a rolí.
Usměrněte svou kreativitu
Absolvujete kurzy z různých oblastí masové komunikace, včetně audio a video produkce, reklamy a public relations, psaní beletrie a literatury faktu, sportovních médií, stejně jako výzkumu a kritické teorie. S tímto holistickým přístupem ke kultivaci vašich dovedností vyvinete strategie pro efektivní komunikaci na vašem budoucím pracovišti.
Skvělé pro přestupové studenty nebo dvouoborové studium
Zaměstnavatelé jsou hladoví po zaměstnancích se silnými písemnými a ústními komunikačními dovednostmi. Naše komunikační umění se spojuje stejně jako dvojobor v různých oblastech – od obchodu a tvůrčího psaní po politologii a psychologii.
Flexibilita zabudovaná do tohoto hlavního programu vám umožní zůstat na cestě k absolvování, zatímco budete zkoumat své zájmy v oboru komunikačních umění.
Galerie
Osnovy
Požadavky na komunikační umění Track
Když se zaregistrujete na Susquehanna, budete spárováni s poradcem a aplikačním nástrojem, který vás provede plánováním a plánováním kurzů. Následuje výňatek z kompletního katalogu kurzů. Zapsaní studenti dodržují požadavky katalogu kurzů pro akademický rok, ve kterém deklarují každý hlavní a/nebo vedlejší, konzultují se svými poradci a nástrojem akademického plánování.
Požadavky na bakalář umění v oblasti komunikací
Susquehanna nabízí pět stupňů v oblasti komunikace: Reklama a public relations; Vysílání; Komunikační studie; Žurnalistika a digitální obsah; a sportovní média. Majors splňují požadavky univerzitního centrálního kurikula plus 48 až 50 semestrálních hodin kurzů ve vybraném studijním plánu. Patří mezi ně úvodní kurzy, praxe pro učení dovedností a specifické požadavky na důraz. Známka C- nebo lepší je vyžadována pro jakýkoli kurz, který se vztahuje na hlavní nebo vedlejší. Kurzy se mohou započítat pouze do jednoho stupně nebo méně.
Katedra také očekává, že se komunikační obory a nezletilí účastní každého semestru souvisejících společných vzdělávacích aktivit. Možnosti zahrnují rádio WQSU-FM; Studentské noviny Quill; Studentská ročenka Lanthorn; studiová a vzdálená produkce videa s Lens Flare; kapitola Paul Dannelley Student Society of America (PRSSA); Asociace pro ženy ve sportovních médiích (AWSM) a další aktivity pod dohledem fakulty katedry.
Komunikační umění Track
Studenti splňují požadavky univerzitního centrálního kurikula, plně se účastní katedrových aktivit odpovídajících jejich zájmům a úspěšně absolvují následující kurzy.
24 Požadavky oddělení
- 4 COMM-101 Základy digitálních médií
- 2 Comm-102 Metody Adobe Creative Suite
- 4 COMM-190 Úvodní komunikace/teorie médií
- 4 COMM-192 Veřejné mluvení
- 4 COMM-201 Etika a vedení
- 4 COMM-202 Analýza digitálních médií
- 4 COMM-481 Mediální právo
2 Požadavky na komunikační umění
- 1 Comm-501 Cvičení
- 1 Cvičení COMM 501
20 Volitelné předměty katedry
- Vybráno z komunikačních kurzů
4 Požadavek na Capstone
Vybráno z následujících předmětů (za předpokladu, že byly splněny předpoklady)
- 4 Komunikace týmu COMM-391
- 4 COMM-411 Řízení vztahů s veřejností
- 4 Reklamní kampaně COMM 418
- 4 COMM-435 Psaní funkcí
- 4 COMM-482 Profesionální digitální multimediální produkce
- 4 COMM-499 Seminář k výzkumu komunikačních studií
Vyznamenání
Program vyznamenání oddělení podporuje a uznává vynikající výkon v komunikaci. Chcete-li absolvovat s vyznamenáním katedry, musí kandidáti udělat následující:
- Dokončete hlavní požadavky pod vedením poradce fakulty komunikačního oddělení, který souhlasí s tím, že bude sloužit jako sponzor na žádost studenta,
- Požádej koordinátora vyznamenání písemným návrhem na vyznamenání nejpozději do druhého až posledního týdne konce juniorského roku. Podání musí být schváleno jako vyznamenání kvality katedrní fakultou,
- Udržovat 3,70 kumulativní GPA v kurzech oddělení,
- Vypracovat přijatelnou písemnou nebo produkční práci založenou na jednom roce vedoucí výzkumné/produkční práce (COMM-503 Honors Study) nad rámec požadovaných hlavních semestrálních hodin,
- Odevzdání diplomové práce nejméně dva týdny před ukončením studia a
- Úspěšně dokončit ústní obhajobu diplomové práce.
Vyznamenání, které nesplňuje požadované standardy, bude aplikováno jako univerzitní volitelný kurz. Vyznamenání katedry mohou být přijímána odděleně od programu University Honors nebo ve spojení s programem University Honors.
Čestné společnosti
Studenti, kteří splňují požadované národní a místní standardy, se mohou připojit k národní čestné společnosti Lamda Pi Eta (komunikace).
Komunikace nezletilí
Vybrané kurzy vyžadují známku C- nebo vyšší.
Omezení dvojímu počítání
Kurzy se mohou započítat pouze do jednoho stupně komunikace nebo do menšího stupně.
Možnosti kurzů
- COMM 101 Základy digitálních médií, Kredity: 4
- COMM 102 Metody Adobe Creative Suite, kredity: 2
- COMM 131 Úvod do žurnalistiky, Kredity: 4
- COMM 141 Sportovní zpravodajství, Kredity: 2
- COMM 142 Sportovní statistiky, Kredity: 2
- COMM 190 Úvod do komunikace/teorie médií, Kredity: 2
- COMM 191 Interpersonální komunikace, kredity: 4
- COMM 192 Public Speaking, Kredity: 4
- COMM 194 Interkulturní komunikace, Kredity: 4
- COMM 201 Etika a vedení, Kredity: 4
- Analytika digitálních médií COMM 202, kredity: 4
- COMM 211 Úvod do reklamy & Public Relations, Kredity: 4
- COMM 215 Profesionální prodej, Kredity: 4
- COMM 231 Novinky Obsah a tvorba, Kredity: 4
- &Propagace vztahů se sportovními médii COMM 241, kredity: 2
- Oznámení sportu COMM 242, Kredity: 2
- COMM 277 Audio Production & Mediální výkon, kredity: 4
- COMM 282 Základy tvorby digitálního videa, kredity: 4
- COMM 291 Metody kvalitativního výzkumu, kredity: 4
- COMM 311 Výzkumné metody v reklamě, kredity: 4
- COMM 314 Psaní a kampaně pro styk s veřejností, kredity: 4
- COMM 315 Pokročilý profesionální prodej, kredity: 4
- COMM 317 Reklamní kreativní strategie, kredity: 4
- COMM 321 Krizové řízení, Kredity: 4
- COMM 322 Strategické řízení událostí, kredity: 4
- COMM 331 Úpravy, Kredity: 4
- COMM 379 Kritické přístupy k hraní her, kredity: 4
- COMM 382 Středně pokročilý digitální multimediální produkt, kredity: 4
- COMM 384 Psaní a plánování pro obrazovku, Kredity: 4
- COMM 386 Pohyblivá grafika a animace, Kredity: 2
- Komunikace týmu COMM 391, kredity: 4
- COMM 411 Public Relations Management, Kredity: 4
- COMM 418 Reklamní kampaně, kredity: 4
- COMM 435 Psaní funkcí, Kredity: 4
- COMM 481 Mediální právo, kredity: 4
- COMM 482 Profesionální digitální multimediální produkce, kredity: 4
- COMM 499 Výzkum komunikačních studií, kredity: 4
- COMM 500 Témata v komunikaci, kredity: 2—4
- Cvičení COMM 501, Kredity: 1
- Individuální vyšetřování COMM 502, kredity: 1—4
- Studie COMM 503 Honors, kredity: 4
- COMM 504 Stáž, kredity: 1—8
Výsledek programu
Cíle učení
- Studenti budou schopni identifikovat, vysvětlit a aplikovat teorii.
- Studenti prokáží komunikační dovednosti (ústní, vizuální, písemné a výzkumné).
- Studenti rozpoznají etické důsledky a budou je spojovat s různými kontexty.
- Studenti budou rozvíjet a procvičovat kritické myšlení.
English Language Requirements
Ověřte svou znalost angličtiny pomocí testu Duolingo English Test! DET je pohodlný, rychlý a cenově dostupný online test angličtiny akceptovaný více než 4 000 univerzitami (jako je tato) po celém světě.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Mezinárodní komunikace a podnikání (BA)
- Munich, Německo
Hons. Bakalář umění v komunikačních studiích
- Hamilton, Kanada
Bakalář umění v komunikaci a public relations
- Geneva, Švýcarsko