Úvod
Přehled
Tím, že se věnujete umění na Whittier College , ocitnete se uprostřed jednoho z nejdůležitějších uměleckých center na světě - Los Angeles.
Ať už se učí tradiční umělecké dovednosti, jako je malba a sochařství nebo studium kulturního dopadu vizuálních médií, studenti, kteří se věnují umění na Whittier College , získají vizuální gramotnost nezbytnou pro aktivní účastníky naší společné vizuální kultury.
Hlavní nabízí studentům čtyři unikátní způsoby studia umění:
Studio Art
Tato trať klade důraz na koncepty, materiály, metody a formy nejčastěji se vyskytující v tvorbě současného umění.
Dějiny umění a vizuální kultura
Tato trať studuje tvorbu, oběh a příjem obrazů napříč časem a kulturami.
Vyvážený kurikulum
Tato trať nabízí vyvážený pohled na studiové a umělecké dějiny a vizuální kulturu a je doporučena pro studenty, kteří mají zájem o kariéru ve vzdělávání K-12.
Digitální umění
Tato trať se zaměřuje na komerční využití vizuálního umění a principů designu při tvorbě kreativního obsahu pro různé mediální platformy.
Studio Art Track
Ateliér uměleckého studia zdůrazňuje koncepty, materiály a metody, které se nejčastěji vyskytují v tvorbě současného umění. Prostřednictvím série praktických studiových tříd mohou studenti mimo jiné zkoumat malbu, kresbu, digitální fotografii, sochařství a tisk. Díky časnému důrazu na zvládnutí médií a technik a pozdějšímu důrazu na koncepční vývoj trať připravuje studenty k sebevědomému zapojení do procesu tvorby umění. Kurzy v dějinách umění a teorie rozšiřují studijní kursy studia, aby poskytly studentům dobře pochopené, jak jejich práce souvisí jak s minulostí, tak se současností.
Úvodní třídy
Tato složka se skládá ze tří základních tříd: 2-dimenzionálního designu, 3-dimenzionálního designu, kresby a třídního průzkumu v dějinách umění - relevantních pro jakékoli aktivity v ateliéru.
Mezitřídy
V tomto segmentu hlavních studentů se více pokročilé řady obecně požadovaných tříd - malba, digitální umění, sochařství, současné umění (třída dějin umění), a seminář, který seznamuje studenty se současnými tématy a postupy při tvorbě umění.
Pokročilé třídy
Tyto pokročilé třídy jsou ty, ve kterých studenti dosahují zvýšeného zaměření a větší propracovanosti svých uměleckých děl. Třídy v této vrstvě zahrnují dvě pokročilé třídy v jediném stylu umění (malířství, kresba, sochařství nebo digitální umění) pokročilý seminář v umění a senior projektu.
Jedná se o vývojový program, jehož cílem je přivést studenty od raného stupně pokroku jako umělec k vysoce rozvinutému závěru. Důležitým rysem tohoto malého a intimního programu je, že je vhodný k tomu, aby reagoval na jednotlivé cíle a schopnosti. Ti, kteří potřebují hodně struktury a vedení, jej dostávají, a ambicióznější a nezávislejší jednotlivci mají v jejich úsilí nadšenou podporu.
Historie umění
Dějiny umění
Úvodní třídy
Úvodní lekce jsou definovány jako kurzy s širokým rozsahem, jako je umění 206 Western Art, 1400-present nebo Art 211 Expressive Arts of Africa (zkřížené s antropologií 321). Tyto kurzy nemusí být prováděny postupně. Studenti jsou povinni absolvovat tři kurzy z této čtyřčlenné kategorie, které zahrnují článek 206, článek 211, umění 205 Západní umění, prehistorický-1400 a článek 207, historický přehled ženských umělců na západě od roku 1550 do současnosti.
Mezitřídy
Mezitřídy jsou definovány jako kurzy s úzkým zaměřením na čas nebo prostor, jako je umění 367 Umění osmnáctého století nebo umění 381 umění Mexika. Čtení v průběžných kurzech dějin umění může být náročné a studenti, kteří tyto kurzy absolvují, budou mít písemné úkoly, v nichž budou požádáni, aby připojili primární zdroje k obrázkům, které studují ve třídě. Musí být provedeno pět kurzů na této úrovni. Typicky studenti berou umění 381 umění Mexika, umění 370 současného umění, umění 369 věku Dada a surrealismus, umění 368 věku impresionismu a umění 382 umění koloniální španělské Ameriky.
Pokročilý kurz
Ve svém juniorském nebo seniorském ročníku studenti absolvují kurz Art 392, pokročilý seminář z dějin umění. V tomto kurzu studenti vytvářejí originální dílo v dějinách umění. Za normálních okolností se veřejná prezentace studenta, která se koná na kolokviu v prosinci, vyvíjí z úkolů vytvořených pro tento kurz. Ateliér volitelný (jakýkoliv kurz v ateliéru), který studenti požadují na dráze dějin umění, může být kdykoliv pořízen. Studenti jej často splňují třítýdenním studijním programem.
Dějiny umění nejsou vývojovým programem. Je navržen tak, aby usnadňoval dvojí studium, které posiluje znalostní základnu studentů, kteří dělají dějiny umění. Dvojí majitelé zvláště užiteční v tomto ohledu zahrnují historii umění / historii, historii umění / aplikovanou filozofii a historii umění / francouzštinu. Studenti dějin umění často dokončují dvojí hlavní, stejně jako nezletilého ve francouzských kulturních studiích nebo studiích genderu a žen, kde jejich kurzy dějin umění počítají dvakrát, a to jak pro hlavní, tak pro nezletilé.
Digitální umění
Digitální umění
Balanced Curriculum Track
Tato trasa umožňuje rovnováhu mezi studiem ateliéru umění a umění a kurzem vizuální kultury. Je navržen tak, aby splňoval potřeby studentů s velkým zájmem v obou oblastech studia a zároveň poskytuje velkou část šířky, kterou učitelé požadují v oblasti umění. Studenti budou na úvodní, středně pokročilé a pokročilé úrovni vystaveni širokému spektru uměleckých technik a také absolvují řadu kurzů zaměřených na dějiny umění a vizuální kultury.
Umění
Sídlí v Wardman Art Center, katedra umění
Tyto prostory včetně digitální laboratoře, výkresu
Umělecké centrum, které bylo v té době jedním z tehdejších Wardmanských gymnázií a domovem atletického programu básníků, si stále zachovává původní basketbalové sítě, tribuny a výsledky před desítkami let - skutečně jedinečné, nostalgické a kreativní prostředí pro Whittierovu eklektickou uměleckou komunitu.
Digitální laboratoř
Digitální laboratoř, která je otevřena denně pro studenty zapsané do digitálních kurzů, je vybavena 15palcovými stanicemi iMac, plochými skly a skenerem s diapozitivy a filmy a barevnými tiskárnami Epson. Všechny pracovní stanice mají Adobe Photoshop CS5, Lightroom 2 a řadu dalších softwarových programů. Studenti zapsaní do digitálních fotokurzů mají po hodinovém přístupu do laboratoře.
Výkres
Toto studio má stojany, stoly a další vybavení pro použití ve vývoji kreseb a maleb. Stěna oken v ateliéru nabízí dostatek přístupu k přirozenému světlu, zatímco otevřený půdorys umožňuje majitelům vyniknout jednotlivým pracovním prostorům.
Grafické studio
Grafické studio nabízí tisk Takach a je připraveno pro netoxické tiskové procesy.
Studio sochařství
Sochařská zařízení jsou vybavena obchodem s plným dřevem, svářečským ateliérem, keramickým ateliérem, řadou vypalovacích pecí, glazurou a několika velkými otevřenými pracovišti.
Galerie Greenleaf
Galerie Greenleaf, umístěná v historickém Mendenhall na kampusu ve Whittieru, provozuje plnohodnotný výstavní kalendář, který obsahuje díla regionálních a národních současných umělců a nabízí umělecké přednášky a zahajovací recepce. To také hostí řadu studentských výstav.
Praktické učení v umění
Objev v umění
Studenti mají příležitost předvést umělecká díla, která vylévají svůj čas a rozvíjejí talent.
Zobrazte své umění
Socha zlověstných šálků napadajících rozzlobenou konvici. Temné stopy vedoucí do zdi galerie, s větvemi stromů z ní. Mírně zastřené portréty ženy vázání vlasy.
To jsou jen některé z mnoha úžasných uměleckých děl, které byly vystaveny v klidné galerii Whittier College Greenleaf Gallery - a každé z nich vytvořené studenty.
Na konci každého akademického roku se v galerii objeví práce studentů, kteří mají nárok na ocenění. Kancelář prezidenta v minulosti zakoupila více kusů pro instalaci jinde na akademické půdě.
Sparking konverzace s bezdomovci sochy
Mimo Deihl Hall, postava bezdomovců tlačila jeden nákupní silně naložený vozík před sebe, zatímco tahala za sekundu. Mimo lesklou vědu
Nejsou to skutečné - jsou to sochy - ale Jada Henry navrhl její instalaci, aby upozornila lidi na situaci bezdomovectví. Doufala, že sochy inspirují lidi k dobrovolnické pomoci bezdomovcům a dodají, že „začíná na akademické půdě. Začíná na ulici naproti vám. Začíná to každodenním životem a tím, co vidíte. “
Sochy byly účinné. Ve svém prostoru v Wardmanově uměleckém centru postavila svá těla z kovu a oblékla je do bund a kalhot, které nemohly prodat ani použité obchody. Transformace ze surovin na hrubé sochy je tak efektivní, že profesor umění David Sloan, který na projektu poradil Jadě, je na okamžik zaměnil za skutečnou dohodu.
Magistr své umění
Všude kolem výstavy umění v Galerii Greenleaf byly zrezivělé, poškrábané nebo přírodní předměty, které byly uklizeny, vloženy, vloženy nebo prolomeny moderními stavebními materiály. Jejich tvůrce, Davis Gerber, vytvořil krátký okamžik soudržnosti mezi starým a novým.
Hlavní umělec se těšil výzvám sochařské série, kterou vytvořil prostřednictvím Pátého ročníku. Jednoletý program je udělován opravdu vynikajícímu absolventovi studijního umění Whittier College který hodlá studovat titul Master of Fine Arts. S přístupem k Wardman tělocvičně, kolegové produkují formálně a koncepčně ucelený soubor práce pro jejich postgraduální školní aplikace.
„Napadlo to instinktivní a výpočetní proces, na který se spoléhám,“ řekl Gerber.