BA in Broadcasting
Susquehanna University
Klíčová informace
Umístění kampusu
Selinsgrove, Spojené státy americké
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
4 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
USD 54 440 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* tuition 2022-23
Úvod
Učte se, trénujte a prosperujte
Naučte se základy digitálních a nových médií a získejte skutečné zkušenosti jako hlasatel – před nebo za kamerou – v Susquehanna. S našimi interdisciplinárními nezletilými, jako jsou filmová studia, získáte holistický pohled na vizuální vyprávění, abyste lépe porozuměli důležitým tématům dnešního světa.
Naučte se principy psaní, etiku komunikace, teorie tradičních a digitálních médií a co to znamená být profesionálem v oblasti komunikace. Poté se spojte s ostatními, abyste se naučili principy vysílacích médií a profesionální komunikace. V Susquehanna využijete nejnovější zařízení pro produkci videa a zvuku k procvičování videografie, digitálního střihu, psaní pro nová média, komerční produkce a on-air postupů.
Akce!
Vyviňte se z nadějného vypravěče videopříběhů v všestranného profesionála ve vysílání. Nasbíráte zkušenosti v oboru – vysílání sportovních přenosů, vytváření reklam nebo natáčení rozhovorů – a přitom budete vytvářet svou vlastní uměleckou vizi. Existuje mnoho příležitostí, jak se zapojit, zejména LensFlare, skupina studentů, kteří vytvářejí propagační a instruktážní videa pro ostatní studenty nebo učitele a zaměstnance.
Mnoho studentů rozhlasového a televizního vysílání využívá stáží a možností studia v zahraničí, aby získali jedinečný světový pohled na vysílací média. Než opustíte Susquehannu, vybudujete si profesionální portfolio, které vás ve vaší kariérní oblasti posune o úroveň výše než konkurence.
Galerie
Osnovy
Požadavky na vysílací stopu
Když se zapíšete do Susquehanna, budete spárováni s poradcem a aplikačním nástrojem, který vás provede plánováním a plánováním kurzu. Následuje výňatek z kompletního katalogu kurzů. Zapsaní studenti se řídí požadavky katalogu předmětů pro akademický rok, ve kterém deklarují jednotlivé obory a/nebo vedlejší obory, konzultují se svým školitelem (školiteli) a nástrojem Academic Planning Tool.
Požadavky na bakaláře umění v oboru komunikace
Susquehanna nabízí pět titulů v oboru komunikace: reklama a vztahy s veřejností; Vysílání; Komunikační studia; Žurnalistika a digitální obsah; a sportovní média. Majori splňují požadavky univerzitního centrálního kurikula plus 48 až 50 semestrálních hodin kurzů ve vybraném studijním plánu. Patří mezi ně úvodní kurzy, praxe pro učení dovedností a požadavky na konkrétní důraz. Pro každý kurz, který lze aplikovat na hlavní nebo vedlejší obor, je vyžadována známka C- nebo lepší. Kurzy se mohou započítávat pouze do jednoho stupně nebo vedlejšího studia.
Oddělení také očekává, že se hlavní a vedlejší účastníci komunikace budou každý semestr účastnit souvisejících společných vzdělávacích aktivit. Možnosti zahrnují WQSU-FM rádio; studentské noviny The Quill; Studentská ročenka Lanthorn; studiová a vzdálená video produkce s Lens Flare; kapitola Paula Dannelleyho Public Relations Student Society of America (PRSSA); Asociace žen ve sportovních médiích (AWSM) a další aktivity řízené fakultou katedry.
Vysílací stopa
Studenti splňují požadavky univerzitního Central Curriculum, plně se účastní rádiového provozu WQSU a úspěšně absolvují následující kurzy:
24 Požadavky na oddělení
- 4 COMM-101 Základy digitálních médií
- 2 Metody COMM-102 sady Adobe Creative Suite
- 2 COMM-190 Úvod do komunikace/teorie médií
- 4 COMM-192 Vystoupení na veřejnosti
- 4 COMM-201 Etika a vedení
- 4 COMM-202 Analýza digitálních médií
- 4 COMM-481 Mediální zákon
26 Požadavky na vysílání
- 4 COMM-277 Audio produkce a mediální výkon
- 4 COMM-282 Základy digitální video produkce
- 4 COMM-382 Střední digitální multimediální produkce
- 4 COMM-384 Zápis a plánování pro média na obrazovce
- 2 COMM-386 Pohyblivá grafika a animace
- 4 COMM-482 Profesionální digitální multimediální produkce
- 1 Cvičení COMM-501
- 1 Cvičení COMM-501
Vyznamenání
Oddělení vyznamenání program podporuje a uznává vynikající výkon v komunikaci. Chcete-li absolvovat s vyznamenáním katedry, musí kandidáti udělat následující:
- Splňte hlavní požadavky pod vedením fakultního poradce katedry komunikace, který souhlasí, že bude na žádost studenta sloužit jako sponzor,
- Požádejte koordinátora vyznamenání s písemným návrhem na vyznamenání nejpozději druhý až poslední týden konce juniorského ročníku. Příspěvek musí být schválen jako kvalita vyznamenání fakultou katedry,
- Udržovat 3,70 kumulativní GPA v kurzech oddělení,
- Vypracujte přijatelnou písemnou nebo produkční práci založenou na jednom roce starší výzkumné/produkční práce (studie COMM-503 Honors Study) nad rámec požadovaných hodin hlavního semestru,
- Diplomovou práci odevzdejte alespoň dva týdny před promocí a
- Úspěšně absolvovat ústní obhajobu diplomové práce.
Práce s vyznamenáním nesplňující požadované standardy bude uplatněna jako vysokoškolský volitelný předmět. Oddělení vyznamenání mohou být přijímána samostatně nebo ve spojení s programem univerzitních vyznamenání.
Čestné společnosti
Studenti, kteří splňují požadované národní a místní normy, jsou způsobilí vstoupit do národní čestné společnosti Lamda Pi Eta (komunikace).
Komunikační nezletilí
Vybrané kurzy vyžadují stupeň C- nebo vyšší.
Omezení dvojího počítání
Kurzy se mohou započítávat pouze do jednoho nebo vedlejšího stupně komunikace.
Požadavky na Minor
Když se zapíšete do Susquehanna, budete spárováni s poradcem a aplikačním nástrojem, který vás provede plánováním a plánováním kurzu. Následuje výňatek z kompletního katalogu kurzů. Zapsaní studenti se řídí požadavky katalogu předmětů pro akademický rok, ve kterém deklarují jednotlivé obory a/nebo vedlejší obory, konzultují se svým školitelem (školiteli) a nástrojem Academic Planning Tool.
Od studentů se očekává, že se zapojí do aktivit katedry odpovídající jejich zájmům a úspěšně absolvují celkem 24 kreditních hodin: COMM-101 Essentials of Digital Media, COMM-102 Methods of Adobe Creative Suite, COMM-277 Audio Production and Media Performance, COMM- 282 Základy digitální video produkce, COMM-384 Psaní a plánování pro obrazovková média, COMM-481 Mediální právo a dva semestry COMM-501 Practicum.
Možnosti kurzu
- COMM 101 Essentials of Digital Media, kredity: 4
- COMM 102 Methods of Adobe Creative Suite, Kredity: 2
- COMM 131 Úvod do žurnalistiky, Kredity: 4
- COMM 141 Sports Reporting, kredity: 2
- COMM 142 Sportovní statistika, kredity: 2
- COMM 190 Úvod do komunikace/teorie médií, kredity: 2
- COMM 191 Interpersonální komunikace, Kredity: 4
- COMM 192 Public Speaking, Kredity: 4
- COMM 194 Interkulturní komunikace, kredity: 4
- COMM 201 Etika a vedení, kredity: 4
- COMM 202 Digital Media Analytics, Kredity: 4
- COMM 211 Úvod do reklamy a vztahů s veřejností, kredity: 4
- COMM 215 Professional Prodej, Kredity: 4
- COMM 231 News Content and Creation, Credits: 4
- COMM 241 Sports Media Relations & Promotion, Credits: 2
- COMM 242 Sports Announcing, kredity: 2
- COMM 277 Audio Production & Media Performance, Kredity: 4
- COMM 282 Fundamentals of Digital Video Production, Credits: 4
- COMM 291 Metody kvalitativního výzkumu, kredity: 4
- COMM 311 Research Methods in Advertising, Credits: 4
- COMM 314 Public Relations psaní a kampaně, kredity: 4
- COMM 315 Advanced Professional Prodej, Kredity: 4
- COMM 317 Reklamní kreativní strategie, kredity: 4
- COMM 321 krizové řízení, kredity: 4
- COMM 322 Strategic Event Management, Kredity: 4
- Editace COMM 331, kredity: 4
- COMM 379 Kritické přístupy ke hraní, Kredity: 4
- COMM 382 Intermediate Digital Multimedia Product, Credits: 4
- COMM 384 Psaní a plánování pro obrazovku, kredity: 4
- COMM 386 Motion Graphics and Animation, Credits: 2
- COMM 391 Team Communication, Kredity: 4
- COMM 411 Public Relations Management, kredity: 4
- Reklamní kampaně COMM 418, kredity: 4
- COMM 435 Psaní funkcí, Kredity: 4
- COMM 481 Mediální právo, Kredity: 4
- COMM 482 Prof Digitální multimediální produkce, Kredity: 4
- COMM 499 Communication Studies Research, kredity: 4
- COMM 500 Témata v komunikaci, kredity: 2–4
- Cvičení COMM 501, kredity: 1
- COMM 502 Individuální vyšetřování, Kredity: 1–4
- COMM 503 Honors Study, kredity: 4
- COMM 504 Internship, kredity: 1–8
Výsledek programu
Cíle učení
- Studenti budou schopni identifikovat, vysvětlit a aplikovat teorii.
- Studenti prokáží komunikační dovednosti (ústní, vizuální, písemné a výzkumné).
- Studenti rozpoznají etické důsledky a budou je spojovat s různými kontexty.
- Studenti budou rozvíjet a procvičovat kritické myšlení.
Kariérní možnosti
S vaším vzděláním Susquehanna budete připraveni přijmout pracovní místa na nejvyšší úrovni v médiích a korporacích. Naši absolventi komunikace přistáli s:
- ABC 27 WHTM
- Citigroup
- Comcast
- Fox 29 WTXF-TV
- Hollywood Media Corporation
- MediaPower
- Národní geografická společnost
- QVC
- Rockstar San Diego
- Sapient Nitro
- Six Flags America
- Swarovski
- Tiffany Co&.
English Language Requirements
Ověřte svou znalost angličtiny pomocí testu Duolingo English Test! DET je pohodlný, rychlý a cenově dostupný online test angličtiny akceptovaný více než 4 000 univerzitami (jako je tato) po celém světě.