close

Filtry

Zobrazit výsledky

Hledejte zde bakalářské studium na špičkových školách a univerzitách!

Vydělávat Bachelor of Business Administration (BBA) zahrnuje zapsat do prezenční formě studia obchodu nebo podnikání. Většina univerzit vyžaduje čtyři roky řádné tříd čas, aby nárok na Bachelor of Business Administration. Předměty v komunikaci umožňují studentům zdokonalovat několik dovedností, které jsou neocenitelné v moderní pracoviště. Toto soustředění umož… Čtěte více

Vydělávat Bachelor of Business Administration (BBA) zahrnuje zapsat do prezenční formě studia obchodu nebo podnikání. Většina univerzit vyžaduje čtyři roky řádné tříd čas, aby nárok na Bachelor of Business Administration.

Předměty v komunikaci umožňují studentům zdokonalovat několik dovedností, které jsou neocenitelné v moderní pracoviště. Toto soustředění umožňuje, aby student vybrat z řady možností kariéry po absolvování programu z mnoha různých odvětvích.

Distanční vzdělávání nebo distanční vzdělávání je způsob, jak dosáhnout vzdělání a poučení, často na individuální bázi, pro studenty, kteří nejsou fyzicky přítomni na akademické půdě.

Kypr má dotované a studenti příjemný vyšší vzdělání. Má tři veřejné a čtyři soukromé vysoké školy. Vláda univerzity jsou Kyperská univerzita, Otevřená univerzita Kypru Kypr University of Technology. Země má mezinárodní společenství proto jazyková bariéra nemusí být výzvou pro studenty.

Najděte nejlepší akreditované vysoké školy, obchodní školy, univerzity s bakalářským studiem v Evropě, USA, Asii, Austrálii, Velké Británii, a mnoha jiných zemí zde! Ušetřete čas!

Méně
Související studijní obory
arrow_drop_up arrow_drop_down
Další možnosti v rámci tohoto oboru: 
MA
format_list_bulleted Filtry
European University Cyprus
Nicosia , Kypr

BBA Marketingové komunikace a sociální média v sobě spojuje teorii a praxi marketingu s pochopením role komunikace při prosazování obchodních zájmů v nové mediální prostředí. ... +

BBA Marketingové komunikace a sociální média v sobě spojuje teorii a praxi marketingu s pochopením role komunikace při prosazování obchodních zájmů v nové mediální prostředí. Studenti získají základy v zásadách chování spotřebitelů, jak se tvoří trhy produktů a služeb a změny, a organizačních reakcí na potřeby a preference zákazníků. Program si klade za cíl rozvíjet bohatý mix schopností požadovaných efektivních marketingových manažerů, včetně analytických a správy dat dovedností a pokročilých komunikačních dovedností digitální marketingové strategie a řízení sociálních médií a online komunit. -
BBA
Denní studium
Kombinované studium
4 roky
Angličtina
Kampus
Online forma
 

TIP! Pokud jste zástupce školy a chcete své programy přidat do naší nabídky, kontaktujte nás zde

Související studijní obory