close

Filtry

Zobrazit výsledky

Aby si vydělal Bachelor of Business Administration (BBA), je třeba typicky zapsat v prezenční formě studia na čtyři roky a soustředit se na konkrétní oblasti podnikání nebo obchodu. Obecné kurzy vztahující se k Small Business Act jako základ BBA studijních programů. Studenti sledují vzdělání v oblasti marketingové komunikace se dozvědět o spotřebitelů a jak efektivně n… Čtěte více

Aby si vydělal Bachelor of Business Administration (BBA), je třeba typicky zapsat v prezenční formě studia na čtyři roky a soustředit se na konkrétní oblasti podnikání nebo obchodu. Obecné kurzy vztahující se k Small Business Act jako základ BBA studijních programů.

Studenti sledují vzdělání v oblasti marketingové komunikace se dozvědět o spotřebitelů a jak efektivně na trhu k nim. Většina programů bude zahrnovat provádění komunikaci napříč různými vozidly, jako jsou mobilní, digitální, tisk, média a sociální marketing.

Zatímco kurzy distančního vzdělávání mají data splatnosti, které musí být splněny, je báječný dohoda o shodě o tom, kdy můžete provádět úkoly při studiu na dálku. S on-line, mohl opustíte diskusní skupinu podle potřeby vrátit se do práce a pak se připojit po práci v případě potřeby. Kurzy distančního vzdělávání může být v libovolném místě, máte přístup k Internetu. Můžete dokonce absolvovat kurzy z internetového salonku v každém hotelu na celém světě, pokud budete potřebovat dovolenou.

Existuje více než čtyři tisíce vysokoškolské organizace v Evropě, od předních výzkumných institucí do malých, učení zaměřených vysokých škol. Evropa sama o sobě není tolik liší od ostatních kontinentů, sahající od polárního kruhu až po pobřeží Afriky.

Méně
Další možnosti v rámci tohoto oboru: 
format_list_bulleted Filtry
European University Cyprus
Nicosia , Kypr

BBA Marketingové komunikace a sociální média v sobě spojuje teorii a praxi marketingu s pochopením role komunikace při prosazování obchodních zájmů v nové mediální prostředí. ... +

BBA Marketingové komunikace a sociální média v sobě spojuje teorii a praxi marketingu s pochopením role komunikace při prosazování obchodních zájmů v nové mediální prostředí. Studenti získají základy v zásadách chování spotřebitelů, jak se tvoří trhy produktů a služeb a změny, a organizačních reakcí na potřeby a preference zákazníků. Program si klade za cíl rozvíjet bohatý mix schopností požadovaných efektivních marketingových manažerů, včetně analytických a správy dat dovedností a pokročilých komunikačních dovedností digitální marketingové strategie a řízení sociálních médií a online komunit. -
BBA
Denní studium
Kombinované studium
4 roky
Angličtina
Kampus
Online forma
 

TIP! Pokud jste zástupce školy a chcete své programy přidat do naší nabídky, kontaktujte nás zde