close

Filtry

Zobrazit výsledky

Hledejte zde bakalářské studium na špičkových školách a univerzitách!

Vydělávat Bachelor of Business Administration (BBA) zahrnuje zapsat do prezenční formě studia obchodu nebo podnikání. Většina univerzit vyžaduje čtyři roky řádné tříd čas, aby nárok na Bachelor of Business Administration. Akademický studium sociálních médií je stále více spoléhat na společnosti, které chtějí lépe spojit a komunikovat se spotřebiteli. Zastřešují… Čtěte více

Vydělávat Bachelor of Business Administration (BBA) zahrnuje zapsat do prezenční formě studia obchodu nebo podnikání. Většina univerzit vyžaduje čtyři roky řádné tříd čas, aby nárok na Bachelor of Business Administration.

Akademický studium sociálních médií je stále více spoléhat na společnosti, které chtějí lépe spojit a komunikovat se spotřebiteli. Zastřešující termín se odkazuje na rostoucí počet on-line platforem používaných společnostmi, které chtějí sdílet informace a jinak komunikovat s fanoušky a následovníky.

I když moje navštěvovat kurzy distančního vzdělávání on-line, některé univerzity držet zahájení na několika místech. Dalo by se dokonce přestat užívat třídy pro mnoho týdnů v průběhu roku bez vyřazení a bez házení své studentské půjčky na splacení. To je silný argument mnoho lidí se přihlíží při zapsal do distančního vzdělávání tříd.

Najděte nejlepší akreditované vysoké školy, obchodní školy, univerzity s bakalářským studiem v Evropě, USA, Asii, Austrálii, Velké Británii, a mnoha jiných zemí zde! Ušetřete čas!

Méně
Další možnosti v rámci tohoto oboru: 
format_list_bulleted Filtry
European University Cyprus
Nicosia , Kypr

BBA Marketingové komunikace a sociální média v sobě spojuje teorii a praxi marketingu s pochopením role komunikace při prosazování obchodních zájmů v nové mediální prostředí. ... +

BBA Marketingové komunikace a sociální média v sobě spojuje teorii a praxi marketingu s pochopením role komunikace při prosazování obchodních zájmů v nové mediální prostředí. Studenti získají základy v zásadách chování spotřebitelů, jak se tvoří trhy produktů a služeb a změny, a organizačních reakcí na potřeby a preference zákazníků. Program si klade za cíl rozvíjet bohatý mix schopností požadovaných efektivních marketingových manažerů, včetně analytických a správy dat dovedností a pokročilých komunikačních dovedností digitální marketingové strategie a řízení sociálních médií a online komunit. -
BBA
Denní studium
Kombinované studium
4 roky
Angličtina
Kampus
Online forma
 

TIP! Pokud jste zástupce školy a chcete své programy přidat do naší nabídky, kontaktujte nás zde