close

Filtry

Zobrazit výsledky

BBA, nebo Bachelor of Business Administration, je akademický označení propůjčený na studenty, kteří úspěšně dokončí asi čtyři roky na plný úvazek ročníkové práce v podniku a program commerce účely. BBAs je známo, že zvýšení možností.Přesně tak se soustředil na řešení rostoucí všudypřítomnost sociálních médií v celé naší globální komunity, je to mo… Čtěte více

BBA, nebo Bachelor of Business Administration, je akademický označení propůjčený na studenty, kteří úspěšně dokončí asi čtyři roky na plný úvazek ročníkové práce v podniku a program commerce účely. BBAs je známo, že zvýšení možností.

Přesně tak se soustředil na řešení rostoucí všudypřítomnost sociálních médií v celé naší globální komunity, je to moderní titul, který se soustředí na dopad sociálních médií a smysl, jak to lze využít mít vliv na budoucnost zpravodajství, marketing, žurnalistika , politika, zábava, veřejné připojení a další.

Zatímco kurzy distančního vzdělávání mají data splatnosti, které musí být splněny, je báječný dohoda o shodě o tom, kdy můžete provádět úkoly při studiu na dálku. S on-line, mohl opustíte diskusní skupinu podle potřeby vrátit se do práce a pak se připojit po práci v případě potřeby. Kurzy distančního vzdělávání může být v libovolném místě, máte přístup k Internetu. Můžete dokonce absolvovat kurzy z internetového salonku v každém hotelu na celém světě, pokud budete potřebovat dovolenou.

Existuje více než čtyři tisíce vysokoškolské organizace v Evropě, od předních výzkumných institucí do malých, učení zaměřených vysokých škol. Evropa sama o sobě není tolik liší od ostatních kontinentů, sahající od polárního kruhu až po pobřeží Afriky.

Méně
Další možnosti v rámci tohoto oboru: 
format_list_bulleted Filtry
European University Cyprus
Nicosia , Kypr

BBA Marketingové komunikace a sociální média v sobě spojuje teorii a praxi marketingu s pochopením role komunikace při prosazování obchodních zájmů v nové mediální prostředí. ... +

BBA Marketingové komunikace a sociální média v sobě spojuje teorii a praxi marketingu s pochopením role komunikace při prosazování obchodních zájmů v nové mediální prostředí. Studenti získají základy v zásadách chování spotřebitelů, jak se tvoří trhy produktů a služeb a změny, a organizačních reakcí na potřeby a preference zákazníků. Program si klade za cíl rozvíjet bohatý mix schopností požadovaných efektivních marketingových manažerů, včetně analytických a správy dat dovedností a pokročilých komunikačních dovedností digitální marketingové strategie a řízení sociálních médií a online komunit. -
BBA
Denní studium
Kombinované studium
4 roky
Angličtina
Kampus
Online forma
 

TIP! Pokud jste zástupce školy a chcete své programy přidat do naší nabídky, kontaktujte nás zde