marketing

BBA, nebo Bachelor of Business Administration, je akademický označení propůjčený na studenty, kteří úspěšně dokončí asi čtyři roky na plný úvazek ročníkové práce v podniku a program commerce účely. BBAs je známo, že zvýšení možností.

Kurzy v oblasti marketingu a komunikace vyškolí up-to-date v nejnovějších marketingových kanálů, jako jsou digitální média. Existuje celá řada programů, které poskytují kurzy ve formátech od tradičního učebně k online distančního vzdělávání.

 

Afrika je kontinent z 53 nezávislých zemí a bohatou směs původních národů, kultur, ekonomik a historie. Afrika je druhý největší kontinent na světě.

Čtěte více

BBA Budování Značky A řízení Stupeň

Vega School of Brand Leadership
Campus forma Denní studium 3 let February 2019 Jihoafrická republika Johannesburg Durban Cape Town Pretoria + 3 více

BBA v budování značky a management vyvíjí vhled a dovednosti studentů v zahájení, budování a řízení značek a firem. Tato kvalifikace kombinuje strategii a kreativitu v oblasti obchodu s finančním řízením, ekonomie, kritické myšlení, inovace a podnikání. Program představuje vyváženou kombinaci mezi humanitních a světem obchodu na postgraduální studenty se zájmem o nových obchodních a komunikačních podniků. [+]

BBA Budování značky a management Studijní

BBA v budování značky a management vyvíjí vhled a dovednosti studentů v zahájení, budování a řízení značek a firem. Tato kvalifikace kombinuje strategii a kreativitu v oblasti obchodu s finančním řízením, ekonomie, kritické myšlení, inovace a podnikání. Program představuje vyváženou kombinaci mezi humanitních a světem obchodu na postgraduální studenty se zájmem o nových obchodních a komunikačních podniků. Jako součást zkušenostní složky kvalifikaci, studenti pracují v multidisciplinární týmy zapojení do reálných problémů, značek a podniknout stáž v posledním roce.

Moduly

rok 1

Brand a Marketing 1 Kritické myšlení a mediálních studií 1 Business Communication and Digital Media 1 Creative Development 1 Ekonomika A + B Statistiky pro budování značky 1A Účtování o budování značky 1B Principy inovace 1 ... [-]

Bakalář Business Administration (BBA) V Marketingovém řízení

IMM Graduate School of Marketing
Campus forma Denní studium Kombinované 3 - 4 let February 2019 Jihoafrická republika Johannesburg + 1 více

BBA v Marketing Management zahrnuje povinné moduly a volitelných modulů [+]

BBA v Marketing Management zahrnuje povinné moduly a volitelných modulů. Tento stupeň se skládá z 20 modulů a je strukturován takto:

Rok 1 MAR101 - Marketing 1 (20 kreditů) BC101 - Business Communication 1 (20 kreditů) BL101 - Obchodní právo 1 (20 kreditů) BM101 - Business Management 1 (20 kreditů) BS101 - Business statistika 1 (20 kreditů) ECO101 - Ekonomika 1 (20 kreditů) FM101 - Vedení 1 Finanční (20 kreditů) 2. ročník MAR202 - Marketing 2 (20 kreditů) BM202 - Podnikový management 2 (20 kreditů) ECO201 - Ekonomika 2 (20 kreditů) FM202 - Finanční řízení 2 (20 kreditů) MC201 - Marketing Communications 2 (20 kreditů) Volitelné (20 kreditů) 3. ročník MAR303 - Marketing 3 (20 kreditů) BM303 - Business Management 3 (20 kreditů) FM303 - Finanční řízení 3 (20 kreditů) IAM301 - Mezinárodní a Afrika marketing 3 (20 kreditů) MRT301 - Marketing Research: Teorie 3 (20 kreditů) MRP302 - Marketingový výzkum: Project 3 (20 kreditů) Volitelné (20 kreditů) Volitelných modulů ... [-]