Přečtěte si oficiální popis

BCOM v Marketing Management

S BCOM v Marketing Management můžete mít kariéru v reklamě, Brand Management, Customer Relationship Management, Marketing Manager, marketingový výzkum, zákaznický servis, poradenství v oblasti marketingu, mediálního plánování, Sales Manager.

Požadavky na přijetí

  • Minimální APS: 26
  • Anglicky: 4 (50% +)
  • Matematiky: 4 (50% +)
  • Matematická gramotnost: Nepřijali

Plnění minimálních požadavků na Fakultě pro konkrétní program nezaručuje vstup do tohoto programu jako specifická výběrová kritéria mohou být použita, a vzhledem k omezenému místu.

BCOM Hons v Marketing Management

Student by měl rozvíjet aplikované kompetence v masteringu, analýzu, interpretaci a aplikaci principů marketingového řízení v rámci přípravy na kariéru v oblasti značení, stejně jako poskytnout základ pro další vzdělávání. Student musí být schopen uvažovat o manažerských rozhodnutí a aplikací s cílem posoudit účinek této smlouvy ve celostního rámci řízení v praxi. Kvalifikace umožňuje studentům vstoupit do oblasti marketingu ve středních manažerských pozic, jako brand manažerů, výzkumníků trhu, klientské i účet manažery, manažery vztahů, výzkumných pracovníků, jakož i marketingových poradců.

Požadavky na přijetí

Přístup bude poskytována pro studenty v držení BCOM kvalifikace na úroveň VRK 7 generující 360 kreditů s Marketing Management a Business Management as velkými společnostmi. Student musí získat minimálně 60% v jeho / její majorů na úroveň VRK 7. Studenti, kteří mají BCOM kvalifikaci, ale kteří nemají 32 kreditů Marketing Management na úroveň VRK 7, musí nejprve dokončit úroveň 7 vysokoškolské moduly Marketing Management a předat ji s výslednou známkou alespoň 65%.

Student, který získal BA (Marketing Communication) Titul s marketingového řízení a marketingové komunikace jako major je nutné provést následující moduly před tím, než mohou být přijaty v rámci programu ctí: Ekonomika 1A, 1B, účetnictví A, B, analytické techniky A, B , Business management 2A, 2B a Business management 3A, 3B.

Doba trvání programu

Na plný úvazek: 1 rok (studenti zapisují po dobu alespoň čtyř teoretických modulů za semestr ročně) / Part-time: 2 roky (Part-time studenti zapisují po dobu dvou teoretických modulů za semestr)

Kontaktní údaje

Název: Ms I Lubbe / Tel: 27 (0) 11 559 2911 / E-mail: isoldel@uj.ac.za

Program se vyučuje na:
Angličtina

Zobraz 135 více kurzů z University of Johannesburg »

This course is Campus based
Start Date
Ún. 2020
Duration
1 - 3 let
Kombinované
Denní studium
Deadline
Podle místa
Podle data
Start Date
Ún. 2020
End Date
Termín odevzdání přihlášek

Ún. 2020

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date