BCom Hons ve finančním plánování

Všeobecné informace

Popis programu

Účelem kvalifikace je rozvoj aplikované kompetence a prohloubení odborných znalostí studentů v oblasti analýzy, interpretace a aplikace principů finančního plánování a výzkumné kapacity v ekonomickém prostředí na pokročilé úrovni. Žáci jsou také připraveni na kariéru v praxi finančního plánování a dalšího učení v postgraduálním studiu založeném na výzkumu v této oblasti rozvíjením dovedností v oblasti výzkumu a podávání zpráv. Studenti by měli být schopni přemýšlet o svých rozhodnutích a žádostech o posouzení jejich dopadu v holistickém kontextu finančního plánování jako praxe na pokročilé úrovni.

Požadavky na přijetí: Potenciální student musí být držitelem BCom a měl by mít odpovídající znalosti o finančním plánování (hodnoceno na úrovni NQF 7 / Starý NQF na úrovni 6) nebo příslušném pokročilém diplomu. Katedra může vyžadovat absolvování překlenovacího programu, pokud studenti nedodržují pravidla přístupu týkající se znalostí konkrétních předmětů ve finančním plánování. Požadavky na konečné přijetí budou čas od času stanoveny katedrou.

Datum registrace a zahájení

Registrace začíná v lednu a přednášky v únoru pro programy bakalářského i postgraduálního studia.

Všechny výzkumné programy pro magisterské a doktorské studium se mohou registrovat po celý rok.

Datum ukončení: Akademie začíná v lednu a končí v prosinci. Termín programu je určen dobou trvání programu.

Kontaktní údaje: paní Roxanne Andrewová / 011 559 4926 / randrew@uj.ac.za

Poslední aktualizace Bře 2020

Informace o škole

Vibrant, multicultural and dynamic, the University of Johannesburg (UJ) shares the pace and energy of cosmopolitan Johannesburg, the city whose name it carries. Proudly South African, the university i ... Čtěte více

Vibrant, multicultural and dynamic, the University of Johannesburg (UJ) shares the pace and energy of cosmopolitan Johannesburg, the city whose name it carries. Proudly South African, the university is alive down to its African roots, and well-prepared for its role in actualising the potential that higher education holds for the continent’s development. Méně