BS in Marketing
Susquehanna University
Klíčová informace
Umístění kampusu
Selinsgrove, Spojené státy americké
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
4 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
USD 54 440 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* tuition 2022-23
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Absolventi vedou trh
Jako obchodník budete mít možnost měřit a číst puls trhu – můžete tak pomoci poskytovat to, co zákazníci chtějí, a zároveň plnit cíle vaší organizace.
Susquehanniny kurzy, zkušenosti a fakultní mentoring vás připraví na úspěch.
Garantujeme mezinárodní stáže všem studentům obchodu. Máme studenty, kteří stážují v dynamických městech, jako je Londýn, Barcelona, Tokio, Hamburk a mnoho dalších. Máme také partnerství pro stáže ve špičkových organizacích v USA, kde vám zkušenosti mohou poskytnout výhodu před dokončením studia.
V našem programu se naučíte rozumět svým spotřebitelům a hodnotit konkurenty, rozhodovat se o vývoji produktů a určovat distribuční strategie. Budete mít solidní základy marketingových základů, včetně průzkumu trhu, segmentace trhu, chování spotřebitelů, digitálního marketingu, cenových strategií a marketingové komunikace.
Vzhledem k tomu, že marketing je nedílnou součástí každého úspěšného obchodního plánu, budete mít dovednosti a znalosti potřebné pro práci v jakémkoli odvětví a v různých funkcích, jako je prodej, propagace, vztahy s veřejností, reklama a řízení značky. Naši absolventi marketingu pokračovali v zaměstnání ve společnostech Yelp, PetSmart, American Express a Vanguard.
Vzhledem k tomu, že naše odvážné osnovy jsou zakořeněny ve svobodných uměních, získáte také základní dovednosti, které zaměstnavatelé hledají, např.
- Psaní
- Týmová práce
- Předání prezentace
- Kritické myšlení
- Mezilidské vztahy
- Vedení lidí
Naši interdisciplinární nezletilí, jako je vedení a mezinárodní studia, vám pomohou lépe porozumět důležitým tématům dnešního světa. Maloobchod, výroba, právo, politika, finance, zdravotnictví, vysokoškolské vzdělání a umění – budete připraveni na kariéru.
Akreditovaný titul světové úrovně otevírá dveře
Naše Sigmund Weis School of Business je akreditována AACSB International. Méně než 5 % z více než 15 000 obchodních programů po celém světě získalo akreditaci AACSB, díky čemuž je náš program součástí elitní skupiny. Pro vás to znamená, že špičkové společnosti poznají vysokou kvalitu vašeho titulu a často nabízejí vyšší a konkurenceschopnější platy.
Výkonná kombinace našeho programu akreditovaného AACSB a globálních zkušeností vás připraví na úspěšnou kariéru.
Devadesát osm procent absolventů Susquehanny má práci do šesti měsíců od ukončení studia.
Galerie
Osnovy
Požadavky na hlavní
Když se zaregistrujete na Susquehanna, budete spárováni s poradcem a aplikačním nástrojem, který vás provede plánováním a plánováním kurzů. Následuje výňatek z kompletního katalogu kurzů. Zapsaní studenti dodržují požadavky katalogu kurzů pro akademický rok, ve kterém deklarují každý hlavní a/nebo vedlejší, konzultují se svými poradci a nástrojem akademického plánování.
Požadavky na velké společnosti nabízené oddělením managementu a marketingu
Studenti absolvují kurzy obchodní nadace a obor v mezinárodním obchodu, luxusním značkovým marketingem a managementem, managementem nebo marketingem. Žádná známka pod C- bude přijata ke splnění hlavních požadavků nebo v jakémkoli základním kurzu.
Omezení dvojímu počítání
Žádný student nesmí mít více než jeden obor na Sigmundově Weis School of Business. Studenti, kteří chtějí studovat další předmět učebních osnov Weis School, by se měli poradit se svým poradcem o vyhlášení akademické nezletilé.
Kurzy obchodní nadace
Rok 1
- 4 nebo 2 MGMT-195 Globální obchodní perspektivy nebo MGMT-138 Základy podnikání
- 4 ECON-201 Principy makroekonomie
- 4 ECON-202 Základy mikroekonomie
- 4 MGMT-202 Obchodní statistika
- nebo MATH-108 Úvod do statistiky
- nebo MATH-180 Statistické metody
- nebo PSYC-123 Statistika pro behaviorální vědy
2. ročník
- 4 INFS-174 Sběr a modelování dat
- 4 ACCT-200 Finanční účetnictví
- 4 ACCT-210 Právní prostředí
- 2 INFS-233 Rozhodování založené na datech
- 4 MGMT-240 Zásady řízení
- 4 MKTG-280 Marketing
- 2 MGMT-105 Úvod do profesního rozvoje
Rok 3
- 4 ACCT-330 Manažerské účetnictví
- 4 FINC-340 Finanční řízení podniku
Rok 4
- 4 INFS-472 Insight a vizualizace dat
- 4 Obchodní politika a strategie MGMT-400
- 4 MGMT-404 Globální obchodní etika
Žádná známka pod C- nebude přijata k promoci základních kurzů; po získání známky pod C- v základním kurzu, student musí kurz opakovat v příštím semestru, ve kterém je nabízen. Popisy kurzů uvedené dále v katalogu identifikují předpoklady a ty naznačují určitý stupeň řádu při dokončování základů. Kromě nadace se studenti prvního semestru zapisují do globálních obchodních perspektiv MGMT-195 (čtyři semestrální hodiny), který poskytuje úvod do liberálních studií a vysokoškolského života, stejně jako přehled obchodních funkčních oblastí, kariérních příležitostí a učebních osnov školy Sigmund Weis. Tento kurz splňuje požadavek semináře prvního ročníku centrálního kurikula.
Marketing Major
Marketing zahrnuje správu rozhraní mezi organizací a jejími zákazníky určováním jejich potřeb a chování a poskytováním hodnoty uspokojující potřeby při plnění cílů organizace. Marketing má zásadní roli prakticky ve všech obchodních rozhodnutích a při řízení úsilí organizací řízených zákazníky. Marketing je nezbytný nejen pro maloobchodníky, velkoobchodníky a výrobce, ale také pro právníky, účetní, muzea, nemocnice, vysoké školy, divadelní umění, a politické akční skupiny.
Marketingový obor vyžaduje dokončení obchodní nadace a 24 semestrálních hodin následovně:
- 2 MKTG-317 Mezinárodní marketing
- 4 Digitální marketing MKTG-320
- 2 MKTG-321 Marketing sociálních médií
- 4 MKTG-381 Marketingový výzkum
- 4 MKTG-382 Chování spotřebitele
- 4 MKTG-488 Marketingová analýza
- 4 Vyberte si z následujících možností (minimálně 4 semestrální hodiny):
- 4 LBMM-216 Úvod do marketingu a managementu luxusních značek
- 4 LBMM-316 Pokročilá luxusní značka
- 4 LBMM-385 Maloobchodní vizuální merchandising &
- 4 Comm-418 Reklamní kampaně
- 4 MGMT-416 Duševní vlastnictví a podnikání
- 2-4 MKTG-486 Témata v marketingu
- 4 PSYC-230 Sociální psychologie
Požadavky na nezletilé
Když se zaregistrujete na Susquehanna, budete spárováni s poradcem a aplikačním nástrojem, který vás provede plánováním a plánováním kurzů. Následuje výňatek z kompletního katalogu kurzů. Zapsaní studenti dodržují požadavky katalogu kurzů pro akademický rok, ve kterém deklarují každý hlavní a/nebo vedlejší, konzultují se svými poradci a nástrojem akademického plánování.
Menší v marketingu
Vedlejší v marketingu vyžaduje 20 semestrálních hodin. K dokončení nezletilého studia musí mít studenti GPA nejméně 2,00 v vedlejším kurzu a žádnou známku pod C- v kurzech vybraných z následujících:
- 4 MKTG-280 Marketing
- 16 Vyberte si z následujících možností:
- 4 LBMM-216 Úvod do marketingu a managementu luxusních značek
- 4 Digitální marketing MKTG-320
- 4 LBMM-316 Pokročilá luxusní značka
- 4 MKTG-381 Marketingový výzkum
- 4 MKTG-317 Mezinárodní marketing
- 4 MKTG-382 Chování spotřebitele
- 4 LBMM-385 Maloobchodní vizuální merchandising &
- 4 Comm-418 Reklamní kampaně
- 2-4 MKTG-486 Témata v marketingu
- 4 MKTG-488 Marketingová analýza
Omezení dvojímu počítání pro interdisciplinární nezletilé
Pouze 4 semestrální hodiny této vedlejší osoby mohou být dvakrát započítány do studentova oboru.
Poznámka: nezletilý není k dispozici studentům specializujících se na marketing a management luxusních značek.
Možnosti kurzu
Kurzy marketingu a managementu luxusních značek
- LBMM 216 Luxury Brand Marketing & Management, Kredity: 4
- LBMM 316 Advanced Luxury Branding, Kredity: 4
- LBMM 385 Maloobchodní a vizuální merchandising, kredity: 4
Manažerské kurzy
- MGMT 102 Globální obchodní perspektivy, kredity: 4
- MGMT 105 Úvod do profesního rozvoje, Kredity: 2
- MGMT 138 Základy podnikání, Kredity: 2
- MGMT 195 Globální obchodní perspektivy, kredity: 4
- MGMT 202 Obchodní statistika, Kredity: 4
- MGMT 230 Zkoumání podnikatelských příležitostí, kredity: 4
- MGMT 240 Zásady řízení, Kredity: 4
- MGMT 290 Neziskové řízení, Kredity: 4
- MGMT 315 Globální logistika dodavatelského řetězce, kredity: 2
- MGMT 333 Nové podniky: Start-Up to Exit, Kredity: 4
- MGMT 350 Mezinárodní obchod, kredity: 4
- MGMT 351 Seminář z evropských obchodních operací, kredity: 2
- MGMT 360 Management & organizační chování, kredity: 4
- MGMT 361 Řízení lidských zdrojů, Kredity: 4
- MGMT 362 Pracovní právo, Kredity: 2
- MGMT 373 Řízení udržitelnosti, Kredity: 4
- MGMT 379 Vztahy mezi podnikem a vládou, kredity: 2
- MGMT 390 Řízení provozu, Kredity: 4
- MGMT 400 Obchodní politika a strategie, kredity: 4
- MGMT 404 Globální obchodní etika, kredity: 4
- MGMT 410 Mezinárodní management, Kredity: 2
- MGMT 416 Podnikání v oblasti duševního vlastnictví, & úvěry: 4
- MGMT 434 Podnikatelská zkušenost, Kredity: 4
- MGMT 437 Udržitelné podnikání, Kredity: 4
- MGMT 438 Řízení prodeje, Kredity: 4
- Návrh struktury kompenzace MGMT 464, kredity: 2
- MGMT 465 Řízení výkonu, Kredity: 2
- MGMT 466 Jednání, Kredity: 2
- MGMT 467 Témata v managementu, kredity: 2—4
- MGMT 468 Ženy v organizacích, Kredity: 2
- MGMT 501 Nezávislé studium, Kredity: 1—4
- MGMT 502 Senior Research, Kredity: 1—4
- MGMT 503 Obchodní stáž, Kredity: 1—4
Marketingové kurzy
- MKTG 280 Marketing, Kredity: 4
- MKTG 317 Mezinárodní marketing, Kredity: 2
- Digitální marketing MKTG 320, Kredity: 4
- MKTG 321 Marketing sociálních médií, Kredity: 2
- MKTG 381 Marketingový výzkum, Kredity: 4
- MKTG 382 Chování spotřebitelů, Kredity: 4
- MKTG 485 Marketingová strategie a management, Kredity: 2
- MKTG 486 Témata v marketingu, Kredity: 1—4
- MKTG 488 Marketingová analýza, Kredity: 4
Programové kurzy Sigmund Weis School of Business v Londýně
- INTD 133 Britské divadlo, Kredity: 4
- INTD 134 Britská historie/kultura Londýn, Kredity: 4
- Plánování programu OFFP SWSB SWSB London, Kredity: 1
- OFFR SWSB SWSB London Program Reflexe, Kredity: 1
Výsledek programu
Cíle učení:
- Prokázat porozumění hlavním organizačním chování/obecným konceptům řízení, teoriím a jejich aplikacím (jako je motivace, týmy a rozhodování).
- Prokázat pochopení role vedení v organizacích jak na mikroúrovni (jednotlivec, týmy), tak na makroúrovni organizací (např. Strategické řízení, organizační struktura).
- Prokázat porozumění tomu, jak koncepty řízení podniku souvisejí se službou ostatním, organizační sociální odpovědností a vládními politikami.
Kariérní možnosti
Naši studenti získávají práci a stáže na:
- Aerotek
- American Express
- Strategie BWG
- Kontrolní bod
- Corporation Servisní společnost
- Skupina FDM
- Ipreo
- Tržní most
- Tržní metriky
- Mayer Brown
- Medical Components Inc
- MGMT Nolog
- Značky Nucleus
- Petsmart
- Sociální zákoník
- Skupina Sparks
- Smathers Branson
- Steaz
- Techtronic Industries
- Vanguard
- Wyndham Celosvětově
- Yelp
English Language Requirements
Ověřte svou znalost angličtiny pomocí testu Duolingo English Test! DET je pohodlný, rychlý a cenově dostupný online test angličtiny akceptovaný více než 4 000 univerzitami (jako je tato) po celém světě.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
BSc (Hons) obchodní management s marketingem s rokem založení
- London, Spojené království
- Manchester, Spojené království + 1 více
BSc (Hons) obchodní management s marketingem
- London, Spojené království
- Manchester, Spojené království + 1 více
BSc (Hons) Řízení podniku s marketingem s roky založení a umístění
- London, Spojené království
- Manchester, Spojené království + 1 více