BSc (Hons) v digitálním filmu a 3D animaci
Asia Pacific Institute of Information Technology (APIIT)
Klíčová informace
Umístění kampusu
Kuala Lumpur, Malajsie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
3 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
USD 20 380 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Mezinárodní studenti: Rok 1: RM 26 300 (USD 6 840) 250 liber za rok 2: RM 27 800 (USD 6 240) 250 za rok 3: RM 28 100 (USD 7 300) 250 250 Celkem: RM 82 200
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Přehled
Toto ocenění vám vybaví dovednosti pro práci ve filmu, televizi a nových médiích. Se specializací na produkty standardního průmyslu, od digitální úpravy filmů a videa až po animační dovednosti potřebné k vytváření titulů a efektů vysílaného standardu, získáte také postprodukční dovednosti, které potřebují všichni postprodukční profesionálové. Tento program kombinuje studium produkce digitálního videa a postprodukce v řadě různých oborů, včetně filmu, videa, televize, animace, designu a digitálního zobrazování. Dozvíte se, jak používat standardní software, včetně programu Final Cut Pro Studio a Adobe Creative Suite. Všechny postprodukční dovednosti jsou podpořeny znalostmi o produkci filmu, které vyžadují všichni editoři a postprodukční profesionálové. Rok 1 zahrnuje všechny základní postprodukční dovednosti, včetně grafiky a základů tvorby a úpravy filmů, s možností zahrnout nahrávku zvuku a CGI. Ve 2. a 3. ročníku budete studovat editaci, animaci a video produkci ve vysokém rozlišení. Tyto dovednosti budou kombinovány s klasifikací barev pro film a televizi, kompozice (zelená obrazovka) a odpovídající pohyblivé objekty v animovaných a video scénách. Bude to spojeno s příležitostí ke studiu dalších filmových témat, kinematografie, výroby zvuku, mixování a designu a výroby hudebních videí. Kombinace získaných dovedností dává absolventům špičku ve filmovém, televizním a mediálním průmyslu.
Vstupní požadavky
Trasa 1: Vstup do roku 1
- Úspěšné dokončení STPM s 2 úplnými průkazy nebo ekvivalentní s minimální CGPA 2.0 a dokončením SPM nebo ekvivalentu; nebo,
- Úspěšné absolvování úrovně A s minimálně úspěšným absolvováním 2 předmětů a úspěšné dokončení úrovně O nebo ekvivalentu; nebo
- Uznávaná matrice nebo nadace s CGPA 2.0; nebo
- Kvalifikace, kterou společnost APIIT považuje za rovnocennou s výše uvedeným.
Všichni studenti musí prokázat, že splnili ekvivalent IELTS 6.5 buď prostřednictvím formálního hodnocení anglického jazyka, nebo úspěšně absolvovat předchozí studium na úrovni "A" nebo ekvivalent v angličtině.
Trasa 2: Přímý vstup do roku 2
- Úspěšné dokončení příslušného diplomu APIIT, nebo
- Úspěšné ukončení studia v jiné uznané instituci s akademickými kredity rovnajícímu se 1. ročníku diplomu o vyznamenání v příslušných oborech
Všichni žadatelé budou individuálně posuzováni prostřednictvím portfolia, rozhovoru včetně kreslení
Programový obrys
Témata, které zažijete, zahrnují:
Rok 1
- Digitální animace pro VFX I
- Digitální animace pro VFX II
- Digitální kompozice 1 I
- Digitální kompozice 1 II
- Návrh konceptu znaků I
- Návrh konceptu znaků II
- Úvod do CGI I
- Úvod do CGI II
Rok 2
- 3D modelování pro VFX I
- 3D modelování pro VFX II
- Digitální kompozice 2 I
- Digitální kompozice 2 II
- Projekt Junior VFX Team (digitální film) I
- Projekt Junior VFX Team (digitální film) II
- Návrh konceptu znaků I
- Návrh konceptu znaků II
- Dokumentární výrobní technologie
- Dokumentární výrobní technologie II
Stáž
Rok 3
- Projekt FX Portfolio I
- Projekt FX Portfolio II
- Výzkumný projekt FX I
- Výzkumný projekt FX II
- Vybavení pro hry a VFX
- Koncepty skriptování pro VFX
- Projekt senior týmu VFX I
- Senior Team VFX Project II
Vedle výše uvedených skutečností jsou všichni studenti rovněž povinni úspěšně absolvovat čtyři (4) moduly všeobecných studií, jak stanoví agentura Malaysian Qualifications Agency, a také splnit kreditní požadavky na společné aktivity.
Absolvent zaměstnání
BSC (Hons) v digitální filmové a 3D animační technologii se zaměřuje na výrobu absolventů, kteří jsou reflexní a kritičtí studenti, s globální perspektivou, a kteří jsou připraveni pro svět práce. Technologie digitálního filmu a 3D animace spolu se spojenými průmyslovými odvětvími je rychle se rozvíjejícím sektorem s vývojem vysokého rozlišení, digitální distribuce, multiplatformního streamingu, 3D TV a záznamu v pevném stavu. Tyto vznikající technologie nadále vytvářejí kreativní a obchodní příležitosti v průmyslu, který vyžaduje technické dovednosti a znalosti a jednotlivce, kteří jsou schopni přijímat, odrážet a praktikovat technologie. Kariérní vyhlídky zahrnují vizualizátory, technické ředitele, 3D animátory, matné malíře a návrháři konceptů pro herní, televizní a filmový průmysl.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Bakalář v animaci herních umění
- Berlin, Německo
- Munich, Německo + 3 více
BA herní design
- Berlin, Německo
- Hamburg, Německo
Bachelor of Media Arts in 3D Computer Animation Major
- Vancouver, Kanada