BSc z Mezinárodního Kulinářského Umění

Všeobecné informace

Popis programu

Cíle a výsledky učení

Uchazečům by mělo být nejméně 18 let s diplomem / pokročilým diplomem v oboru kulinářství, pohostinství nebo podnikání nebo se zkušenostmi s kulinářskou kuchyní ve věku 2–3 roky a ekvivalentem IELTS 5.5. Jedná se o doplňovací titul zahrnující moduly Business / Management, ale s důrazem na kulinářské předměty.

121596_121539_1P1A5909.jpeg

Kurzy

Švýcarská kulinářská pokročilá teorie

Cílem tohoto modulu je umožnit studentům získat znalosti o potravinářských a nápojových komoditách a metodách potřebných k přípravě a vaření švýcarských / evropských potravin / nápojů a rozvíjet pokročilé kulinářské dovednosti při přípravě vysoce kvalitních produktů. Studenti se naučí umění pást se a jak identifikovat a používat běžné „divoké“ předměty, které kolem nás každý den vidíme. Pivovarnické, fermentační a konzervační metody jsou vyzkoušeny a testovány.

Řízení marketingu služeb

Cílem modulu je zhodnotit přístupy k plánování, organizaci a řízení servisní pohostinnosti

Kulinářské koncepty a produkce

Tento modul vyzývá studenta, aby vymyslel potenciální „nový“ koncept jídla. Většina výzkumu se provádí v kuchyni, kde studenti zkoušejí své nápady a snaží se je proměnit v potenciálně komerčně životaschopný produkt. Kurzy se konají, aby povzbudily studenty k výzkumu a přemýšlení o různých nápadech. Konečný produkt je dodáván panelu průmyslových odborníků k posouzení. Studenti mají za úkol napsat reflexivní článek o tom, co se naučili z tohoto modulu.

Strategické řízení v pohostinství

Je třeba, aby manažeři a vedoucí pracovníci v podnicích byli schopni vysvětlit, rozvíjet, uplatňovat a implementovat proces strategického řízení s cílem dosáhnout konkurenční výhody. Tento modul vybaví studenty perspektivami nezbytnými k provádění účinné strategické analýzy organizací, aby bylo možné dosáhnout a udržet tuto konkurenční výhodu.

Potravinové systémy a dodavatelský řetězec

Tento modul se zaměřuje na analýzu systému dodavatelského řetězce potravin. Zvažujeme, jak se potraviny dnes dostávají na trh a jak politické, environmentální, ekonomické a sociální a právní faktory ovlivňují tuto cestu. Studenti pochopí, jak je ovlivněna spravedlnost a integrita našeho potravinového systému.

Jídlo a komunikace

V tomto modulu uvažujeme o tom, jak je nám jídlo, nás a skrze nás ostatním sdělováno. Uvažujeme o kultuře jídla a o tom, jak je zobrazována médii, politiky a zeměmi, náboženstvími, kastami a pohlavími. Vyzýváme studentku, aby natočila krátký film, který shrnuje její pokus komunikovat něco důležitého o jídle.

Vstupní požadavky

  • Vstupní požadavky: Diplom / Pokročilý diplom v kulinářském, pohostinství nebo v podnikání, nebo se 2 až 3 roky kulinářské kuchyně.
  • Věkové požadavky: 18 a více let
  • Jazykové znalosti: Požadovaná úroveň angličtiny pohovorem / testem HTMi nebo mít TOEFL 500 - 550 nebo IELTS 5.5 nebo ekvivalentní skóre HTMi v anglickém umístění.
  • Předchozí pracovní praxe: 1 rok, může zahrnovat pracovní stáže / stáže

dodávka

  • Způsob výuky: tváří v tvář, kombinované vzdělávací platformy, online, výzkum, učení zaměřené na studenty, konzultace, přednášky, prezentace, hodnocení, projektová zadání a aplikované na učení.
  • Závěrečné hodnocení: Písemné zkoušky a závěrečné projekty.
  • Požadavky na absolvování: 60%
  • Průměrný poměr studentů a učitelů: 15 studentů na 1 učitele
  • Celkový počet kontaktních hodin: 360 hodin na plný úvazek
  • Délka programu: Akademické studium: 20 týdnů

Promoce

Studentům, kteří úspěšně dokončili program, bude udělen titul bakalář věd o mezinárodním kulinářském umění společností HTMi Hotel and Tourism Management Institute.

Absolventi bakalářského studia mohou pokračovat v postgraduálních programech.

Poslední aktualizace Bře 2020

Stipendium Keystone

Objevte, jaké možnosti vám může nabídnout naše stipendium

Informace o škole

Over the next decade, the international hotel and tourism industry is forecast to maintain its position as the world’s largest employer and the world’s largest provider of management positions. HTMi’s ... Čtěte více

Over the next decade, the international hotel and tourism industry is forecast to maintain its position as the world’s largest employer and the world’s largest provider of management positions. HTMi’s role is to prepare students for a management career in this, the most exciting industry today. HTMi is supported by a worldwide network of international hotel companies, whose representatives regularly visit HTMi to recruit on campus. HTMi graduates can be found in leading hotel companies worldwide. Méně
Sörenberg , Sydney , Melbourne , Brisbane , Singapur , Dubaj , Barbar + 6 Více Méně