BSc (Bachelor of Science) je bakalářský titul, který připravuje studenty na kariéru ve svém oboru. Zatímco míra je často souvisí s kurzy ve vědecké oblasti, mohou studenti v non-vědních oborů i vydělat BSC. Biologické & Life Sciences studie často připravit studenty na kariéru v oblasti zdravotnictví. Někdy programy budou kombinovat lidské třídy biologie s třídami ve fy… Čtěte více

Biologické & Life Sciences studie často připravit studenty na kariéru v oblasti zdravotnictví. Někdy programy budou kombinovat lidské třídy biologie s třídami ve fyzice, chemii, a dokonce geologie pomoci studentům naučit živé organismy spolupracovat.

Může někdo jiný region může odpovídat rozmanitost a rozměr Africe? S imitable historii, krajinu a kulturní příspěvků, téměř žádné regiony nabízejí studium v ​​zahraničí setkat, že je náročnější a více uspokojující, pokud jde o studium.

Další možnosti v rámci tohoto oboru:
University of Johannesburg
Johannesburg, Jihoafrická republika

Hlavním účelem kvalifikace BSc Honors je upevnění a prohloubení znalostí a odborných znalostí studentů v botanice a rozvoj výzkumných kapacit v metodice a technikách této práce. BSc Honours je v podstatě titulem kurzu, z čehož nejméně 25% (30) kreditů je věnováno na výzkumný projekt a podává zprávy pod dohledem. -