BSc nebo Bachelor of Science je bakalářský titul, který obvykle trvá tři až pět let. Během této studiu, mohou studenti učit obecné a specializované dovednosti, které jsou užitečné pro budoucí vzdělávání a pracovních příležitostí. Biologické a vědy o živé přírodě je oblast vědy, která studuje, jak různé procesy, jako je chemické, fyzikální a geologické, tv… Čtěte více

Biologické a vědy o živé přírodě je oblast vědy, která studuje, jak různé procesy, jako je chemické, fyzikální a geologické, tvar, jak živé organismy komunikovat na zemi dohromady. Třídy mohou zahrnovat ekologii, fyziologie a vývoj.

Země se nachází na jižním cípu Afriky, Jižní Africe, má bohatou kulturu, že jste nikdy nabažit zatímco cestuje nebo studují zde. Jazyky jsou zde Afrikánec a angličtině, stejně jako holandský. Studentský život drtivé jihoafrické University, University of Johannesburg nebo jiné vysoké škole bude mysl vyfukování. Zamilujete interakci s Bantus zde a tropické klima regionu.

Johannesburg město je největším zdrojem zlata a diamantů v jižní Africe. To je základ Ústavního soudu Jihoafrické republiky a je největší a nejbohatší město v provincii Gauteng. To je doma k univerzitě v Johannesburgu.

Další informace o studiu v Jihoafrické republice