Bachelor of Science (BSC) je postsekundární úrovni, která je nabízena v různých tematických oblastí. Programy jsou k dispozici na univerzitách a vysokých školách po celém světě, a berou tři až pět roků dokončit. Biologické a vědy o živé přírodě je oblast vědy, která studuje, jak různé procesy, jako je chemické, fyzikální a geologické, tvar, jak živé organismy… Čtěte více

Biologické a vědy o živé přírodě je oblast vědy, která studuje, jak různé procesy, jako je chemické, fyzikální a geologické, tvar, jak živé organismy komunikovat na zemi dohromady. Třídy mohou zahrnovat ekologii, fyziologie a vývoj.

Země se nachází na jižním cípu Afriky, Jižní Africe, má bohatou kulturu, že jste nikdy nabažit zatímco cestuje nebo studují zde. Jazyky jsou zde Afrikánec a angličtině, stejně jako holandský. Studentský život drtivé jihoafrické University, University of Johannesburg nebo jiné vysoké škole bude mysl vyfukování. Zamilujete interakci s Bantus zde a tropické klima regionu.

Další informace o studiu v Jihoafrické republice