Bakalářský nebo BSC je v bakalářském studijním programu, který obvykle trvá tři až pět let. Zatímco se zapsal do školy, mají studenti možnost přijmout obecné a specializované kurzy k získání úvěru k maturitě. Biologické & Life Sciences studie často připravit studenty na kariéru v oblasti zdravotnictví. Někdy programy budou kombinovat lidské třídy biologie s tří… Čtěte více

Biologické & Life Sciences studie často připravit studenty na kariéru v oblasti zdravotnictví. Někdy programy budou kombinovat lidské třídy biologie s třídami ve fyzice, chemii, a dokonce geologie pomoci studentům naučit živé organismy spolupracovat.

Kanada je severoamerický země, skládající se z deseti provincií a tří teritorií. Nachází se v severní části kontinentu, se rozprostírá od Atlantiku k Pacifiku a na sever do Severního ledového oceánu.

Mnozí zaměstnavatelé lov pro širokou znalostí, zkušeností a přizpůsobivosti, že studenti získají tím, že studuje v tomto městě. Vynikající vysokými školami nalezené v této oblasti, které byly dobře známy a identifikoval se s těmito rysy excelence.

Další informace o studiu v Kanadě