BSc (Bachelor of Science) je akademický titul, který kombinuje obecnou celoroční se specializovanými třídami, které připravují studenty se znalostmi a dovednostmi začít kariéru. Stupně lze získat v různých témat a trvá v průměru čtyři roky dokončit.   Biologické & Life Sciences studie často připravit studenty na kariéru v oblasti zdravotnictví. Někdy programy bu… Čtěte více

Biologické & Life Sciences studie často připravit studenty na kariéru v oblasti zdravotnictví. Někdy programy budou kombinovat lidské třídy biologie s třídami ve fyzice, chemii, a dokonce geologie pomoci studentům naučit živé organismy spolupracovat.

United States of America je velká země v Severní Americe, často označované jako "USA ", "USA ", "Spojené státy ", "Amerika ", nebo prostě " státy ". Americké vysoké školy jsou financovány "školného " účtované studentovi, který je často velmi drahé, velmi často sahající až do desítek tisíc dolarů ročně.

Další informace o studiu v USA