BSc (Bachelor of Science) je bakalářský titul, který připravuje studenty na kariéru ve svém oboru. Zatímco míra je často souvisí s kurzy ve vědecké oblasti, mohou studenti v non-vědních oborů i vydělat BSC. Biologické a vědy o živé přírodě je oblast vědy, která studuje, jak různé procesy, jako je chemické, fyzikální a geologické, tvar, jak živé organismy komuniko… Čtěte více

Biologické a vědy o živé přírodě je oblast vědy, která studuje, jak různé procesy, jako je chemické, fyzikální a geologické, tvar, jak živé organismy komunikovat na zemi dohromady. Třídy mohou zahrnovat ekologii, fyziologie a vývoj.

Vzdělání ve Spojených státech je hlavně poskytuje veřejný sektor, s kontrolou a financování pocházející ze třech úrovních: státní, místní a federální, v tomto pořadí.Společné požadavky pro studium na vysokoškolské úrovni v Spojených státech bude obsahovat vaše přijímací esej (také známý jako prohlášení o účelu nebo osobní výpovědi), Transcript of Records, doporučení / referenční dopisy, Jazykové zkoušky