Studenti, kteří získají BSC (bakalářský titul), mají možnost začít kariéru ve zvoleném oboru. BSc v obou oblastech souvisejících s vědou a non-věda může být vydělal ve školách po celém světě.Fyzika je věda, která zkoumá vztahy mezi všemi fyzickými objekty. Věda fyziky je studium velmi velký, stejně jako studie o velmi malé. Fyzika se zajímá o matematickou inte… Čtěte více

Fyzika je věda, která zkoumá vztahy mezi všemi fyzickými objekty. Věda fyziky je studium velmi velký, stejně jako studie o velmi malé. Fyzika se zajímá o matematickou interpretaci těchto světů. Studium fyziky na buď na bakalářské úrovni a později na postgraduální úrovni, vám poskytne, s dlouhodobými nástroji čelit výzvám analytických ve svém profesním životě. Přestože hlavní cestou ve fyzice je zapojit do výzkumu a technologického rozvoje, jsou fyzici vysoce žádané v několika odvětvích jako jejich moc analyzovat a pochopit vzory a komplexních systémů jsou bezkonkurenčně jiných věd.

Vzdělání ve Spojených státech je hlavně poskytuje veřejný sektor, s kontrolou a financování pocházející ze třech úrovních: státní, místní a federální, v tomto pořadí.Společné požadavky pro studium na vysokoškolské úrovni v Spojených státech bude obsahovat vaše přijímací esej (také známý jako prohlášení o účelu nebo osobní výpovědi), Transcript of Records, doporučení / referenční dopisy, Jazykové zkoušky

Město Chicago je třetí největší populace v Americe téměř 10 milionů obyvatel. To má některé z nejlepších národních škol k účasti v zemi.

Další informace o studiu v USA