BSc znamená Bachelor of Science, a to je vysokoškolák akademický titul. V závislosti na konkrétním programu, studenti, kteří vydělávají BSc se mohou rozhodnout pro vstup do kariéry, nebo pokračovat ve svém vzdělávání a získat pokročilého stupně. Fyzika je vědecký obor, který se zabývá vlastnostmi a charakteristikami energie a hmoty. Studie v této oblasti může pokrý… Čtěte více

Fyzika je vědecký obor, který se zabývá vlastnostmi a charakteristikami energie a hmoty. Studie v této oblasti může pokrývat širokou škálu témat, včetně mechaniky, magnetismus, světlo, zvuk, atomové struktury a elektřiny.

Vzdělání ve Spojených státech je hlavně poskytuje veřejný sektor, s kontrolou a financování pocházející ze třech úrovních: státní, místní a federální, v tomto pořadí.Společné požadavky pro studium na vysokoškolské úrovni v Spojených státech bude obsahovat vaše přijímací esej (také známý jako prohlášení o účelu nebo osobní výpovědi), Transcript of Records, doporučení / referenční dopisy, Jazykové zkoušky