Bachelor of Science (BSC) je postsekundární úrovni, která je nabízena v různých tematických oblastí. Programy jsou k dispozici na univerzitách a vysokých školách po celém světě, a berou tři až pět roků dokončit. Geologie, což je studium fyzikálních vlastností Země, může zahrnovat mnoho různých předmětů. Studovat geologii mohou zahrnovat učení o paleontologie, hy… Čtěte více

Geologie, což je studium fyzikálních vlastností Země, může zahrnovat mnoho různých předmětů. Studovat geologii mohou zahrnovat učení o paleontologie, hydrologie, mineralogie nebo volcanology za účelem získání lepšího chápání zemských procesů a vývoje.

Země se nachází na jižním cípu Afriky, Jižní Africe, má bohatou kulturu, že jste nikdy nabažit zatímco cestuje nebo studují zde. Jazyky jsou zde Afrikánec a angličtině, stejně jako holandský. Studentský život drtivé jihoafrické University, University of Johannesburg nebo jiné vysoké škole bude mysl vyfukování. Zamilujete interakci s Bantus zde a tropické klima regionu.

Johannesburg město je největším zdrojem zlata a diamantů v jižní Africe. To je základ Ústavního soudu Jihoafrické republiky a je největší a nejbohatší město v provincii Gauteng. To je doma k univerzitě v Johannesburgu.

Další informace o studiu v Jihoafrické republice