Studenti studující na vysoké škole může sledovat BSc nebo bakalářský titul. To je populární v bakalářském studijním programu, který může pomoci studentům získat cenné dovednosti na pracovišti nebo další vzdělávací pronásledování.   Geologie je studium Země a všechny fyzické struktury uzavřené uvnitř. Jedinci, kteří se rozhodnou studovat geologii mohou do… Čtěte více

Geologie je studium Země a všechny fyzické struktury uzavřené uvnitř. Jedinci, kteří se rozhodnou studovat geologii mohou dozvědět o historii země, přírodní zdroje, změna klimatu, planetárního pohybu, a formy života, které existují dál a ovlivnit strukturu Zemi.

Země se nachází na jižním cípu Afriky, Jižní Africe, má bohatou kulturu, že jste nikdy nabažit zatímco cestuje nebo studují zde. Jazyky jsou zde Afrikánec a angličtině, stejně jako holandský. Studentský život drtivé jihoafrické University, University of Johannesburg nebo jiné vysoké škole bude mysl vyfukování. Zamilujete interakci s Bantus zde a tropické klima regionu.

Další informace o studiu v Jihoafrické republice